kolísání napětí oct
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kolísání napětí oct
Zdravíčko,
při jízdě a rozsvícených světlech (je to nejvíce vidět) mi při spuštění jakéhokoliv spotřebiče pohasnou trošku světla a veškeré osvětlení. (spotřebiče od el. oken, stěračů po žhavení..)
V kufru mám menší 200w subwoofer, pokud se trošku osolí tak mi do rytmu světla začaly taky pohasínat (holt asi to žere...).
Čím to, něco KO na alternátoru?
Je to an O1 agr, měl bych tam mít zesílenou baterku 80Ah dle štítku (vozím ale 74).
při jízdě a rozsvícených světlech (je to nejvíce vidět) mi při spuštění jakéhokoliv spotřebiče pohasnou trošku světla a veškeré osvětlení. (spotřebiče od el. oken, stěračů po žhavení..)
V kufru mám menší 200w subwoofer, pokud se trošku osolí tak mi do rytmu světla začaly taky pohasínat (holt asi to žere...).
Čím to, něco KO na alternátoru?
Je to an O1 agr, měl bych tam mít zesílenou baterku 80Ah dle štítku (vozím ale 74).
Máš velké nárazové odběry. Není to nic neobvyklého. To se děje v každé síti, i třeba v bytové nebo domovní. Zkus pustit ve sklepě cirkulárku a měř přitom pokles napětí v síti. A to myslím, že Temelín je sakra stabilnější zdroj, než altík v autě.
Klid, neznepokojuj se. Je to v pořádku.
Klid, neznepokojuj se. Je to v pořádku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pokud je baterka starší, nemusí mít tak silné tlumicí účinky a její vnitřní odpor vzrůstá. Může to mít vliv i na to, co píšeš.
Ale jinak bych to fakt nehrotil.
Pokud s tím máš problém, sežeň si silnější altík.
Ale jinak bych to fakt nehrotil.
Pokud s tím máš problém, sežeň si silnější altík.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Moje auto teda toto nedělá. Tohle mě dělala naposledy Š 120 ,která prd dobíjela,atd. A jako pokud to blbne i při spuštění stěračů,tak to jako opravdu není něco dobře. Pokud to máš nastartovaný a dělá to tohle ,tak tam máš někde chybu. Bud někde špatná kostra ,alternátor málo dobíjí a nebo už na odchodu baterka
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Třeba odešla jedna dioda v alternátoru, nebo baterka je těsně před smrtí a její kapacita rapidně poklesla.
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
LED diody narozdíl od žárovek reagují na každý pokles napětí v palubní sít pobliknutím. U žárovek má žhavené vláknou určitou setrvačnost a při poklesu napětí se tak rychle nemění intenzita světla.xshreck píše:nn, baterku jsem měl starou a kupovala se nová. Mám jí tam rok, dělá to stále. Ale te´d nějak víc - možná mi kleslo napětí. Ale i tak se mi zdá že by to dělat nemělo.
Bliknou mi v interiéru diody i když zapnu např jen světla z potkávaček an tlumené, dále na dálkové ...
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
pises ze mas 200w zosik, pozri aka je priamo na nom poistka, ak je tam napr 15A tak ho rovno mozes vylucit.... ak je vacsia tak by mal byt napojeny priamo na baterku aby nezatazoval kabelaz, vacsinou sa to zvykne napajat z 30 terminalu nad spojkovym pedalom, potom to zatazuje ak ma velky odber.... skontroloval by som ukostrenia a prepoje baterka-altik... a treba to meraz na altiku pri nastartovanom motore, najlepsie rucickovym merakom aby si dobre videl poklesy napatia....