Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 07:42
Za jízdy se mi rozsvitilo servo,airbag, pak zhasly světla a rádio.Auto přestalo dobíjet, ale kontrolka dobijeni se nerozsvítila. Díval jsem se na ty silový pojistky a vypadají v pořádku, kabely se zdají být taky v pohodě. Máte nějaký tip na co se mrknout nebo nadobro odešel alternátor?
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 23 pro 2015, 09:08
Kabeláž pod kastlem baterky,silový kabely, altík..
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 10:15
Mrknu na to jak vypadá pod tím kastlem, tam jsem se nedival. Jo a ještě jsem přišel na to, že se mi kontrolka dobijeni nerozsviti ani před startem spolu s kontrolkama.
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 23 pro 2015, 10:34
zmer jestli jde na altik buzeni, ale vidim to na altik ven...
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 11:03
Jak přesně se to měří, multimetr mám.
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 23 pro 2015, 11:05
lepší žárovička než ulhanej multimetr, vypoj štekr z altiku a po zapnuti kličku tam musí jit 12v, nevim jak to tam je jestli jeden dratek nebo dva
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 23 pro 2015, 12:04
mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Příspěvek
od boobika » 23 pro 2015, 12:44
pokud nesvítí kontrolka, kouknul bych v první řadě na konektor u převodovky. můžou tam být uhnilé drátky (resp. modrý pro buzení).
zkus vytočit motor do vyšších otáček, jestli začne altík dobíjet - změřit voltmetrem.
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 12:45
roman1648 píše: lepší žárovička než ulhanej multimetr, vypoj štekr z altiku a po zapnuti kličku tam musí jit 12v, nevim jak to tam je jestli jeden dratek nebo dva
Jsou tam dva dráty a po zapnutí klíčku tam šťáva nejde
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 12:47
slovacek.milos píše: mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem
Nesvítí
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Příspěvek
od boobika » 23 pro 2015, 12:47
modrý je pro buzení. koukni pod převodovku, jestli modrý není uhnilý.
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 12:47
boobika píše: pokud nesvítí kontrolka, kouknul bych v první řadě na konektor u převodovky. můžou tam být uhnilé drátky (resp. modrý pro buzení).
zkus vytočit motor do vyšších otáček, jestli začne altík dobíjet - změřit voltmetrem.
Mrknu na to
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Příspěvek
od TKTDI » 23 pro 2015, 16:42
Tak závada odstraněna, byl to ten uhnilý drát od buzení alternátoru. Všem děkuji za pomoc
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Příspěvek
od boobika » 23 pro 2015, 16:53
když se budeš nudit, zkontroluj si i drátky na termospínači na chladiči. bývá to uhnité stejné jako ty od altíku.
na dobíjení jsem doplatil málem v jedné zatáčce, kdy se mi u fábie vypnul posilovač a na termospínač jsem dojel v chorvatsku, kdy mi v koloně praskla hadička od vody, protože neběžely vrtule.