Opel Omega B facelift 2.5 dti common rail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Omega B facelift 2.5 dti common rail
Čím diagnostikovat tuhle svinu?? Nemáte někdo zkušenost?? Připojit se k ni lze ( mam origo op-Com ) ale bohužel motor Bmw mi dává jen omezené množství info nejsem schopen zjistit tlak v railu více méně lze vyčíst jen závady a to mi moc nepomůže víte někdo čím jde 100%?? Dekuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Dopravní předtlakové čerpadlo pod podlahou spolujezdce.Auto musí mít ve filtru cca4atm.hansdob píše:hi hi hi nejedechtěl bych měřený hodnoty ale op-comu se nějak nechce už se v tom štouralo několik lidí a tak abych začal od začatku v blokách kontrolovat co všechno je OK popřípadě neOK
Je tam něco nač odchází často??
Proto tam je jako u BMW čerpadlo v nádrži a pak ještě to předtlakové.
Opel to dodává za nesmysl i s trubkama,nahrazuji to čerpadlem do BMW.
Zkus aspoň vyhlodat DTC kody ,ať víme ,kam to směřuje.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Vůbec nechyti. Když to jeste vrcelo ale padalo do nouze ( to bylo jen u kávy na návštěvě) tak prepadovy test byl OK - v bankách hladiny velmi podobně nebyl rozdíl o víc jak 1cm nafty. Na diagnostice psala tehdá něco o tlaku paliva už si to nepamatujiale proto vím že nechtěla mluvit o měřenejch hodnotách.
Ted mi to dotáhli už to vůbec nechytí diagem jsem tam ještě nebyl jen jsem se zkusil zatím optat čím do toho abych viděl měřený hodnoty hlavně při startu tlak v railu jestli tam vůbec nějaký bude (protože pokud ne jednotka start nepovolí) ted jsem zase v koloběhu "kolbenky" tak jen sonduji jak vyjde volno jdu na to
4atm ve filtru a mezi filtrem a čerpadlem to ty 4 má držet taky?? nebo to má ve filtru redukčák na snížení??
Ted mi to dotáhli už to vůbec nechytí diagem jsem tam ještě nebyl jen jsem se zkusil zatím optat čím do toho abych viděl měřený hodnoty hlavně při startu tlak v railu jestli tam vůbec nějaký bude (protože pokud ne jednotka start nepovolí) ted jsem zase v koloběhu "kolbenky" tak jen sonduji jak vyjde volno jdu na to
4atm ve filtru a mezi filtrem a čerpadlem to ty 4 má držet taky?? nebo to má ve filtru redukčák na snížení??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to furt dokola na sprej to chytá není potkan, dá to hned 2OO atm a nechytá snímač otáček nefachčí, nebo vačky, nafta teče do přepadů,
ted naposledy cr nechytal mrtvo, na sprej hned, dívám se na tlak pliva a trvale 715 atm, piezo snímač ko
nebo výmrd s piezo vstřikem, měl jsem v ruce papír že je ok odskoušený a motor mrtvý nic, po odpojení vstřiku drb a jel jak zamala ani si nepoznal že jedeš na tři,
ted naposledy cr nechytal mrtvo, na sprej hned, dívám se na tlak pliva a trvale 715 atm, piezo snímač ko
nebo výmrd s piezo vstřikem, měl jsem v ruce papír že je ok odskoušený a motor mrtvý nic, po odpojení vstřiku drb a jel jak zamala ani si nepoznal že jedeš na tři,
Potkan to neni miloši to by bylo slyšet. a měřený hodnoty mi nejdou proto nevím kolik má rampa píšu to hned jako otázku čím tohle číst.slovacek.milos píše:je to furt dokola na sprej to chytá není potkan, dá to hned 2OO atm a nechytá snímač otáček nefachčí, nebo vačky, nafta teče do přepadů,
ted naposledy cr nechytal mrtvo, na sprej hned, dívám se na tlak pliva a trvale 715 atm, piezo snímač ko
nebo výmrd s piezo vstřikem, měl jsem v ruce papír že je ok odskoušený a motor mrtvý nic, po odpojení vstřiku drb a jel jak zamala ani si nepoznal že jedeš na tři,
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice