Hlava Fabia 1.4Mpi...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlava Fabia 1.4Mpi...
Při demontáži hlavy se mě jeden závit z bloku vymotal i s hliníkem - ten nejkratčí šroub co je nejblíž vodní pumpě
Zkusím to vyvložkovat helicoilem na M10, ale není tam moc i tak moc materiálu, bojím se aby se to při utahování nevyrvalo i s vložkou..
nějaká zkušenost / rada ?
díky
Zkusím to vyvložkovat helicoilem na M10, ale není tam moc i tak moc materiálu, bojím se aby se to při utahování nevyrvalo i s vložkou..
nějaká zkušenost / rada ?
díky
Vyvložkuj to a utahni s citem. Víc asi nevymyslíš.
On normálně je ten moment celkem v klidu, nějakých cca 80 Nm, a to by vložka udržet měla.
Nebo tam dej svorník a dotahuj matici. Ale to je taková prasárna.
On normálně je ten moment celkem v klidu, nějakých cca 80 Nm, a to by vložka udržet měla.
Nebo tam dej svorník a dotahuj matici. Ale to je taková prasárna.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
no, ono to asi vyjde nastejno...
já prvně tu dírku vedle toho vyleju tekutým kovem aby se to nerozvalilo, vyřežu závit a natočím Helicoil, použiju redukci jen na M10, to bude tak akorát, dlouhej pevnostní šroub M10 s hlavou na imbus už mám tak snad to bude OK
všechny šrouby šly v pohodě, tento je nejkratší a vyjebal se...
já prvně tu dírku vedle toho vyleju tekutým kovem aby se to nerozvalilo, vyřežu závit a natočím Helicoil, použiju redukci jen na M10, to bude tak akorát, dlouhej pevnostní šroub M10 s hlavou na imbus už mám tak snad to bude OK
všechny šrouby šly v pohodě, tento je nejkratší a vyjebal se...

Já to dělám tak, že tyčky vrátím na svoje místo a se štělovacíma šroubama zatím nehýbám. Motorem párkrát protočím, pak dostrojím zbytek motoru a nakonec motor natáčím do poloh kde se seřizují vůle a zkouším rukou točit tyčkami. Pokud s některou nejde otočit, tak to seřizovacím šroubem mírně povolím. Většinou s tím není třeba hýbat, max s jedním, dvěma ventily. Vím, že to není podle DP, ale mě se to osvědčilo.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Hlava Fabia 1.4Mpi...
[quote="roman1648"]
já si stím nelámu hlavu, zanesu hlavu na přebrus a ukážu závit, šteft, druhý den hlava jak nová
hydra vytahat a vymačkat aspon se napijou nového oleje
já si stím nelámu hlavu, zanesu hlavu na přebrus a ukážu závit, šteft, druhý den hlava jak nová
hydra vytahat a vymačkat aspon se napijou nového oleje
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0
Re: Hlava Fabia 1.4Mpi...
slovacek.milos píše:Miloši teď nevím jestli si ze mě děláš prdel nebo jakroman1648 píše:
já si stím nelámu hlavu, zanesu hlavu na přebrus a ukážu závit, šteft, druhý den hlava jak nová
hydra vytahat a vymačkat aspon se napijou nového oleje
1. To není závit v hlavě ale v bloku, motor kvůli tomu fakt tahat nebudu
2. Hydra u tohoto motoru vyndat není tak jednoduchý jako u OHC