S764-Nafta

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocany

S764-Nafta

Příspěvek od Kepii »

Dobrý den, jakou máte nastavenou volnoběžnou dávku ? Octavia 1.9 81kw AHF. Auto je po chipu a teď dávám Sprint 764 a nevím zda ubrat naftu. Někde jsem četl že se stáhne na 5mg. Je to pravda ?
Děkuji
S pozdravem Lukáš K.
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak chces aby ti to chodilo dobre tak po vymene trysiek musis ist znova na upravu jednotky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

není to nutný, já mám naopak ještě přidáno :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

A kolik tam máš 3.5mg ? Nebo ještě víc ?
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mám tuším 2.5mg, ale trochu se tím snažím kompenzovat vyběhané čerpadlo (najeto skoro 400t. km). Lehce to pokuřuje při plným plynu, ale nic hrozného (ve dne ve zpětným zrcátku není nic vidět).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Vyzkouším tedy. A vstřikovače si nechal seřídit na otvírací tlak tak je je origo 190/300 bar a nebo se s tím dá nějak pohrát ? A co předvstřik ? Chci s toho dostat co nejvíc přijde mi divný jen hodit špičky :D A asi ještě palubák bude kecat nemáš nějakou radu ?
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

samozřejmě, nechat vyzkoušet a seřídit tlaky. Předvstřik zůstal, jak má být. Palubák kecá cca o litr... neřeším to ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Palubak ti bude kecat kym nespravis kalibraciu n146 mapy a ak nespravis do toho aj celkovu upravu a vykonas len kalibraciu,tak cela montaz bola zbytocna (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“