VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 17:15

VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008

Příspěvek od plynař »

VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008 ,

Obrázek
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Ten krouták se drží zuby nehty.pěkné
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

A graf pro porovnání serie a po chipu náhodou nemáš?
Docela by mě to zajímalo, jaký to mělo průběh před chipem a jaký výkon měla serie.
Velmi pěkné hodnoty.
Když u některých nových naftových motorů tady v sekci grafy jde vidět, jak jejich max výkon po chipu končí někde kolem 3600ot. a tady to jde až za 4200ot. super :o
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Turbo je série? Ten spodek vypadá nějaký mrtvý.. není tam nějaký problém?
Třeba A4 CAHA má spodek super už v sérii
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

je to špatně změřené...
vw passat tdi pd 180ps/420nm
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 17:15

Příspěvek od plynař »

Všechno je série.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

200Nm ve 2200 je hodně špatně...
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Vici nevím, ale já vidím z grafu 200Nm asi v 1900ot. a v 2200ot. asi 270Nm..
Plynar nemáš náhodou graf k porovnání origo vs. chip?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 17:15

Příspěvek od plynař »

nemám, bohužel.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jirius1 píše:Vici nevím, ale já vidím z grafu 200Nm asi v 1900ot. a v 2200ot. asi 270Nm..
Plynar nemáš náhodou graf k porovnání origo vs. chip?
2200ot - 270Nm to mi taky nepřijde nijak extra čéče, nějak se to moc nesbírá
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

je to zmerane bez zataze, meranie trvalo kolko 5 sekund?
taketo merania nemaju s realitou vela spolocneho, chod si to zmerat na brzdu s retarderom a uvidis realny vysledok, ktory sa bude o nieco listit s tym co si sem poslal
powered by rb-digital.sk_____________
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

akryl- Myslím si, že plynař chipoval u úpravce, u kterého měl již více aut, kdy je měřeno na brzdě, která retardér má. Ale možná se mýlím...

Vici- Čéče ty já ti nevím. :) Možná je to tak nalazeno záměrně. To by se měl vyjádřit spíš plynař, nebo nejlépe úpravce, proč to tak je...
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jirius - to nedělal TDIFUN.... a taky to dle grafu tak vypadá
Je to asi tak nějak jak psal Acryll...
Když se podívám třeba na graf CAHA, což je podobný motor, je spodek úplně o něčem jiném..
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

To neni moje prace. Kdysi jsem auta Plynarovi delal. Ale asi nebyl se mnou spokojenej, netusim.
P.S. divam se na graf a to rozliseni je nejake divne. Spojnice ostrych car. Upravili jste i prevodovku?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“