
VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008
VW Passat 2.0TDi, 125kw, CR, CBBB, DSG, r.v. 09/2008 ,


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
A graf pro porovnání serie a po chipu náhodou nemáš?
Docela by mě to zajímalo, jaký to mělo průběh před chipem a jaký výkon měla serie.
Velmi pěkné hodnoty.
Když u některých nových naftových motorů tady v sekci grafy jde vidět, jak jejich max výkon po chipu končí někde kolem 3600ot. a tady to jde až za 4200ot. super
Docela by mě to zajímalo, jaký to mělo průběh před chipem a jaký výkon měla serie.
Velmi pěkné hodnoty.
Když u některých nových naftových motorů tady v sekci grafy jde vidět, jak jejich max výkon po chipu končí někde kolem 3600ot. a tady to jde až za 4200ot. super

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
je to zmerane bez zataze, meranie trvalo kolko 5 sekund?
taketo merania nemaju s realitou vela spolocneho, chod si to zmerat na brzdu s retarderom a uvidis realny vysledok, ktory sa bude o nieco listit s tym co si sem poslal
taketo merania nemaju s realitou vela spolocneho, chod si to zmerat na brzdu s retarderom a uvidis realny vysledok, ktory sa bude o nieco listit s tym co si sem poslal
powered by rb-digital.sk_____________
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
akryl- Myslím si, že plynař chipoval u úpravce, u kterého měl již více aut, kdy je měřeno na brzdě, která retardér má. Ale možná se mýlím...
Vici- Čéče ty já ti nevím.
Možná je to tak nalazeno záměrně. To by se měl vyjádřit spíš plynař, nebo nejlépe úpravce, proč to tak je...
Vici- Čéče ty já ti nevím.

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To neni moje prace. Kdysi jsem auta Plynarovi delal. Ale asi nebyl se mnou spokojenej, netusim.
P.S. divam se na graf a to rozliseni je nejake divne. Spojnice ostrych car. Upravili jste i prevodovku?
P.S. divam se na graf a to rozliseni je nejake divne. Spojnice ostrych car. Upravili jste i prevodovku?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg