Orezle valce v bloku - 1.9 td (405,406, 306 atd.)

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Orezle valce v bloku - 1.9 td (405,406, 306 atd.)

Příspěvek od kebitch »

Zdravim, jelikoz mi motor v moji 406 zacal zrat olej pomalu jak naftu, rozhodl jsem se udelat go meho nahradniho motoru co mam doma, ale zasekl jsem se celkem hned na zacatku. Vlozky valcu jsou orezle (viz foto), nejspis ve valcich zustalo stat trochu vody. Myslite si ze je to pouzitelne? Rez jsem zlehka ocistil a aplikoval odrezovac. (Minimalni minimum abych videl hloubku koroze) Nepomohlo by treba valce jenom prelapovat? Budu jeste merit ovalnost valcu, ale jelikoz je na nich jeste videt lapovani, nevypada to ze by byl nejak moc vyhonenej. Zkousel jsem nalit i naftu na pisty, a celkem drzeli.

Vybrus + nove pisty nemaji financne vyznam.

Co se GO tyce, meli by to bejt novy krouzky, novy sali, komplet hlava, komplet tesneni - proste co bude potreba. Ostatni komponenty mam po go (cerpadlo, turbo, vstriky...)[/code]Obrázek
BMW e46 320D touring 110/125kw
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od sathol »

asi to bylo utopenyauto.. (rofl)
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

Myslim si ze do nej spis naprselo... Nebyli tam zhavicky a chlapek od kteryho jsem ho kupoval ho nejspis nechal nekd venku... Je to ko? Nechce se mi shanet jinej spodek :/
BMW e46 320D touring 110/125kw
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Tohle bez výbrusu je asik sebevražda.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Opravdu rozhoduje, v jakém stavu je válec po vyčištění..Taky jsem vyrážel písty s ojnicí zespoda přes dřevo/ buk/ kladivem, a to bylo ran../.a to jsem to nahoře krásně vyčistil a namazal/ , ale nakonec jsem je všechny vyrazil, potom jemnějším šmirglem jsem udělal "výbrus" a když jsem vydoloval kroužky z pístů a vše umyl , zjistil jsem, že motor je rozměrově v kondici , koupil jsem kruhy, smontoval a motor krásně běžel a jezdil..A přitom byla plná vana vody...Takže dělat závěry je dobré až po odstranění rzi....
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“