Stránka 1 z 1
VW GOLF 5 2,0 TDI 2008 BMM - zaplnění DPF na 0%, nemění se
Napsal: 25 led 2016, 20:16
od ThrashTheTrash
ZDravím, jsem šťastným majitelem GV s motorem BMM. Jen v rychlosti, vozidlo má 200 000 km v těle, dle servisky vše sedí, ale to bych neřešil.
S DPF problém není, nouzák se nekoná. Jediné co je vidět, tak je černá koncovka výfuku od suchých sazí. Není to čisté jak na některých comonrailech.
Co mě zaráží, je to, že soft je origo, filtr nekuchanej a v blocích hodnot to píše v kanále 75 pozice 3 zaplnění DPF 0%. Nechápu proč.
Popílek už je na 68g.
Paměť je bez závad, dle měřených hodnot se regenerace koná po cca 500 km, vždy se počítadla vynulují a chyby se neukládají. Teploty a snímač dif tlaku je OK.
Otázka proč to píše zaplnění pořád 0%?
Děkuji.
Napsal: 25 led 2016, 21:23
od Utmir
V kanáli 75 je hodnota zanesenia v % od poslednej regenerácie asi si to pozeral hned po regeneracii a celkove zanesenie je v kanali 68 pole 2 ak tam máš už cez 60g tak maš problem lebo tolerancia na emisnej je do 60g max.u auta s DPF tak či tak ťa výmena neminie ak je to prve DPF aj tak pekne vydržalo cez 200 000 km
Napsal: 25 led 2016, 21:55
od ThrashTheTrash
Blok 68 pole 2 ukazuje už 68 g

otázka je zda to srazím tu hodnotu vynucenou regenerací nebo mám jen čekat na aktivaci kontrolky a pak DPF ven a vyčistit, popřípadě výměna.
Podle mě je to zanesení popílkem, tzn, že je DPF po smrti, je tak?
Napsal: 25 led 2016, 22:22
od UchoTD
To zanesenie neznizis ziadno regeneraciou,to je hodnota zanesenia kanalikov ktore niesu priepustne v DPF,takte realne upchatie.
Napsal: 25 led 2016, 22:40
od ThrashTheTrash
Super, takže už pronikám do problematiky DPF.
Otázka, pomůže vymontovat filtr a vyčistit ho?
Děkuji.
Napsal: 25 led 2016, 22:49
od Utmir
To čo ťa vide ho dať dolu a za vyčistenie zaplatíš a o 3mesiace aj tak budeš musieť kupiť novy tak ak ho už daš dolu ja by dal novy a maš na dalších 150 000 pokoj ak nejazdiš stale mesto tím čistenim si len oddiališ problem ale nevyriešiš
Napsal: 25 led 2016, 22:53
od ThrashTheTrash
Vyřešeno, to jsem potřeboval vědět, protože zkušenost s tím nemám a nikde jsem se tohle nedočetl, potřebuju vědět jak to je s čištěním a zda to má či nemá cenu dělat.
Lepší bude koupit nový nebo sehnat něco z havárky co má málo najeto.
Napsal: 25 led 2016, 23:08
od turbo kamna power
Nebo to nechat vyčistit protisměrným vypalováním, prý by to mělo být řešení tak na dalších cca 100.000km, ale zkušenost nemám. Cena kolem 10.000kč, což je pořád výrazně méně, než stojí nový filtr...
Napsal: 25 led 2016, 23:09
od Utmir
Ak dobre poznaš povod tej buračky tak aj z buračky čo najmenej km ale to musíš poznať na 120%lebo sa ti predraží ešte viac ale už by som nešpekuloval už to neni take drahe zoženieš aj do 500 eur noví a ten ti posluží skutočne tych 100 000 ked jazdíš aj prevažne mesto neviem na ake učely použivaš auto a kolko najazdiš a všetko je to hlavne od vydarenia vyrobru ako aj od auta a ako sa k nemu spravaš

Napsal: 25 led 2016, 23:15
od UchoTD
U nas chlao vypaluje protismerom,viac nikomu nepovedal,nejake knowhow,roboty ma dost,berie cca 100€ (3000kc) a zatial vsetko po nom funkcne.