OPEL MOTOR X14XE PROSÍM RADU OHLEDNĚ ZHODNOSTI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

OPEL MOTOR X14XE PROSÍM RADU OHLEDNĚ ZHODNOSTI

Příspěvek od prdlavka »

Mám tady astru r.v. 1999 model G 1,4 X14XE motor je zadřenej..
jde zaměnit bez uprav za motor
1,4 X14XE z astry F r.v. 1993 ?díky
jinuna
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 31 bře 2007, 21:51
Odpovědi: 0

Re: OPEL MOTOR X14XE PROSÍM RADU OHLEDNĚ ZHODNOSTI

Příspěvek od jinuna »

prdlavka píše:Mám tady astru r.v. 1999 model G 1,4 X14XE motor je zadřenej..
jde zaměnit bez uprav za motor
1,4 X14XE z astry F r.v. 1993 ?díky

Motor jako takový je stejný,pokud je to X14XE možná jiný potrubí atd. ale to se přehodí z původního.Tigra má taky stejný ale jiný sání zapalování atd.Holý motor je totožný
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

nespolehal bych X17DTL z astry F tež nelze zaměnit s X17DTL ASTROU G

X16XEL také nejde zaměnit z astry F do ASTRY G X16XEL tedy ne plug in play
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

je to mrda. včera jsem to začal přehazovat a držáky rozvody potrubí všechno šlo zaměnit i napřevodovku sedlo ok a pak že tam přehodím víko ventilu protože to ma jinak vývody a hlavně stará má káble a nová zapalovací lištu no a víka ventilů nejdou zaměnit (nový víko na starej motor jde ale obráceně ne)protože nejsou v hlavě závity na těch správných místech musel jsem tedy nechat stary víko a zapalovací lišta nebude přišroubovaná .... :P
jinuna
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 31 bře 2007, 21:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od jinuna »

prdlavka píše:je to mrda. včera jsem to začal přehazovat a držáky rozvody potrubí všechno šlo zaměnit i napřevodovku sedlo ok a pak že tam přehodím víko ventilu protože to ma jinak vývody a hlavně stará má káble a nová zapalovací lištu no a víka ventilů nejdou zaměnit (nový víko na starej motor jde ale obráceně ne)protože nejsou v hlavě závity na těch správných místech musel jsem tedy nechat stary víko a zapalovací lišta nebude přišroubovaná .... :P
Vždyť si chtěl dát starý motor z F a na něj nejde víko z G?
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

ano už to i vrčí-dal jsem 1,4 16v z F do G a víko sedí jen nejde přišroubovat díry jsou jinde
Odpovědět

Zpět na „Opel“