Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo
Napsal: 31 led 2016, 20:51
Zdravím, je tu někdo kdo by byl schopný vybrousit kompresorový housing, aby se tam vlezla větší vrtule? Popřípadě na kolik to tak vyjde?
Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadelHrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)
nic jineho jsem od tebe ani necekalForest píše:Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadelHrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)
@TDI tech: Nemas pravdu. V Turbosportu maji CNC, protoze to bylo podminkou toho, aby mohli dodavat do Dieselpoweru, protoze kazde turbo byl original ... no a co je mi znamo, tak tento krok byl duvodem jen k castecne eliminaci "problemu". Zde se obavam, ze jak znam Andreho, ktery je ukrutne na prachy, tak to vyjde opravdu draho.
Co se Turbopoweru tyce, tak samozrejme, ze compressorhousingy si Oleg upravuje sam, na soustruhu a dalsich strojich, ktere ma k dispozici. Uvedom si, ze Andre jeste "lezl po stromech" a Oleg vyrabel vlastni vyvazovacky. Az nekdy budes mit cestu do Cech, tak se zajed do te nove dilny k nemu podivat (pokud Te pusti), ikdyz to, co je v prizemi az tak strasne neprekvapi (3 vyvazovacky a dalsi stroje o kterych jsme se dohodli, ze nebudu sirit), nicmene to, co bys mel videt nedostanes moznost videt.
Jen jeste zminim, ze Brano (BH, znamy tez jako "kurva perfekcionista") videl technicke zpracovani me GTB2264VK a sam od sebe vyseknul pomyslnou poklonu nad zpracovanim, tedy usazenim compressoru do compressor housingu.
Dost lidi si totiz neuvedomuje, ze to opravdu neni sranda ve smyslu "Frantu, upni mi to a sjed mi to na tom soustruhu" - pro spravnou funkci musi byt odstup compressoru od compressor housingu, protoze toto determinuje nastup turbodmychadla. Nekdo by rekl "vsak je to to same jako u serie, ni?!" ... a mylil by se, protoze tam je to definovano s rezervami pro pripadne nevyvahy a zhorsujici se kvalitu turbodmychadla a je s vyse uvedenym problemem nabehu pocitano i pri navrhu turbodmychadla ... ale to NENI pripad hybridu! Tam musi byt (paklize chce clovek dustojny nastup turbodmychadla a odezvu na pridani plynu) mezera mensi ... no a jak moc nebo malo, to uz je "know-how"
Takze verim, ze to vyjde levneji nechat na odbornikovi, ktery i zaroven zjisti, zda je compressor pouzitelny ... tedy vychazim z toho, ze OndraTDI si nekde koupil na e-bayi nejaky "zazracny" compressor za par EUR u ktereho staci "pouze" upravit housing. ...takovych uz Olegovi rukama proslo a drtiva vetsina nesla ani dovyvazit.
Neco jineho by bylo, pokud se uzivateli OndraTDI "podarilo" jiz upraveny housing znehodnotit nebo ztratit a "pouze" potrebuje nahradu![]()
... nicmene, s Toefukem souhlasim - je to pomerne jednoduche programovani, ktere ovsem potrebuje velice slozite mereni a ne vzdy se to podari napoprveTaky sedi jeho zminka ohledne vahy - pozor na to, abyste nebyli nemile prekvapeni lenosti noveho compressoru!
Zkus RadkaVKLR z Brna, v inzerci to nabízí.Ondra_TDI píše:já nechci, aby mě to někdo skládal, poskládat si to zvládnu sám, potřebuju jen vybrousit housing
Souhlasjouda1 píše:FORESTOVO pripitomele prispevky nikoho nezajimaji viz hadka kterou asi kazdy cetl a porad prispiva tema zvratkama,fuj