0T- predvstrik dti nastaveni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
0T- predvstrik dti nastaveni
zdar kluci,chtel bych as poprosit o navod jak se nastavuje predvstrik u renaultu dti.Chci vymenit rozvody a tohle nevim jak se dela.U koncernu se nataci cerpadlo,u PD zas kolo na vacce ale tady nevim. Pry se to dela nejak na hodinky cemuz nerozumim.Muzetze mi poradit popr nejake foto nebo navod nebo idealne video. Hledam na netu ale nikde nic o tom není.
Normalne bych se na to vyprdnul ale blbe to chyta a ten predvstrik to pry muze delat.Tak to chci udelat abych mel jistotu ze to tim není než budu řešit startér a další možný příčiny.
diky moc za řady.
Normalne bych se na to vyprdnul ale blbe to chyta a ten predvstrik to pry muze delat.Tak to chci udelat abych mel jistotu ze to tim není než budu řešit startér a další možný příčiny.
diky moc za řady.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Ahoj, veď minule sa tu už o tom písalo ak si pamätám. Na Renaulte dTi sa základný predvstrek nastavuje len hodinkami. KTS nemám ale neviem že by bola takáto funckia v CLIPe ako písal Geo ale možno sa mýlim. Ak aj ano tak predpoklad je dať motor do základného nastavenia aby nereguloval dynamický predvstrek. Tento týždeň asi budem robiť rozvody na takomto Renaulte tak sa zo srandy pozriem či je v diag niečo podobné ako TDI graf ale napamätám si resp. som to nikdy nenašiel.
Hodinkami zistíš predvstrek tak že medzi trubkami z čerpadla máš zátku ktorú vyšrobuješ, dáš tam adaptér s ihlou, dáš motor 1 zub pred značky, odčítaš hodnotu na indikátore , posunieš motor na značky aby sa dala zaaretovať kľuka a v tomto okamihu musí byť piestik vysunutý asi o 0,3 mm viac. Ak nie povolíš vnútorný šesťhran na remenici čerpadla a došteluješ ale na to je dobré mať prípravok (dá sa vyrobiť).
Ak máš pochybnosti o predvstreku tak ti poradím sprav si rozvody a dones to čerpadlárovi alebo do Bosch servisu, za hodinku to budú mať hotové ak majú prípravky.
Hodinkami zistíš predvstrek tak že medzi trubkami z čerpadla máš zátku ktorú vyšrobuješ, dáš tam adaptér s ihlou, dáš motor 1 zub pred značky, odčítaš hodnotu na indikátore , posunieš motor na značky aby sa dala zaaretovať kľuka a v tomto okamihu musí byť piestik vysunutý asi o 0,3 mm viac. Ak nie povolíš vnútorný šesťhran na remenici čerpadla a došteluješ ale na to je dobré mať prípravok (dá sa vyrobiť).
Ak máš pochybnosti o predvstreku tak ti poradím sprav si rozvody a dones to čerpadlárovi alebo do Bosch servisu, za hodinku to budú mať hotové ak majú prípravky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dělá se to pěkně blbě. Musí se povolit ta hliníková matka nejlíp trubkový klíč nejsem si jistej jestli 19 nebo 22 a má levej závit. Vyšroubuje se a pak jsou v tom kole 3 výřezy a těma se otáčí. Radši bych to zkusil dát o zub než tohle rozdělávat.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off