VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Příspěvek
od tonnino » 11 úno 2016, 09:11
Možná to tu už někdy bylo řešeno ale zeptám se,kolik vydrží motor ASV,myslím výkonově?Tak aby ještě něco najezdil,někdo ríka 220PS max pak spodek ASZ,díky
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Příspěvek
od Hromy22 » 11 úno 2016, 09:35
Mám komponenty viz dole a zatím drží ASV spodek vpohodě.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Příspěvek
od tonnino » 11 úno 2016, 09:39
A jaky tam mas vykon?odbrzdeny?ja prave budu davat taky 2260+race520+12mm hlavu
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Příspěvek
od Gardner » 11 úno 2016, 10:16
To vydrzi, nez se vysype
Podle mne je to dost relativni, ale obecne se doporucuje tak do 230 pak je lepsi vymenit za odolnejsi.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Příspěvek
od tonnino » 11 úno 2016, 10:18
Zatim bych chtel jit kolem tech 220 a pak casem az nasetrim bych sel do dalsich uprav,spodek asz,hlava,mozna vacka
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Příspěvek
od mecKo » 11 úno 2016, 12:04
250 PS v poho
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Příspěvek
od Hromy22 » 11 úno 2016, 12:32
Zatím pohoda, proč má Moucha 345PS na ATD, proč nezkusit ASV
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava
Příspěvek
od Source » 11 úno 2016, 12:37
Pokiaľ viem tak ASV už bolo dosť podobné PDčku takže tých 250 určite znesie
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Příspěvek
od Vici » 11 úno 2016, 12:55
a hlavně dát dopředu 256mm kotouče....
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Příspěvek
od tonnino » 11 úno 2016, 13:19
Vzadu mam chlazene 256mm a vepredu 312 tak by to zatim melo stacit uvidime do budoucna
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Příspěvek
od Vici » 11 úno 2016, 15:29
já jsem to myslel obecně, ne přímo na Tebe
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 11 úno 2016, 15:32
tonnino píše: Vzadu mam chlazene 256mm a vepredu 312 tak by to zatim melo stacit uvidime do budoucna
tohle bude stačit .......312 uz brzdí dobře
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Příspěvek
od Hromy22 » 11 úno 2016, 21:02
Jasně že stačí 312mm bohatě. Já osobně mám zatím brzdy sériové. Stačí to mít v hlavě vpořádku, takže na hatters se vyser
Stejně jako Mirulu na své O1 měl sériové brzdy a měl 400PS.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Příspěvek
od Vici » 11 úno 2016, 22:40
Tak to jste frajeři:-).. Podvozek jístě vytečená série.. Pyčo tunyng!
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Příspěvek
od Ondra_TDI » 11 úno 2016, 22:47
230 koni seriove 256 brzdy a pohoda stačí jezdit normálně a né jak š**in