
Dunění motoru Octavia AXR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dunění motoru Octavia AXR
Zdravím pánové, asi dva roky vlastním Octavii I 1.9 TDI 74 KW AXR a mám problém s duněním motoru při akceleraci. Nedávno mi praskla hadička podtlaku od turba a auto ztrácelo výkon až někdy skočilo do nouzáku ale při akceleraci která byla mizerná to skoro nedunělo ale po opravě se to vrátilo do normálu. Určitě to není normální, protože jsem zkoušel jinou octávii ve stejné motorizaci a nedunělo skoro nic. Děkuju za vaše názory a kdyby bylo stejné téma někde jinde tak se omlouvám.
Jinak dunění je někde od 1500 - 2000 otáček....

Naposledy upravil(a) Davous dne 11 úno 2016, 17:14, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
To dělá dvouhmota, když ti to nejelo kvůli hadici podtlaku tak to nemělo kroutak a nedunela, jak si to připojil začala, klasika odcházejí furt dokola, nová tak 7000 a práce a mas zas klid, 1800 - 2000 to je kroutak na špici, pak regulace schodi špičku tlaku a kroutak jde taky dolů a dvouhmota ztichne
Když chcípnes bez spojky, zamlati? Nebo si otevři dveře hrozne pomalu přidávej plyn a drž roh dveří, pokud to kolem těch popisovaných ot zacuka dveřmi je načatá, popřípadě po smrti....
Ale nejdřív si dej rozvody na nulu
Když chcípnes bez spojky, zamlati? Nebo si otevři dveře hrozne pomalu přidávej plyn a drž roh dveří, pokud to kolem těch popisovaných ot zacuka dveřmi je načatá, popřípadě po smrti....
Ale nejdřív si dej rozvody na nulu
Naposledy upravil(a) Franciktdi dne 13 úno 2016, 14:16, celkem upraveno 1 x.