Potřebujete k tomu vstřikovače , vysokotlaké čerpadlo, vačkové hřídele a turbodmychadlo z dvoulitrového motoru. A pak úpravce DIESELPOWER, který Vám k tomu napíše software. A ani tak by se však nepodařilo vyždímat 487 N.m - při použití standardního výfukového potrubí s velkým protitlakem by však docházelo ke klepání. Řešením je běžně dostupné lihové palivo E85, které má oktanové číslo 109! Po pečlivém odladění softwaru řídicí jednotky motoru bylo dosaženo konečných 208kW a 487Nm. Více se dočtete v časopise SVĚT MOTORŮ - číslo 5/2016.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 123 PS a 237 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=HOZ3hqN4nEA
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=1Z5XjrzYco8
Více zde:
https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/
http://dp-race.com/2016/02/11/skoda-oct ... 4x4-283ps/
https://twitter.com/DIESELPOWERcz
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 9232502321






#skoda, #octaviatsi, #skodaoctavia, #chiptuning, #dieselpower, #octaviacombi,