P307/2,0HDi/66kW/2002/Trhanie motora pri jazde
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P307/2,0HDi/66kW/2002/Trhanie motora pri jazde
Zdravím všetkých"Francúzov"prosím poraďťe:Mám P307 2,0 HDI 66Kw r..v 2002,Studený aj teplý štart je v poriadku -chytá dobre,ale pri jazde začne trhať motorom,po trhnutí má slabí výkon ako by ho pridusilo.Po pár minutách zase trhne a na pár sekúnd ide dobre-no potom zase trhne a všetko sa takto opakuje...Na voľnobeh je motor v poriadku-plynule od tých 800 až 3500 ot.A další neduh-odozva na plyn.pedál-plyn stlačený asi do polovice a motor na 1-2sekundy o tom ani nevie..až potom sa chytí.Zistená aj vysoká spotreba-určite hodne nad 7litrov.Mechanik mi povedal,že vstreky sú dobré-dal ich vyčistiť a odskúšať no porucha zostala....Vymenené:rozvod,vod.pumpa,mot.olej,prev.olej,všetky filtre,jeden vstrek. Je to systém SIEMENS.Prosím poraďťe.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Ahojte,po úprave softu(straki)trhanie motora pri jazde zmizlo ale pridal sa ďalší neduh-pri vyradení kvaltu si motor zdvihne voľnobež.otáčky a samovoľne si pridáva plyn.Ale pri zastavení auta-zabrzdeni sú voľnobež. otáčky OK a to pridávanie plynu prestane.Regulátor tlaku vymenený,Snímač na railu tiež.Stretol sa už niekto s takým niečím? 

Naposledy upravil(a) jany5 dne 17 črc 2016, 12:59, celkem upraveno 1 x.
Ahojte,ten problém s pridávaním plynu pri vyradení kvaltu stále nevyriešený.Čo je najhoršie:Pri naštartovaní stud. motora a následnom cúvnutí dozadu dolu(garáž mám trochu ,,nad cestou,,)otáčky motora sa tak rozhodia,až mi to párkrát aj zdochlo.Deje sa to len vtedy,keď sú kolesá auta v pohybe.Akonáhle zastavím(kolesá auta stoja),otáčky motora sú v poriadku-žiadne pridávanie plynu.A to je dosť problém,RE: Marek001
Naposledy upravil(a) jany5 dne 17 črc 2016, 12:58, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ted takový roblém řeším 14 dnů dal jsem filtříky, zpětné ventily proti padání nafty, na vratku dokonce dva nikde z ničeho nic neteče, motor chytne pak se rozhulí roztřepe a skape,
dal jsem externí nádrž a ok ale pak jsem vlastně zjistil že z ex nádrže mi to de samospádem, takže falešná stopa,
v pátek jsem odpojil nový filtr a je po problému nafta je napřímo, ale chytne motor a běží, zitra dám filtr z dvojkového golfa a doufám že to bude ok
dal jsem externí nádrž a ok ale pak jsem vlastně zjistil že z ex nádrže mi to de samospádem, takže falešná stopa,
v pátek jsem odpojil nový filtr a je po problému nafta je napřímo, ale chytne motor a běží, zitra dám filtr z dvojkového golfa a doufám že to bude ok
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Riešenie bude v úprave softu v R.J.Už asi týždeň jazdím s úprav. softom v R.J. Je to omnoho lepšie ako pred tým,ale ešte to má stále nejaké muchy.....občasné potrhnutie pri rozbehu(okolo 2200-2300 z III.-IV.)a následné jemné pridusenie pri pridaní plynu asi na 1/4 a pod.Má ešte niekto takéto skúsenosti s týmto motorom??????Napíšte!!!!