už nevím si rady?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

už nevím si rady?

Příspěvek od erwin »

Ahoj dieselpoweráci.Mám octávku 1.9tdi 81kw a čipnutou.Nevím si rady staré turbo teklo a jednou my vypnulo.Tak jsem zajel za mechanikem.Vyměnil ho za garetta a vyčistil jsem hadice od oleje.A turbo po 30 000km teče z něho olej jako ze stárého a trochu začlo i kouřit při plném sešlápnutí?Co mám a jak to mám řešit?Přijde my že má vůli na ložiskách.To by musel přijít do sání bordel.A osekat lopatky.Měnim pravidelně olej a vzduchovej filtr.Díky moc. :D
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

a toho gareta si tam dal novýho repas nebo jetinu ?
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nedycha motor odspodu?? Mas pruchozi mazaci trubku na privod?? Na odvod?? Ma dostatecny mazaci tlak??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi všechno dohromady tlak malý, staré turbo a vysoské nároky na výkon
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Gatett byl úplně noví.A houká i nad tři a půl tisíc otáček.Zádná díra táhne od spoda.
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Nenapadá vás ještě něco?Cokoli díky moc :)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jak dlouho je to chipnuté a na kolik? Dělá to od té doby?
Pokud ano, tak bych šel jednoznačně po tom. Popř. změřit vagem, kolik turbo tlačí, resp. jaký má požadavek.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

může to být i špatný čip,není problém za 30tis.km popravit turbo.
vstřiky jsou origo?chtělo by je zkontrolovat,pokud špatně práší,jde nahoru teplota výfuku.....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Fakt díky za rady.Jsou tam špičky od frateli bosio od dieselpoweru a zaslepenej egr ventil.Teklo my už to staré turbo a čipnul jsem to na to staré turbo.Najel jsem nato staré ještě 40 000km.A je to od firmy tuning-kiel.de na 103kw?.To mě vypnulo.Z důvodu že teče tak jsem ho vyměnil.Auto krásně táhne novej garett až do konce.Ale po 30 000km?Prostě fakt teče.Můžese to rosit z důvodu že by mohly pístní kroužky špatné a propouštět?Je my divný že to nové od namontovátí už teklo.Bylo my řečeno at se toho nevšímám.Ale tet fakt musím.A ještě děkuji jednou za vaše názory a skušenosti. Jo a ještě my to utrhlo lamelu spojku zůstala jen na nýtech.Nevím jestli je to moc čiplé? (rofl)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Bylo by nejlepší, aby to někdo napíchnul na vag a udělal log kolik to turbo tlačí. Od turba vždy trochu oleje poteče stranou sání, jde to také od výdechu z motoru. Je klidně možné, že ti to upravili na potenciál trysek, ale turbo to nestíhá.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Díkys.A kolik by mělo tlačit?Mě bylo řečeno že tlačí 1bar až 1.1bar.To je prej max bezpečnej.Ale ten vag skusím pořešit.Dík moc
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Tak dneska jsem napojil na vag a zjistil jsem překročena regulace tlaku?Co to znamená.Díky za odpověd.
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

ze ti nereguluje turbo
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Prej mechanik říkal váha vzduchu.Mám mu věřit?Díky
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

erwin píše:Prej mechanik říkal váha vzduchu.Mám mu věřit?Díky
Ne.
A odkud to turbo blije?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“