Stránka 1 z 2

nízke hodnoty MAF na volnobehu

Napsal: 17 úno 2016, 13:57
od johnyM128
sharan 85 auy efr OFF

Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...

Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...

Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...

napadá niekoho niečo?

Napsal: 17 úno 2016, 14:59
od marejo
je to tak správně :-) otevře se egr

Napsal: 17 úno 2016, 15:50
od TDI tech
Chlapec nema absolutne tusenia o co ide, ale ma to tak byt ;)

Napsal: 18 úno 2016, 12:03
od johnyM128
TDI tech píše:Chlapec nema absolutne tusenia o co ide, ale ma to tak byt ;)
hore som písal že mám EGR OFF... takže to tak absolútne nemá byť... preto to riešim a zistujem... thats the problem

a chlapec o tom má predstavu :D

Napsal: 18 úno 2016, 15:20
od slovacek.milos
žádná chyba nový motor ;)

Napsal: 18 úno 2016, 16:24
od Pája 19
Čemu říkáš "vysokotlaká větev do egr"?

Napsal: 18 úno 2016, 16:42
od johnyM128
slovacek.milos píše:žádná chyba nový motor ;)
môžeš to prosím vysvetliť?

Napsal: 18 úno 2016, 16:43
od johnyM128
Pája 19 píše:Čemu říkáš "vysokotlaká větev do egr"?
hadica z IC do EGR :)

Napsal: 18 úno 2016, 17:42
od slovacek.milos
Pája 19 píše:Čemu říkáš "vysokotlaká větev do egr"?
zde je celkem dobrý výběr https://www.google.cz/search?q=v%C4%9Bt ... 00&bih=767

Re: nízke hodnoty MAF na volnobehu

Napsal: 18 úno 2016, 21:41
od amater
johnyM128 píše:sharan 85 auy efr OFF

Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...

Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...

Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...

napadá niekoho niečo?
no dobre, tak to skúsme zosumarizovať.... EGR off, váha píše prietok 280, keď odpojíš hadicu od IC zo sania tak stúpne prietok na 500.... (tento krok nechápem - čo nám to hovorí? - že keď otvoríš sanie tak cez airbox-turbo-intercooler preteká 500.... a?)
EGR off je ako? zaslepený plechom, odpojený, alebo off len v sw? požiadvka na prietok je aká? nemáš deravú hadicu odvetrania vzadu? také S-ko....

Napsal: 18 úno 2016, 23:00
od UchoTD
niečo je zle..ale asi aj na aute asi aj tu,nesumarizujme ešte asi ani.
odpovedz na otázky a volačo vymyslime.
Kto a AKO spravil EGR OFF?
ČO zistuješ tým,že odpojíš hadicu z "IC do EGR???" vždy som myslel,že ide trubka z výfukového potrubia do EGR ventilu,ale asi novy model,budiš.
aký problem riešiš,že ťa práve trápi EGR? trošku to viac popíš..a nehovor,že v tom máš jasno ked si nevieš sám odpovedať (wallbash) nič v zlom.
ale trošku ti to objasním-vztah EGR ventilu s MAF-
zavrety egr ventil-prietok na váhe cca 400mg +/- autobus,pretože motor potrebuje žrať viac vzduchu,kedže ako vieme,diesel pracuje s prebytkom vzduchu..
OTVORENY egr ventil-prietok na váhe cca 280mg-pretože nieje potrebné ťahať tolko cez tubus airboxu kedže si prisáva to čo už raz vyplul zo seba
RJ kontroluje egr za pomoci MAF senzora,teda nie len RJ kontroluje EGR pomocou maf senzora,ale aj mechanik ktorý vie používat diag a hľadá nejaký problém ohĺadom týchto akčných členov ktoré sú od seba závislé.
logicky,egr off-volnobeh,hodnota nesmie byť nižšia ako 300mg,ak je,tak egr je fyzicky otvorené.

Re: nízke hodnoty MAF na volnobehu

Napsal: 19 úno 2016, 09:47
od johnyM128
amater píše:
johnyM128 píše:sharan 85 auy efr OFF

Na volnobehu mám len cca 280 na váhe vzduchu... váha - nová origo pierburg, testovaná nová bosch 2x - váhou to nebude... v otáčkach je to ok...

Teraz som síce maf off, ale pred tým to naspodku bolo mrtvolne...

Ked som odpojil vysokotlakovu vetvu do egr - tak MAF naskočí ako by malo okolo 500... zapojím a hned spadne...

napadá niekoho niečo?
no dobre, tak to skúsme zosumarizovať.... EGR off, váha píše prietok 280, keď odpojíš hadicu od IC zo sania tak stúpne prietok na 500.... (tento krok nechápem - čo nám to hovorí? - že keď otvoríš sanie tak cez airbox-turbo-intercooler preteká 500.... a?)
EGR off je ako? zaslepený plechom, odpojený, alebo off len v sw? požiadvka na prietok je aká? nemáš deravú hadicu odvetrania vzadu? také S-ko....
odpojenie - ak by bol napr pripchatý IC tak takým spôsobom by sa to dalo zistit, prípadne ak by cez turbo neprešlo dostatočne veľa vzduchu....

hadica odvetrania je OK - kontroloval som.
egr - soft off, zaslepený plechom + tesnenie

požiadavka ecu - to je pasé - je tam chip :D ale štandardne na tomto type motora je okolo 500 /kontroloval som na 2 arl motoroch :D/

Napsal: 19 úno 2016, 10:17
od johnyM128
pre uchoTD nech nieje kilometrová citácia:

1. soft robil netopier takže to bude na 100% OK
2. Viem ako načo aj s čím funguje egr, niesom amatér... neriešme to tu už prosím
3. egr tesní
4. pre všetkých: egr /kombinované so "zdochýnacou klapkou"/ - montuje sa na sanie, zároveň na neho ide hadica z výfukových zvodov A hadica Z IC....
5. Normálny stav je okolo 500 - mám 250/280 tj niečo nieje v poriadku... takže preto

ešte ma napadlo, či nieje zanesené sacie potrubie /z dôb ked egr nebolo off/...

Napsal: 19 úno 2016, 12:32
od amater
johnyM128 píše:pre uchoTD nech nieje kilometrová citácia:

1. soft robil netopier takže to bude na 100% OK
2. Viem ako načo aj s čím funguje egr, niesom amatér... neriešme to tu už prosím
3. egr tesní
4. pre všetkých: egr /kombinované so "zdochýnacou klapkou"/ - montuje sa na sanie, zároveň na neho ide hadica z výfukových zvodov A hadica Z IC....
5. Normálny stav je okolo 500 - mám 250/280 tj niečo nieje v poriadku... takže preto

ešte ma napadlo, či nieje zanesené sacie potrubie /z dôb ked egr nebolo off/...
Sanie tak zanesene ze brani prietoku vzduchu uz na volnobehu? Ako by to potom islo do otacok?

Napsal: 19 úno 2016, 13:14
od johnyM128
vravím rozmýšlam hľadám nič ma nenapadá...