Hyundai Santafé 2,0CRDi chcípá motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hyundai Santafé 2,0CRDi chcípá motor
Kluci včera mně dotáhli Hyundai Santafé 2,0CRDi 4x4 r. v. 2002 s tím, že auto za jízdy prostě chcípne. Údajně mu to dělá už nějakou dobu, ale vždycky to udělalo tak jednou za 1000km. Poslední dobou se začaly intervaly zkracovat a teť ujede max 1 km a stojí. Po chvíli zase nastartuje a jede opět ten 1 km. Dnes jsem to ráno normálně natočil. Cytlo to na drc, ale když jsem s tím jel do dílny, tak to zase chcíplo. Ale hned to šlo nastartovat. Hodil jsem to na diagnostiku. Bohužel na Hyundai nemám, takže jsem to načetl Delphi 150E. Našlo to dvě chyby: C009 - neznámý kód chyby a C010 - neznámý kód chyby. Nevíte někdo co to jsou za chyby? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
OK. Díky. Ještě jeden poznatek. Když mi to zhaslo všimnul jsem si, že nebzučelo čerpadlo. Myslím podávací čerpadlo co je u nárdže. Vyhodil jsem ho ven a zkoušel jsem ho v nádobě s naftou asi 20 minut. V jeden moment přestalo fachčit. Po poklepání se znovu rozběhlo a pak zase šlapalo až než jsem to vypnul. Takže ta chyba toho regulátoru paliva by mohla s tímto souviset, že? Už jsem objednal nové čerpadlo. Měl bych ho mít tak ve středu. Vyměním a uvidím.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Jasne,zaklad je mat nizky tlak paliva,inak dostanes chybu regulatori cerpadla lebo nedokaze vytvorit tlak,kedze nema z coho.
Inak casto odchadzaju vstreky.
Inak casto odchadzaju vstreky.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tak to bude ono, koukni radši ještě na palivák, jestli není historického data.kaad píše:OK. Díky. Ještě jeden poznatek. Když mi to zhaslo všimnul jsem si, že nebzučelo čerpadlo. Myslím podávací čerpadlo co je u nárdže. Vyhodil jsem ho ven a zkoušel jsem ho v nádobě s naftou asi 20 minut. V jeden moment přestalo fachčit. Po poklepání se znovu rozběhlo a pak zase šlapalo až než jsem to vypnul. Takže ta chyba toho regulátoru paliva by mohla s tímto souviset, že? Už jsem objednal nové čerpadlo. Měl bych ho mít tak ve středu. Vyměním a uvidím.
Palivový filtr jsem vyměnil jako první a vstřiky jsem mu měnil asi tak před půl rokem. Ale nevím jestli by vstřiky způsobovaly zhasnutí motoru za jízdy. To asi těžko. Stejné příznaky měla Zafira, když jsem na ni musel měnit vstřikovací čerpadlo. Taky mu jela chvíli, pak to chcíplo nastartoval zase jel a tak se intervaly zkracovaly až jednou nenatočil vůbec. Ale tenkrát mi diagnostika napsala přímo závadu vstřikovacího čerpadla.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak včera se Hyundai vrátil zpět. Je tam nové čerpadlo (u nádrže) a přesto to za jízdy zhasne. Dnes jsem konečně kápnul na závadu. Napíchnul jsem to znovu na Delphi150, ale tentokrát jsem zadal místo Santafé Trajet. A ono to opravdu načetlo chyby, které skutečně existují mezi nimi i 0230 - chyba v primárním okruhu palivového čerpadla - trvale. Posledně jsem tu psal, že mi to vyhodilo nějaké nesmyslné kódy. Byloc to tím, že jsem zadal Hyundai Santafé a měl jsem zadat ten Trajet. Takže Delphi nezklamala a zase jsem zpět u názoru, že je lepší než VAGcom. V Delphi se dají totiž jednoduší cestou sledovat reálné hodnoty, kterých je na jedné stránce podstatně víc než ve VAGu. Např. když mi ten Hyundai dnes na zkušební jizdě chcípnul napsala diagnostika ,,palivové čerpadlo vypnuto," což třeba VAG neumí. No nic to jsem odbočil. Udělám jednoduchou věc a to, že od spínačky natáhnu k relátku nové vedení.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak teť jsem to projížděl s čerpadlem zapojeným na přímo a stejně to chcíplo. Na místě to můžu nechat klepat třeba hodinu a můžu to klidně vyhnat do otáček a v pohodě. Jakmile s tím vyjedu, tak max. 2km a stojím. Hned to chytne na drc a jedu zase kousek. Už to nepíše závadu primárního okruhu palivového čerpadla, ale pro změnu zase: 01180 snímání tlaku paliva. Pokud sleduju za jízdy regulátor v reálných hodnotách, tak se pohybuje podle jízdy v rozmezí cca 15 až 87% a ve chvíli kdy auto zhasne ukazuje 1%. Regulátor tlaku paliva na tu korejskou mrchu stojí skoro 6000. Jak vyzkoušet, abych měl jistotu, že to dělá právě ten regulátor? Připomínám, že: palivové čerpadlo nové, pal. filtr nový a navíc pal. čerpadlo mám teť zapojené (prozatímně) přímo na baterku.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak pánové: na korejce jsem neměl teť čas, protože jsem řešil jiné auta. Pustil jsem se do toho až dnes. Mezitím jsem sehnal druhý regulátor tlaku a snímač vysokého tlaku. Podotýkám, že zaručeně z fungujícího motoru. Dnes jsem to přehodil a jel to projet. Už po cca 500m auto chcíplo. Napsalo to opět 1180 snímání tlaku paliva - přerušovaný. Vymazal jsem a jel dál. Asi po 1km to chcíplo zase. Pro změnu závada 1181 snímání tlaku paliva - trvale. Vymazal jsem a jel dál. Korejec ujel asi 100m a stál. Natočit už nejde, takže jsem ho zamknul a nechal na cestě k rozebrání na ND. Na nic jiného se totiž nehodí. Navíc tentokrát to nenapsalo tlak paliva, ale: 1609 závada imobilizéru- přerušovaný. Při sledování tlaku paliva v reálných hodnotách: volnoběh 253- 262bar, 2000ot 498-526bar, při jízdě do kopce 995bar při samovolném zhasnutí motoru 3,6bar. Max. 1183bar min. 3,6bar.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to tak že motor běží a skočí tam 3,6 a chcípne nebo po chcípnutí je 3.6 ? což je nepřesný tlakoměr nebo čerpadlo v nádrži,kaad píše: při jízdě do kopce 995bar při samovolném zhasnutí motoru 3,6bar. Max. 1183bar min. 3,6bar.
ted to chce najít odpověd na otázku zda tento motor potřebuje imobilizer pořád nebo jen pro start
Palivový filtr jsem měnil jako první, takže je nový. Palivové čerpadlo je nové navíc ho mám napojeno na přímo od spínačky. Dnes jsem tam dal druhý regulátor tlaku a snímač vysokého tlaku paliva. Vstřiky jsem mu dával repas asi tak před půl rokem, ale měl jsem je i teť na zkoušečce. V palivovém systému je v podstatě všechno vyměněno jen snad kdyby bylo něco v nádrži?? Dnes to napsalo poprvé 1609 závada imobilzéru. Ten střep prostě píše každou chvíli něco jiného.x.gon píše:Privod paliva je dobry? nebude jen zadrbany palivac? nebo cerpadlo v nadrzi?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW