Stránka 1 z 2

ADBlue dojezd 1050km

Napsal: 17 bře 2016, 20:10
od laurin.clement
Zdravím.Na Alhambře r.v.2011 2.0l CR 103KW. na maxidotu se mi rozsvítilo doplňte redukční prostředek nebude možné pak startovat. AD blu je plné a nikdy nedošlo.Chyby v ŘJ jednotce nejsou. Kontrola napnění hlasí 99.,56%.Tak nevím proč to hlasí, že se musí doplnit. Nádrž byla sundaná z auta a vše co šlo se vyčistilo, profouklo,doplnilu se ADBlue a nepomohlo to. Musí se to nějak restovat a nebo je problém někde jinde.Dík za opodvědi.

Napsal: 17 bře 2016, 21:11
od fabiátor
Co vim, tak muzes nalejt i destilku misto mocoviny a pak ti to dovoli dojet, ale je treba to pak znovu reaktivovat (servis), protoze ti to pak uz nedovoli znovu nastartovat. Jednotka vi, ze jsi tam neco nalil, ale protoze nedochazi k redukci NOx, pozna ze to neni mocovina a nedovoli ti dalsi start.

Hledal bych v merenych hodnotach z cidel. Vypada to, ze problem je spis tam, kdyz mocovinu v nadrzi mas.

Tady studijni material:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-t ... udi-q7.htm

Re: ADBlue dojezd 1050km

Napsal: 17 bře 2016, 21:13
od TDIfun
laurin.clement píše:Zdravím.Na Alhambře r.v.2011 2.0l CR 103KW. na maxidotu se mi rozsvítilo doplňte redukční prostředek nebude možné pak startovat. AD blu je plné a nikdy nedošlo.Chyby v ŘJ jednotce nejsou. Kontrola napnění hlasí 99.,56%.Tak nevím proč to hlasí, že se musí doplnit. Nádrž byla sundaná z auta a vše co šlo se vyčistilo, profouklo,doplnilu se ADBlue a nepomohlo to. Musí se to nějak restovat a nebo je problém někde jinde.Dík za opodvědi.
Flash aktualizace muze pomoct.

Napsal: 17 bře 2016, 21:21
od okob
Neni nadrz prelita?? Melo by stacit dolit ADbl a nechat zaple jen zapalovani. Jinak bych doporucil nejaky servis znackovy nez bude pozde.

Napsal: 17 bře 2016, 21:40
od uiqjirka
Klasika, je v haji Nox snimac s RJ, bude potřeba vymenit + aktualizace sw po vymene.2011 je nestastna , kde odchazely a byly vadne snimace.

Napsal: 17 bře 2016, 21:45
od okob
jj 15tis

Napsal: 19 bře 2016, 08:25
od laurin.clement
Děkuji za odpovědi, pokud by byl NOX snímač v háji tak v měřených hodnotách by přece nic neukazoval a on normálně ukazuje. Auto už bylo va značkové servisu a dle jejich závěru je v něm aktuální soft. To byla jejich první odpověď přehrajeme a bude to vpořádku a ono není.Dali mi auto zpět, že neví co s tím,Celý den prý na něm vyšívali ( moc tomu nevěřím). Asi budu muset navštívit jiný servis.

Napsal: 19 bře 2016, 08:55
od okob
Přijeď do LBC do Autotrendu a vyřešíme není problém.

Napsal: 19 bře 2016, 09:55
od fabiátor
laurin.clement píše:Děkuji za odpovědi, pokud by byl NOX snímač v háji tak v měřených hodnotách by přece nic neukazoval a on normálně ukazuje. Auto už bylo va značkové servisu a dle jejich závěru je v něm aktuální soft. To byla jejich první odpověď přehrajeme a bude to vpořádku a ono není.Dali mi auto zpět, že neví co s tím,Celý den prý na něm vyšívali ( moc tomu nevěřím). Asi budu muset navštívit jiný servis.
1) Co pamet zavad (DTC chybove hlasky) ? Mas diagnostiku ? Jsou nejsou zavady ? Jake ?

Muzes tam najit treba tohle:
008704 - NOx Sensor 1 Bank 1
P2200 - 003 - Electrical Malfunction


2) Ze senzor ukazuje je znamkou toho, ze neni zcela zniceny. Vec jedna. Ale ta druha je, co to cidlo ukazuje za hodnoty. Pokud ukazuje, ze katalyticka reakce (SCR) neprobiha, tak ti pak RJ rve, ze nemas mocovinu v nadrzi, ackoliv ji mas, protoze tak ma nastavenej algoritmus vyhodnoceni stavu v software. Podle toho se da postupovat. Napriklad vyhodnotit, jestli je problem v cidle, nebo treba v ovladani trysky na vstrik mocoviny do vyfuku, atd.

Napsal: 19 bře 2016, 10:31
od laurin.clement
Jak jsem dříve závady 0 ani nesvítí žádná kontrolka co se týče emisí. Před chvíli jsem udělal test účinnosti SCR a objevla se hláška test ukončen - závada. A v tu dobu se rozsvítila konrolka na palubce. V paměti závad je hláška. Tlak redukčního prostředku nízký. Co si pod tím mám představit napadlo mě čeradlo a nebo špatný snímač tlaku redukčního prostředku, kerý může dávat nesmyslný signál, ale když dám je otestovat tak nějaké monožství dáva, ale zda je dostatečné tak to nevím. Přes trisku do výfuku také něco teče ale zda je dostatečné to také nevím.Nevíte někdo přesně jaké množství a jaký tlak má čerpadlo dávat.

Napsal: 19 bře 2016, 12:34
od fabiátor
Mrkni na obrazek jak to funguje:

https://www.google.cz/search?q=DPF+SCR& ... xFQbGRM%3A

Skoro bych to videl, ze ti tam opravdu jen netece mnozstvi co ma, respektive v jine koncentraci nez je potrebna pro SCR. A jednotka je ted prepnuta do modu nouzovy dojezd, protoze si mysli, ze SCR neprobiha.

Podle me ted asi bude treba nejdriv jednotce rict, ze nema byt v nouzovem modu a projistotu odsat Adblue co je v nadrzce a dat tam napln, ktera ma opravdu spravnou koncentraci. Mozna je problem jen v tom.

Pokud pripustime, ze je problem v hardware, tak je treba se zamerit na vstrikovane mnozstvi mocoviny a nebo na to NOx cidlo. Tlak nizky mi automaticky rika, prover pumpu, hadice a trysku.

Napsal: 20 bře 2016, 16:57
od laurin.clement
Takže to vypadá na čerpadlo KO. Odpojil jsem výstup na čerpadle a přes diag. jsem je spustil a ani kapka. Opětovné vyčištění a složení a stale stejné sucho. Asi to byly jeho poslední chvilky a teď budu schánět nové. Když jsem se díval na ceny tak to vyjde skoro nastejno jestli NOX senzor a nebo nové čerpadlo. Jenom doufám, že mi díky tomu také NOX senzor neodkráčel do věčných lovišt. To se pozná až se dá nové čerpadlo co se ještě přihodilo.

Napsal: 20 bře 2016, 19:29
od váha
Nejdřív udělej flash v autorizaku nebo někdo kdo ho má a pak pokračuj když to nepomůže

Napsal: 20 bře 2016, 20:11
od laurin.clement
OK zkusím ještě jendou štěstí v jiném servise.

Napsal: 20 bře 2016, 21:49
od jama
Ahoj, mam podobny problem, mozno ten isty. Diagnostika pise error code 15733 - NOx-Kat. Bank1.
Chcem sa spytat, staci vymenit NOx senzor od Boshu za cca 50€ http://www.amazon.com/Bosch-15733-Oxyge ... B000BZG8ZU alebo, je nutne menit vsetko aj s tou riadiacou jednotkou za cc 600€?
Riesil ste to uz niekto?
dakujem
j.