Stránka 1 z 1
Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 09 dub 2016, 12:16
od vasko01
Zdravim takže mam taký menši problem motor mi strašne žere olej.
+ auto stratilo vykon .
Napsal: 09 dub 2016, 14:18
od jericho-3
Budeš se muset patrně věnovat turbu..
Napsal: 09 dub 2016, 14:39
od vasko01
trošku presnejšie čo by pomohlo ?
Napsal: 16 dub 2016, 02:31
od UchoTD
Vymem turbo,ak chces tak mam.
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 20 bře 2024, 18:12
od RAPIDmen
Ahojte je možne že keby mi skočia rozvody(JTD 59KW) povedzme o 1-2 zuby tak RJ nepusti tlak paliva..rozumej že pri štartovani len ukapava s povolenej prietokovej matičky na vstreku ? auto nechce chytiti a piše zavadu P1320..nechyta ani na start sprej
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 20 bře 2024, 18:38
od tatko Tom
Na štart sprej nechytí, lebo ten nestačí na chod motora podľa mňa. Musí dostávať naftu do vstrekovačov.
Možností je viac - CR čerpadlo atd, nám dve JTD neštartovali (respektíve jedno zdochlo za jazdy) skrz vadné DRV ventily. Netvrdím že máš tiež, je to jedna v viac možností.
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 20 bře 2024, 20:32
od RAPIDmen
Jo zajtra vytahnem DRV a kuknem udajne sa rozsypavaju gumičky na nich ,daju sa kupit org Bosch podla kodov okolo 3euro všetky udajne, dam každopadne vedet..ešte som čital na autobazar fore že jednemu panovi nepisala diag nič a nakoniec mal mrtve čidlo kluky..diag to brala len tak že okaj motor asi nestartuje neni pohyb kluky nedam naftu a naftu nedala motor nenastartoval a chybu zleho snimača ani nezapisalo..no som zvedavy...
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 25 bře 2024, 11:58
od roman1648
A jak jsi došel na ty skočené rozvody ? No pokud máš podezření začni asi tam...
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 28 bře 2024, 21:28
od Tomas.cz
Na start je důležitý zejména snímač polohy vačky, aby jednotka věděla který válec kompresní tlak, což z kliky úplně nevyčte, tam to může vycházet do střihu ventilů. Načasování ale samozřejmě zkontroluj.
Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw
Napsal: 09 dub 2024, 18:47
od RAPIDmen
Tak v skratke,,nebol žiadny tlak na raily.....do vstrekov nešiel žiadny impulz....A nič zaujmave to nebolo ...poruchy snimaču vačky..po vymene na drc na prvy šup naskočil.....čiže ked odide snimač vačky odstavilo tlak paliva a RJ vypla otvaranie vstrekov.