Seat Leon 1,9tdi ALH nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Seat Leon 1,9tdi ALH nejde nastartovat

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

Zdravím panové,
Koupil jsem leona a ikdyz puviodni majitelce jezdil do ted bez oprav tak po prepsání je zavada na svete :-(

Motor chcípnul při stání na červenou pote jiz nesel nastartovat. Po zoufalých pokusech jsme nakonec roztahly asi po 3 KM motor chytl ujel jsem s ním cca 20 km a znovu chcipnul a nelze nastartovat. Nafty mam pul nadrže na hadičky jsem koukal, zkoušel jsem odpojit filtr a zkusit nastartovat přímo z kanystru ale nic ani nemá snahu nastartovat. pripojil jsem vag a ten vypsal chyby viz níže. nevíte náhodou čím by to mohlo být. motor točí ale ne a ne se chytit. Děkuji moc za ochotu.
popřipade nebyl by nekdo v praze kdo by se na to kouknul? samozřejmě se odměním :-)

Vypis vagu:
17654 - Snimac zdvihu jehly (G80) Nesmyslny signal
P1246 - 35-10 - - - Sporadicky
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17969 - Ovladac mnozstvi (N146) Regulacni odchylka
P1561 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-00 - -
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vystriekaj konektor na cerpadle
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

Konektory jsem prostriknul a nic:-( koukal jsem i na relatka jestli nenesou stopy koroze, poškozeni a nic.
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

rozdelal jsem cerpadlo jestli neni zanesene nebo zkorodovane a nic je krasně čistý. tak už vážně nevím :-(
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

ja by som pozrel aj pod stierače na prechodku do kabiny až to tam je, alebo čerpadlo je paff
BMW e39 525tds
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

jj kouknu na to. no bojim se toho ze odeslo cerpadlo ale zaroven se bojim ze kdyz koupim repasovany a vymenim ho ze to nepojede a me asi trefi. tak uz vazne nevim.
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

jeste jedna vec kdyz tocim motorem a zaroven povolim posledni vstrik tak z nej nafta jde ale nejak extremne to nestrika jen tak vyvera spis. je mozny ze je tam ma nizky tlak k nastartovani? a je mozne nejak odzkouset svicky?
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

svíčky v týhle těplotě nepotřebuješ spíš to vypadá na čerpadlo nebo problém s dodávkou nafty
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

viac tem tu bolo o niečom podobnom čo som pozeral a zatial skus vymeniť alebo zohnať len ten vršok, tu el časť čerpadla a uvidiš, a tlak podla mna tam ani moc velky tlak nebude ked sa len točí štarterom nemá taký tlak čerpadlo nato ale nikdy som toto neskumal tak nechcem rozširiť konflikt
BMW e39 525tds
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

tak muzu mit cele cerpadlo z o1 taky ALH motor. jen kdyz to budu měnit bojim se aby se mi nehnuly rozvody - ty ja uz nenastavim :-( mate s tim nekdo zkušenosti? na co si dát při vymeně čerpadla pozor? vyměním komplet kus za kus.
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

zaaretovať vačku a kluku na nulovu polohu ak máš možnosť, čerpadlo by ti malo pasovať na dieru v bloku čo je v remenici a poznačiť si s fixou čiarku na remeni-vačka a remen-čerpadlo, potom tu čiaru na čerpadle prenes na druhe čerpadlo 1 zub mimo sa došteluje na šroboch, ak sa mylim opravte ma
BMW e39 525tds
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Co takhle vypínací klapka na EGR, podívej se asi je v poloze že je otevřená.. napadlo mi že může být seklá a tím pádem se to bez vzduchu samozřejmě nenastartuje...
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

aj to može byť noo :D musi lahko chodiť veru veru
BMW e39 525tds
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

Klapku jsem zkousel pri nastartovani je otevrena. jeste zkusim vymenit kompletne vsechny hadicky.. aspon ze zoufalstvi :-(
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

myslím si že hadičky to nebudu, skor hladať príčinu v elektrike
BMW e39 525tds
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“