Galaxy - přístroje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Galaxy - přístroje
Včera se objevil na mém veteránu problém.
Po startu motoru mi zvláštním způsobem fungují, či spíš nefungují budíky. Palivoměr a teplota jsou uprostřed, rychloměr a otáčkoměr nefungují vůbec, bliká kontrolka mazání. Dnes to samozřejmě trvá, nic se nezměnilo.
Nemáte prosím někdo nápad? Děkuji...
Po startu motoru mi zvláštním způsobem fungují, či spíš nefungují budíky. Palivoměr a teplota jsou uprostřed, rychloměr a otáčkoměr nefungují vůbec, bliká kontrolka mazání. Dnes to samozřejmě trvá, nic se nezměnilo.
Nemáte prosím někdo nápad? Děkuji...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Při testu akčních členů všechno funguje naprosto správně.
V blocích se zobrazuje teplota i stav paliva, v motorové jednotce se zobrazují otáčky. Rychlost jsem nezkoušel, to se přiznám, ale myslím, že i o té jednotka ví, protože tempomat funguje.
V blocích se zobrazuje teplota i stav paliva, v motorové jednotce se zobrazují otáčky. Rychlost jsem nezkoušel, to se přiznám, ale myslím, že i o té jednotka ví, protože tempomat funguje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co vymyslet najdi si padající paprčky octavia s fotkama jak rozdělat přístrojovku
hrotovou pájku a pájet a pájet a pájet a paját
but paprčky naskočí nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... pwrn7ABgww
hrotovou pájku a pájet a pájet a pájet a paját
but paprčky naskočí nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... pwrn7ABgww
Takže věc se má takto:
ŘJ budíků je bez závad a zcela legitimně komunikuje. V blocích hodnot jednotky se zobrazuje skutečná hodnota množství paliva i teplota motoru, nicméně budíky jsou mrtvé (buď uprostřed stupnic, nebo někdy zcela mrtvě leží pod nulou).
V jednotce motoru se zobrazuje skutečný údaj o otáčkách motoru a rychlosti vozu. Budíky rychloměru a otáčkoměru vždy pouze mrtvě leží na nule.
Tempomat funguje.
Počítadla kilometrů fungují, obě přičítají skutečně ujetou vzdálenost.
Všechny kontrolky systému normálně fungují, tedy až na tu zmíněnou kontrolku mazání, která neustále bliká, čímž mě uvádí ve stavy šílenství.
Při provedení testu akčních členů jednotky přístrojů mi všechny čtyři budíky fungují tak, jako kdykoli předtím. Test nelze dokončit - po testu bzučáku se při dalším kroku blokne a napíše, že Funkce není dostupná. Nevzpomínám si, jestli mi to tak dělalo i dřív, když byly budíky v pořádku, anebo zda je to nový jev nějak s tím problémem související.
Budíky jsem měl venku, celé je rozebral a samozřejmě jsem na nich nikde neshledal vůbec žádnou neshodu. Ovšem že bych na tom plošném spoji plném titěrných SMD součástek něco objevil, jsem ani nečekal.
A co teď? Nedá se s tím jezdit, člověk nemá pojem o ničem - rychlost sice můžu odečítat z mobilu přes nějakou GPS appku, ale ostatní nevím. Navíc s tím nejezdím jen já.
ŘJ budíků je bez závad a zcela legitimně komunikuje. V blocích hodnot jednotky se zobrazuje skutečná hodnota množství paliva i teplota motoru, nicméně budíky jsou mrtvé (buď uprostřed stupnic, nebo někdy zcela mrtvě leží pod nulou).
V jednotce motoru se zobrazuje skutečný údaj o otáčkách motoru a rychlosti vozu. Budíky rychloměru a otáčkoměru vždy pouze mrtvě leží na nule.
Tempomat funguje.
Počítadla kilometrů fungují, obě přičítají skutečně ujetou vzdálenost.
Všechny kontrolky systému normálně fungují, tedy až na tu zmíněnou kontrolku mazání, která neustále bliká, čímž mě uvádí ve stavy šílenství.
Při provedení testu akčních členů jednotky přístrojů mi všechny čtyři budíky fungují tak, jako kdykoli předtím. Test nelze dokončit - po testu bzučáku se při dalším kroku blokne a napíše, že Funkce není dostupná. Nevzpomínám si, jestli mi to tak dělalo i dřív, když byly budíky v pořádku, anebo zda je to nový jev nějak s tím problémem související.
Budíky jsem měl venku, celé je rozebral a samozřejmě jsem na nich nikde neshledal vůbec žádnou neshodu. Ovšem že bych na tom plošném spoji plném titěrných SMD součástek něco objevil, jsem ani nečekal.
A co teď? Nedá se s tím jezdit, člověk nemá pojem o ničem - rychlost sice můžu odečítat z mobilu přes nějakou GPS appku, ale ostatní nevím. Navíc s tím nejezdím jen já.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
No zadarmo asi ne, do litru.
Trápí mě ale to, že mi nebudou sedět kilometry. A po pravdě řečeno nemíním živit zloděje a příživníky, co rejžujou desítky tisíc za stáčení aut v bazarech. Rád odměním někoho, kdo je schopen mi nastavit kilometry, ale není to takový ten typický zlodějíček příživníček. A taky aby to bylo za rozumnou odměnu - tisíc a více korun není rozumná cena. Bohužel, nikoho takového neznám.
Ještě se zeptám:
Otázka 1: Mohu na Galaxy použít budíky ze Sharana nebo Alhambry?
Otázka 2: Mohu na TDi použít přístroje z benzinové verze s tím, že bych z té své vadné přístrojovky vyndal budíky a vrazil je do té benzinové?
Trápí mě ale to, že mi nebudou sedět kilometry. A po pravdě řečeno nemíním živit zloděje a příživníky, co rejžujou desítky tisíc za stáčení aut v bazarech. Rád odměním někoho, kdo je schopen mi nastavit kilometry, ale není to takový ten typický zlodějíček příživníček. A taky aby to bylo za rozumnou odměnu - tisíc a více korun není rozumná cena. Bohužel, nikoho takového neznám.
Ještě se zeptám:
Otázka 1: Mohu na Galaxy použít budíky ze Sharana nebo Alhambry?
Otázka 2: Mohu na TDi použít přístroje z benzinové verze s tím, že bych z té své vadné přístrojovky vyndal budíky a vrazil je do té benzinové?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ptřístrojovky se marku nedají přehazovat jak seno zavolej sem 777051861 opravářMarek77 píše:
Ještě se zeptám:
Otázka 1: Mohu na Galaxy použít budíky ze Sharana nebo Alhambry?
Otázka 2: Mohu na TDi použít přístroje z benzinové verze s tím, že bych z té své vadné přístrojovky vyndal budíky a vrazil je do té benzinové?
slovacek.milos píše:Nemám žádný obrázek......Marek77 píše: Budíky jsem měl venku, celé je rozebral a samozřejmě jsem na nich nikde neshledal vůbec žádnou neshodu.
marku dyž sděláš budíky z kokty tak taky nic neshledáš nažhavíš hrotovku přežhavíš body co máš na obrázku ručičky začnou makat
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Marek77 píše:dyt jo jak jsem ti psal přepájet hrotovkou všechno,slovacek.milos píše:Nemám žádný obrázek......Marek77 píše: Budíky jsem měl venku, celé je rozebral a samozřejmě jsem na nich nikde neshledal vůbec žádnou neshodu.
marku dyž sděláš budíky z kokty tak taky nic neshledáš nažhavíš hrotovku přežhavíš body co máš na obrázku ručičky začnou makat
je tomu mnoho let když jsem to poprve řešil tak pasovali jen dvě přístrojovky končící písmeny tuším G nebo H nesehnal jsem nic, pak jsem zjistil že se dá přepájet, píct v troubě, pálit horkovzdučkou nebo nějaký chladič někde dát,
pak poslední případ nemohl jsem najít hrotovku byla zavvěšená mezi kaely tak jsem přepájel přístrojovku pájkou, zdrbal jsem jeden spooj a nešli hodiny,
tak fakt hrotovka a lupa na oči abys přesně věděl co děláš
u šarana jsem to neřešil, ale pevně věřím že je to stejná problém jak u koktávky jen chybí přesný návod co přesně prepájet tak musíš všechno určitě je to rychlejší než celý kolotouč s hledáním a doufat
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 14 dub 2016, 06:23, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nevím, jestli jsi někdy viděl plošný spoj z přístrojů Galaxy, ale já ano. A krom asi tří nebo čtyř součástek tam nic jiného pájet nelze. Spoje jsou v desetinách milimetru. To radši koupím jiné přístroje, než s naprosto nejistým výsledkem dělat něco, co zabere mnoho hodin mé práce.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice