Stránka 1 z 1
BMM hlava K.O.
Napsal: 15 dub 2016, 22:16
od fabiátor
Pro inspiraci jak dopadla moje BMM hlava. Neopravitelne strukturalni praskliny v kanalu pro zhavky + vyfuk kanal. Vsechny 4 valce. Zacalo to brat vodu. Na zhavkach je videt, ze nejvic asi na 4 valci. Vizualne na hlave vypada nejhur 2.
Zda se, ze z dlouhodobeho hlediska bude to nejlepsi mozne reseni pouziti hlavy ASZ/ARL i na 8-mi ventilove 2.0 TDI PD. Snesou evidentne podstatne vic.
Napsal: 16 dub 2016, 01:07
od tantor-bn
Neutiahli ste zhavice nahodou na fest ??
Napsal: 16 dub 2016, 19:18
od Vici
Bmm je mrdka mrdek.miluje sebevrazdy:-(
Napsal: 17 dub 2016, 21:21
od fabiátor
tantor-bn píše:Neutiahli ste zhavice nahodou na fest ??
Nevim, ja je tam nedaval, nechal jsem to na odborniky. Zacalo to spatnyma startama, obcas. Kazdopadne stav hlavy je cca ~10.000km po kompletni rozborce a testu u Pejška. Hlava byla v ramci kontroly OK, nebo mi někdo lže. Menila se vacka a gufera na ventilech preventivne. Po vymene vacky nasledovala ztrata vykonu cca 25 koni. Jsou tam vymackany vstriky do hlavy. Z toho prameni netesnost O-krouzku a prunik spalin do nafty. To je duvod proc byl palivovej filtr cernej jak bota a v cele soustave cernej karbonovej šlem usazenej na stenach nadrze i podavaciho cerpadla.
Napsal: 18 dub 2016, 18:09
od Martin.D
Ak to bolo z tohoto auta
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Tak si osobne myslím že aj tak je to " skvelé " že vydržalo 6 rokov 170 kw a 500 nm

Napsal: 18 dub 2016, 20:36
od fabiátor
Jo bylo/je to ono

Napsal: 19 dub 2016, 21:39
od fabiátor
Porovnani kvality materialu hlav (puvodni neni skoro videt) :

Nejak zacinam mit pocit, ze ani ta puvodni neni origo BMM. Podle VIN a Etky by tam melo bejt neco jako 038 103 265 QX (kompletni hlava s vackou a tryskama), nebo 03G 103 351 C (neosazena hlava).
Nevi nekdo co ma na sobe za kod skutecna BMM hlava (napr. O2 Scout) ?
Napsal: 20 dub 2016, 13:42
od johnyM128
daj rok vyroby o2 scout a kod motora a pozriem Ti
Napsal: 20 dub 2016, 17:39
od fabiátor
johnyM128 píše:daj rok vyroby o2 scout a kod motora a pozriem Ti
To nemusis, to uz jsem si vytahnul z Etky podle VINka, viz to co jsem psal. Me jde o to co je na skutecny BMM hlave, skutecne vyrazeny. Potrebuju idealne nekoho, kdo ma BMM hlavu, aby se mrknul.
Jinak ten kod u ty puvodni hlavy bude spis 038 103 373 R, ne K. K-cko je podle vseho rotackova hlava z ALH/AGR.
Napsal: 24 dub 2016, 19:34
od fabiátor
Auto uz jezdi s tou hlavou 038 103 373 C, coz je puvodem velmi pravdepodobne hlava z Passat AJM.
Ale kdyz uz jsem byl v tom vyzkumu, tak jsem to dotahnul. Nakonec jsem konfrontoval Etku proti dvema motorum a VIN, ktere jsou k disposici. Konkretne BMM a ASZ.
BMM podle Etka: 038103265
QX
ASZ podle Etka: 038103265
GX
Je to vzdy kod kompletne sestaveny hlavy. Ovsem zajimavost, na ASZ jsem nenasel neosazenou hlavu jako nahradni dil.
Ta ASZ hlava ma ale fyzicky na sobe stejny kod 038 103 373 R, stejne jako moje puvodni (snad) BMM hlava. Viz foto z ASZ hlavy r.v. 2004.

Z toho mimochodem vyplyva, ze rozeznat skutecnou ASZ hlavu bude asi ponekud obtizne, paklize neni na motoru a aute, kde by se to dalo podle VIN overit.
Proc je takovy rozdil v kvalite, lze vypozorovat v Etka:
ASZ pravdepodobne byly specialne tridene/vybirane hlavy, coz v dalsich verzich motoru uz jako udaj v Etka chybi.