fofo2 1,6 TDCi turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

fofo2 1,6 TDCi turbo

Příspěvek od OťasTDi »

já fordy moc neznám, ale chtěl bych jen identifikovat závadu. auto jede jakoby v nouzáku, chyby z delphiny viz obr. po smazání a jízdě kdy to absolutně netáhlo zůstala pouze ta chyba dpf a ta nejde smazat. dpf údajně před dvěma rokama bylo čistěno někde v praze. u turba po startu se hne tyčka pouze o cca 4mm. šroubovákem s ní jde hýbat strašně těžce a pouze ty 4mm. je to stejný systém jako u koncernu? má zajet o 1,2cm? má to stejný systém naklápění lopatek, který je zakarbonovaný? je to taky ovládané podtlakem, nebo nějak elektricky? je to ten peugeoťácký motor 1,6 TDCi duratorq. kód G8DBObrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

jasne musí zajet nevim jaky je to kus ale urcite vic jak 4mm co to je 66 nebo 80kw nebo 85 jednou me tahle bestie vypekla ma zezadu na motoru podtlakovou banku a byla napraskla moc se tomu nechtělo regulovat ale pokud ti jde regulace ztuha tak budou sekly lopatky tyhle motory jsou strasny
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

80kw. jo je to paskvil,ale co se dá dělat. na turbo je krásný přístup zepředu, na aktuátor taky. ta baňka, to je něco jako zásobník podtlaku? jak to tedy reguluje? jako u koncernu podtlakem a nějakým elektricky ovládaným ventilem? co to dpf, proč to nejde smazat? neběží náhodou regenerace, která není ukončená?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych řekl že 4mm je málo, třeba ho někdo prodloužil kvůli vysokému tlaku který způsobuje ucpaný N75
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ne majitel se v autě sám nevrtá, to vím na 100%. jezdilo to, pak se zhoršovala dynamika (vypisovalo to turbo) a teď už je jen bez tahu. a výpis dle obr. zajímavé je, že všechny chyby šli smazat kromě dpf, pak jsem to projel cca 10km a to bylo jakoby v nouzi a pak diagnostika zase pouze to dpf. čekal jsem to turbo...pak díky tomu, že je na to super přístup jsem vyzkoušel to co na koncernu. po startu zatažení a pak šroubovákem tlačit.napadlo mě tu tyčku odpojit a sledovat po startu o kolik zajede. kdyby to bylo razantně víc, tak vím, že systém podtlaku je v pohodě a turbo by šlo na čistění. jak je to s tou regenerací? když regeneruje, tak jak se to projevuje (očekávám podobný systém jako u koncernu)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

nezkoušel jsi tu delphinu za jízdy? najedeš na kanál s tlakem turba a za jízdy uvidíš, co to dělá..
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ZE ZADU MOTORU JE TEN ELEKTROVENTIL CO OVLADA TURBO, (JESTLI SE PLETU, NEKAMENUJ MNE), V LONI JSEM HO MENIL NA PICASU, VSE SE ZDALO OK, ALE PAK PO VYMENE TOHODLE VENTILU AUTO OK.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

a jeste dodam, ze diag taky hlasil kdejakou kravinu, ale tenhle ventilek se proste asi zadiral
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dá seto spolehlivě identifikovat, že je to ten ventil? jaký je tam přístup pro ruce? a kolik cca stojí?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ze spoda to vyhaknes za 5 minut (oznac si jak jsou hadicky) a kupoval jsem to asi za 30 eur.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

hadicky jsou k nemu 3, privod podtlaku, druha jde na banku a treti na zasobnik podtlaku ( ten bejva nekdy prasklej a pak to dava malo.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

omrknu to
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Zmeř si podtlak u turba na volnoběh pokud bude -0,8 tak je problém s turbem.Hejbat stím jde stejně jako u koncernu takže pokud jde těžko tak zjistit proč.Ostatní závady řeš až opravíš tu regulaci ale asi tě čeká všechno od turba egr a filtru kterej je zacpanej.Ty motory zas takový sráče nejsou pokud maj péči tak jezděj.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Uz na dvoch tychto srandach sa mi stalo ze N75 ma upchaty vystup ATM, turbo potom akoby prefukuje. Zistis tak ze po nastartovani ti tiahlo zajde a po zhasnuti musi naraz uvolnit. Ak po zhasnuti pojde len pomaly naspat je to ono... Potrebujes asistenta na obsluhovanie klucika v spinacke.... Ta prva zavada mozu byt caste alebo neukoncene regeneracie, treba pozriet dif tlak dpf.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:omrknu to
jsem ti psal pokud se ventil zadírá ta to poznáš na táhle turba je furt na max po vypnutí motoru

jak páše roman je vzadu dole z motorem to cyp vymyslel ještě je tak blbě u vita a fakt se zadírá a motor se přeplnuje navíc motor nepadá do nouzáku jen řj omezuje výkon
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“