
fofo2 1,6 TDCi turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fofo2 1,6 TDCi turbo
já fordy moc neznám, ale chtěl bych jen identifikovat závadu. auto jede jakoby v nouzáku, chyby z delphiny viz obr. po smazání a jízdě kdy to absolutně netáhlo zůstala pouze ta chyba dpf a ta nejde smazat. dpf údajně před dvěma rokama bylo čistěno někde v praze. u turba po startu se hne tyčka pouze o cca 4mm. šroubovákem s ní jde hýbat strašně těžce a pouze ty 4mm. je to stejný systém jako u koncernu? má zajet o 1,2cm? má to stejný systém naklápění lopatek, který je zakarbonovaný? je to taky ovládané podtlakem, nebo nějak elektricky? je to ten peugeoťácký motor 1,6 TDCi duratorq. kód G8DB

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
jasne musí zajet nevim jaky je to kus ale urcite vic jak 4mm co to je 66 nebo 80kw nebo 85 jednou me tahle bestie vypekla ma zezadu na motoru podtlakovou banku a byla napraskla moc se tomu nechtělo regulovat ale pokud ti jde regulace ztuha tak budou sekly lopatky tyhle motory jsou strasny
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
80kw. jo je to paskvil,ale co se dá dělat. na turbo je krásný přístup zepředu, na aktuátor taky. ta baňka, to je něco jako zásobník podtlaku? jak to tedy reguluje? jako u koncernu podtlakem a nějakým elektricky ovládaným ventilem? co to dpf, proč to nejde smazat? neběží náhodou regenerace, která není ukončená?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ne majitel se v autě sám nevrtá, to vím na 100%. jezdilo to, pak se zhoršovala dynamika (vypisovalo to turbo) a teď už je jen bez tahu. a výpis dle obr. zajímavé je, že všechny chyby šli smazat kromě dpf, pak jsem to projel cca 10km a to bylo jakoby v nouzi a pak diagnostika zase pouze to dpf. čekal jsem to turbo...pak díky tomu, že je na to super přístup jsem vyzkoušel to co na koncernu. po startu zatažení a pak šroubovákem tlačit.napadlo mě tu tyčku odpojit a sledovat po startu o kolik zajede. kdyby to bylo razantně víc, tak vím, že systém podtlaku je v pohodě a turbo by šlo na čistění. jak je to s tou regenerací? když regeneruje, tak jak se to projevuje (očekávám podobný systém jako u koncernu)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ZE ZADU MOTORU JE TEN ELEKTROVENTIL CO OVLADA TURBO, (JESTLI SE PLETU, NEKAMENUJ MNE), V LONI JSEM HO MENIL NA PICASU, VSE SE ZDALO OK, ALE PAK PO VYMENE TOHODLE VENTILU AUTO OK.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a jeste dodam, ze diag taky hlasil kdejakou kravinu, ale tenhle ventilek se proste asi zadiral
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ze spoda to vyhaknes za 5 minut (oznac si jak jsou hadicky) a kupoval jsem to asi za 30 eur.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
hadicky jsou k nemu 3, privod podtlaku, druha jde na banku a treti na zasobnik podtlaku ( ten bejva nekdy prasklej a pak to dava malo.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Zmeř si podtlak u turba na volnoběh pokud bude -0,8 tak je problém s turbem.Hejbat stím jde stejně jako u koncernu takže pokud jde těžko tak zjistit proč.Ostatní závady řeš až opravíš tu regulaci ale asi tě čeká všechno od turba egr a filtru kterej je zacpanej.Ty motory zas takový sráče nejsou pokud maj péči tak jezděj.
Uz na dvoch tychto srandach sa mi stalo ze N75 ma upchaty vystup ATM, turbo potom akoby prefukuje. Zistis tak ze po nastartovani ti tiahlo zajde a po zhasnuti musi naraz uvolnit. Ak po zhasnuti pojde len pomaly naspat je to ono... Potrebujes asistenta na obsluhovanie klucika v spinacke.... Ta prva zavada mozu byt caste alebo neukoncene regeneracie, treba pozriet dif tlak dpf.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice