immo off u Renault Clio 2 1,2 16v 55kW

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

immo off u Renault Clio 2 1,2 16v 55kW

Příspěvek od fabiátor »

Potreboval bych deaktivovat immo v Cliu 2. generace. Motor D4F B7 (1.2 16v 55kW), ECU IAW5NR.CE1. Vecne jsou problemy se zablokovanym startem (sviti klicek). Bylo to v nekolika servisech a nikde nic nevymysleli. Pokud natocim, dojedu s tim idealne Praha nebo Plzen/ČB a okoli. Byl by nekdo spolehlivej, kdo vi co dela ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pisni Okuroj.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

okura
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

svití immo ledka nebo rychle bliká při zapnutém zapalování?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Sorry neni tam klicek, ale jen ledka. Budiky viz foto. Myslim ze kdyz to neslo tak kontrolka rychle blikala. Je to auto tchyne a nejsem u toho. Ale ted jsem ji po telefonu poslal k autu a uz to prej vubec nesviti a na 10 pokusu o start to 5x chytne a 5 ne. Hrabalo se v tom nekolik "opravaru", ale zadnej to neposunul dal, krome toho, ze asi uz nesviti ani neblika ta ledka, bez ohledu na to, jestli je immo aktivni nebo ne. Tak jsem si rek ze se zkusim zeptat tady.
Obrázek
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ta ledka je zasadní
jinak pokud rychle blikala, tak potom jedině bych potřeboval uch,klíč a rj motoru, pokusil bych ti to vypnout
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Okura píše:ta ledka je zasadní
jinak pokud rychle blikala, tak potom jedině bych potřeboval uch,klíč a rj motoru, pokusil bych ti to vypnout
Ja tam o vikendu jedu, tak to omrknu a dam vedet jak je to s tou kontrolkou. Kde najdu ECU vim, ale jednotku centralni elektriky UCH najdu kde ?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tak ta kontrolka opravdu ted nesviti vubec. Na video jsem nicmene natocil jak se to chova a pri jake sekvenci to startuje:
https://www.youtube.com/watch?v=xYmIHj9B6Ig
Troufam si odhadnout, ze se uz nekdo z opravaru pokusil o immo off, ale neuspesne.

Taky jsem to napichnul na diagnostiku co mam, tj. VCDS. Vysledek:
Adresa 7A: 2 závad nalezeno.
P0606 - ridici jednotka: chyba procesoru
P0136 - rada valcu 1 - sonda 2: chyba v el. obvodu

Po vymazu pameti zavad uz se tam znovu neobjevily.


Jeste Readiness, vic toho VCDS neda:
Mód 01 - PID 01 : Readiness -- Adresa 7A
Počet uložených závad: 2 -- Stav kontrolky závad: Kontrolka závad VYP
Detekce výpadků hoření: OK
Palivový systém: OK
Souhrnné komponenty: OK
Monitoring katalyzátoru: Selhalo nebo nekompletní
Monitoring vyhřívání katalyzátoru: Neinstalováno
Monitoring systému odvětrávání: Neinstalováno
Monitoring systému sekundárního vzduchu: Neinstalováno
Monitoring systému A/C klimatizace: Neinstalováno
Monitoring lambda-sond: Selhalo nebo nekompletní
Monitoring vyhřívání lambda-sond: OK
Recirkulace výfukových plynů: Neinstalováno
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No a teda keď počkáš tých 40 sekúnd tak ostane svietiť kontrolka motora a chl.kvapaliny tak to najskôr ide naštartovať a potom druhý raz už nie a cez diag zistíš že to blokuje immo? A keď nepočkáš 40 sekúnd tak to ide stále normálne? Ak nie je chyba inde asi by som súhlasil že sa niekto už hrabal v RJ a skúšal odstrániť immo, čo spravil len v motorovke (navyše ak je to CAN...) a teraz nekomunikujú dobre budíky ale to je len môj názor. A immo LEDku len dal preč aby neblikala. Tá chyba z VCDS vyzerá ako keby tam nesedel checksum ináč to hadam ani nemá ako vedieť že je nejaká chyba v procesore. A CLIP si neskúšal či niečo neobjaví? Ale Okura to isto dá dokopy, pošli mu to.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Kdyz necekam tech 40 sec, tak nenatocim. Kdyz pockam 40 sec az probliknou kontrolky hladiny kapaliny a poruchy motoru, zaroven je slyset sepnuti palivovyho cerpadla, tak to pak natocim. Ale jakmile to chcipnu a chci tocit hned znovu, tak to nejede. Musim zas vytahnout klicek, pockat cca 40sec, znovu ho tam strcit a opakovat proceduru. Takze kdyz ti chcipne auto nekde na krizovatce, je to peknej opruz.

Jinak pres diag nezjistim nic, teda ne standardni OBD2 ISO komunikaci, kterou podporuje VCDS. Ale ze to blokuje immo je evidentni. Co jinyho by takhle blokovalo palivovy cerpadlo. A taky predtim nez se v tom zacali hrabat garazovi odbornici, tak ta immo kontrolka svitila/blikala.

Okurovi to klidne poslu, jen cekam co mi k tomu rekne a ktery jednotky bude nakonec teda chtit. Mezi tim jsem vygooglil, ze UCH je nekde pod palubkou.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

podle mě, máš více závad najednou a to
1) Kontrolka motoru musí sviti vždy ikdyž by to drželo immo.
problém s napájením RJ - hlavně kostry zlobí u těchto motorů.

2) Někdo asi opravu odpojil kontrolku imma, tedka nevidíme zda svití nebo bliká, to potom jedině na cliipu zjistit.

Omrkni to napájení, pak se bude pokračovat dále
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Diky Okuro za pomoc a info

Ad 1) nejak se nemuzu zbavit nazoru, ze nez problem kostreni, je ta pozde (po 40s od otoceni klickem) se rozsvitivsi kontrolka poruchy motoru, spis jen nasledek neodborneho zasahu do ECU. Je to zcela periodicky opakovatelna sekvence. Vakly atp jsou nestale a jejich projev se obvykle meni.

Ale proverim a dam vedet. Clip soft s kabelem taky zkusim nekde sehnat. Pokud by to nebyl problem, posli mi pls soukromou zpravou mobil nebo tak neco, at muzem komunikovat online. Diky predem.
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

ked nesvieti kontrolka motora spojis sa diag s motorom?
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

amigo píše:ked nesvieti kontrolka motora spojis sa diag s motorom?
Ano, ona totiz od posledniho zasahu opravare nesviti trvale. Viz vypis v prispevku vyse, pres OBD se pripojim a komunikuje. Akorat chvili trva nez se VCDS prepne na spravnej protokol. Jinej sw tool nemam.

Kdyz tak poradte, kde se da sehnat kabel ke Clipu. Soft jsem ke stazeni nasel, ale bez kabelu k nicemu. Koukal jsem na web MTA Plus, nebo PC Autodiagnostika a kazdej nabizi jinej soft. Nejsou poradne ani videt popsany funkce, aby to clovek zhodnotil, co umi vic. Nebo jestli staci neco na bazi ELM a tool co je treba na Androidu v Google Play ? Myslim ze Autodiagnosis nebo jak se to jmenuje.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Budeš muset investovat nebo to nechat někomu jinému dneska je holt každej zvyklej že si vše stáhne a připojí na šnůru od žehličky.Přes obd II protokol vidíš hlavně emisní závady a jen motorovku a to je kničemu.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“