GTB2060vklr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2012, 16:53

GTB2060vklr

Příspěvek od erk311 »

nazdar chcel by som tu od vas poradit ktora varianta by bola lepsia do 1.9tdi pd
GTB2060VKLR MFS 6 + 6
GTB2060VKLR MFS 11 + 0
GTB2062VKLR MFS 6 + 6
GTB2062VKLR MFS 11 + 0
GTB2065VKLR MFS 11 + 0
GTB2065VKLR MFS 6 + 6
GTB2069VKLR MFS 11 + 0
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

otázkou je jaké máš požadavky a ostatní HW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2012, 16:53

Příspěvek od erk311 »

Motor ASZ vstrekovače budú firady + 80% V AL, koľko to dá max na tých triskach?


quote="Ladas"]otázkou je jaké máš požadavky a ostatní HW[/quote]
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Ja mam firady a 280k
Cupra TDI
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Nezapomen ze to neni to jen o vstrikach a turbu, a 2060 je tak na hrane a 2062 a vejs je uz nesmysl. Pak spise 22xx
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nesmysl, 2060tka byla navrzena a vyvinuta pro "superekologicky" motor 3,0 V6 24V CR, tudiz i v serii ma na 1,9 8V problemy a "bez radneho pritazeni obojku" steka v nizsich otackach jako vesnicky pes.

Drtiva vetsina navrzenych variant si zada vetsi turbinu, nektere dokonce i VNT mechanismus aneb, jak zde jiz nekym bylo napsano, nelze ocekavat, ze kdyz do kone narve clovek vagon sena, ze z nej vypadne jeden koblizek.

Co se kombinaci tyce, nestaci jen urcit pocet a usporadani lopatek ale zavisi i na dalsich parametrech. Hlavne, vetsina compressorbilletu na internetu (e-bay apod.), ktere jsou levne tak maji k te cene logicky duvod: jsou nedovyvazitelne diky procesnimu pochybeni v postupu vyroby (cesky: zmetky) ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Forest píše:Nesmysl, 2060tka byla navrzena a vyvinuta pro "superekologicky" motor 3,0 V6 24V CR, tudiz i v serii ma na 1,9 8V problemy a "bez radneho pritazeni obojku" steka v nizsich otackach jako vesnicky pes.

Drtiva vetsina navrzenych variant si zada vetsi turbinu, nektere dokonce i VNT mechanismus aneb, jak zde jiz nekym bylo napsano, nelze ocekavat, ze kdyz do kone narve clovek vagon sena, ze z nej vypadne jeden koblizek.

Co se kombinaci tyce, nestaci jen urcit pocet a usporadani lopatek ale zavisi i na dalsich parametrech. Hlavne, vetsina compressorbilletu na internetu (e-bay apod.), ktere jsou levne tak maji k te cene logicky duvod: jsou nedovyvazitelne diky procesnimu pochybeni v postupu vyroby (cesky: zmetky) ;)
Věřím a souhlasím :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2012, 16:53

Příspěvek od erk311 »

Prečo potom niektorý vravia že vklr má lepší nábeh ako VK
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

eazy20 píše:ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
nikdy nato nezabudnem 2168 otacok 2,2baru
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

To mohl byt strašný hukot, ale v 2wd to točí jen kolama, ve 4kole to musí být radost...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2012, 16:53

Příspěvek od erk311 »

Prosím ťa keby si my to lepšie vysvetlí prečo sa to nedá na plno využiť ?

eazy20 píše:ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pretoze to turbo dokaze natlacit vacsi objem vzduchu nez 1.9 tdi skonzumuje
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

toefuk píše:pretoze to turbo dokaze natlacit vacsi objem vzduchu nez 1.9 tdi skonzumuje
To přece dělá každý turbo. Jestli jsi mu chtěl vysvětlit surge (česky pumpáž) tak jsi vedle. Surge je vysokej tlak při nízkým průtoku.
:-@
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

s tlakom rasie objem, tak sa ospravedlnujem, ze som to nenapisal podla poucky
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“