Nevracející se pedál spojky - rada řešení
Napsal: 06 kvě 2016, 20:29
Zdar.
Pravděpodobně to už většina z vás ví, nebo ste to již řešili. U dvojkových Octavii nebo pětkových golfech se občas stává že pedál spojky zůstává dole a vrátí se jen pomocí nohy, když se do něj drkne a nebo se vytáhne. Mě se to stávalo taky a dost mě to otravovalo. Dneska sem se do toho pustil.. musí se vyndat baterka, držák baterky, upustit kapalinu, sunat gumovou hadičku, odjistit pérko na spojkovým válci u pedálu a vyndat spojkovou trubku která jde do vypínacího válce na převodovce. Dejte si jen pozor ať vám nevypadne nebo naopak nezůstane uvnitř tesnící gumička ktera je nad plastovým držákem na trubičce.. bez toho pak teče kapalina mimo válec.. odpojit konektor snímače na tempomat a nebo spíš sundat celej ten snímač protože ten konektor sundat je o nervy.. Přesuňte se dovnitř, sundat plast u výdechu topení, vyndat diag. zasuvku, odpojit konektor osvetleni nohou. K samotnému pedálu, povolit 3 matky 13ky. Dvě vespod jsou v pohodě, třetí je nad pedálem, s dementním přístupem takže trochu trpělivosti a cviku a jde to..
Vyndat celý těleso spojky i s válcem. Vyndat pružinu, povolit pedál. A teď k samotnýmu problému.. problém vůbec neni ve vypínacích válcích, spojce jako takový nebo ve vratný pružině ale v držáku válce spojky - 1K0721357A . Tahle malá sračka za 25kč se časem vydře tak že pak ta kulička na konci projede skrz a nebo se vydře do oválu, tim pádem vznikne vůle mezi tím než válec zabere a vlastně se to celý nenaplní, tim pádem se nevrátí pedál plynule, protože ten sloupec kapaliny není kompletní a nemá to sílu. Takže pokud se vám něco takovýho děje, případně někdo bude chtít kvuli tomu měnit válce a nebo celou spojku, mrkněte nejdřiv na tuhle malou sračku...
Pravděpodobně to už většina z vás ví, nebo ste to již řešili. U dvojkových Octavii nebo pětkových golfech se občas stává že pedál spojky zůstává dole a vrátí se jen pomocí nohy, když se do něj drkne a nebo se vytáhne. Mě se to stávalo taky a dost mě to otravovalo. Dneska sem se do toho pustil.. musí se vyndat baterka, držák baterky, upustit kapalinu, sunat gumovou hadičku, odjistit pérko na spojkovým válci u pedálu a vyndat spojkovou trubku která jde do vypínacího válce na převodovce. Dejte si jen pozor ať vám nevypadne nebo naopak nezůstane uvnitř tesnící gumička ktera je nad plastovým držákem na trubičce.. bez toho pak teče kapalina mimo válec.. odpojit konektor snímače na tempomat a nebo spíš sundat celej ten snímač protože ten konektor sundat je o nervy.. Přesuňte se dovnitř, sundat plast u výdechu topení, vyndat diag. zasuvku, odpojit konektor osvetleni nohou. K samotnému pedálu, povolit 3 matky 13ky. Dvě vespod jsou v pohodě, třetí je nad pedálem, s dementním přístupem takže trochu trpělivosti a cviku a jde to..
Vyndat celý těleso spojky i s válcem. Vyndat pružinu, povolit pedál. A teď k samotnýmu problému.. problém vůbec neni ve vypínacích válcích, spojce jako takový nebo ve vratný pružině ale v držáku válce spojky - 1K0721357A . Tahle malá sračka za 25kč se časem vydře tak že pak ta kulička na konci projede skrz a nebo se vydře do oválu, tim pádem vznikne vůle mezi tím než válec zabere a vlastně se to celý nenaplní, tim pádem se nevrátí pedál plynule, protože ten sloupec kapaliny není kompletní a nemá to sílu. Takže pokud se vám něco takovýho děje, případně někdo bude chtít kvuli tomu měnit válce a nebo celou spojku, mrkněte nejdřiv na tuhle malou sračku...