Stránka 1 z 1
Ford Transit 2.0 TDCI MKVI (2004)
Napsal: 19 kvě 2016, 03:30
od Otas43
Ahoj všici. Prosím o radu.
Motor po jeho výměně běží, na první otočení naskočí a přede si jako kotě.
V otáčkách okolo 3200 začne škubat (jakoby vynechávat), silně kouřit a dál nejde do výkonu (do otáček). Naopak i sám spadne na volnoběžné otáčky.
Zkusmo jsem bloknul EGR, ale stav spíše horší.
Čerpadlo, vstřiky - vše nové.
Turbo je řízeno podtlakem, nikoliv elektronicky.
Kde mám hledat chybu?
Děkuji za radu.
Napsal: 25 kvě 2016, 09:20
od Marek001
Chyby v pamäti a merané hodnoty ničomu nenasvedčujú? A vstreky, čerpadlo sú fakt úplne nové?
Napsal: 25 kvě 2016, 17:26
od Otas43
Bez chyb - krom chyby v obvodu signalizace dobíjení - blbina.
Auto jede jakoby v nouzovém režimu, jsem zjistil. Ale bez blikání poruchy.
Netáhne tedy a po rovině nejvíc 80 a nedám pětku.
Při sešlápnutí spojky za jízdy motor ihned chcípne a objeví se blikání - chyba. Pokud se ale plyn pouští pomalu, porucha není.
Ano vše zcela nové. Do výměny motoru z důvodu poruchy (ventily) bylo vše ok.
Nemohl počítač zůstat ve stavu Nouze? Některá auta to mají.
Napsal: 12 kvě 2017, 12:22
od mpplast
A co čidlo tlaku na liště?
Napsal: 12 kvě 2017, 13:07
od Otas43
mpplast píše:A co čidlo tlaku na liště?
Je to už staré - ale byl to TMAP.
Teď to mám podobné - opět bez poruchy, ale jako by to jelo snad bez turba. Nejde za plynem. Jen se zpožděním a blbě. To si myslím může být opět tenhle senzor, nebo možná váha vzduchu. Bez chyb zase jako vždy

Napsal: 12 kvě 2017, 13:08
od Otas43
mpplast píše:A co čidlo tlaku na liště?
Je to už staré - ale byl to TMAP.
Teď to mám podobné - opět bez poruchy, ale jako by to jelo snad bez turba. Nejde za plynem. Jen se zpožděním a blbě. To si myslím může být opět tenhle senzor, nebo možná váha vzduchu. Bez chyb zase jako vždy
