Audi A6 C6 2005 3.0TDi cyklické vypínání ESP po 10minutách
Napsal: 09 čer 2016, 22:53
Zdravím.
Řeším a zatím neúspěšně opravit chybu ESP, která mi co 10minut po startu motoru vyběhne.
Log z ABS jednotky
Thursday,09,June,2016,12:21:46:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 48291 141 80211
VCID: 2255CDB764CF04122934ACD-8076
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 147
Mileage: 276077 km
Time Indication: 0
Date: 2007.05.16
Time: 12:15:20
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00B0
Hex Value: 0x00FF
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Co jsem už udělal:
výměna alternátoru, byl 180A a než umřel, tak přebíjel i 16.3V (od závady vyměněn druhý den za 140A) - bylo potřeba upravit konektor, neb 180A má opačně zámky konektoru, nyní dobíjí 14.2V stabilně, konektor má jen jeden obsazený PIN
výměna BEM (battery energy mangement) + nakódování baterie Varta (nová)
výměna čidla teploty motoru
V logu je chyba zatížení motoru... jenže co teď, někdo to vyřešil výměnou MAF, nebo altíku, někdo BEM. Já mám zatím pořád neúspěch.
Co přesně je tedy 18265 1857 ? Přes google jsem načetl hodně, ale pořád nevím.... Zítra najedu graf MAF před a při ESP chybou, jestli to nemůže být váha vzduchu. Kdybych tomu rozuměl, tak udělám i vstřikovače LOG.
Díky za rady
Řeším a zatím neúspěšně opravit chybu ESP, která mi co 10minut po startu motoru vyběhne.
Log z ABS jednotky
Thursday,09,June,2016,12:21:46:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 48291 141 80211
VCID: 2255CDB764CF04122934ACD-8076
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 147
Mileage: 276077 km
Time Indication: 0
Date: 2007.05.16
Time: 12:15:20
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00B0
Hex Value: 0x00FF
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Co jsem už udělal:
výměna alternátoru, byl 180A a než umřel, tak přebíjel i 16.3V (od závady vyměněn druhý den za 140A) - bylo potřeba upravit konektor, neb 180A má opačně zámky konektoru, nyní dobíjí 14.2V stabilně, konektor má jen jeden obsazený PIN
výměna BEM (battery energy mangement) + nakódování baterie Varta (nová)
výměna čidla teploty motoru
V logu je chyba zatížení motoru... jenže co teď, někdo to vyřešil výměnou MAF, nebo altíku, někdo BEM. Já mám zatím pořád neúspěch.
Co přesně je tedy 18265 1857 ? Přes google jsem načetl hodně, ale pořád nevím.... Zítra najedu graf MAF před a při ESP chybou, jestli to nemůže být váha vzduchu. Kdybych tomu rozuměl, tak udělám i vstřikovače LOG.
Díky za rady