Stránka 1 z 1
Golf IV čelní sklo XYG - mezera mezi sklem a torpédem
Napsal: 28 čer 2016, 18:58
od Romcis
Čus kluci, měnili mi v servisu na pojistku čelní sklo, značky XYG. Koukám a mezi čelním sklem a torpédem stěračů je asi 2-3mm mezera, torpédo nedoléhá na čelní sklo a nejde už víc docvaknout. Čím to je? Potřeboval bych nějakou radu, abych věděl jak hodně mám být zítra až tam znovu pojedu nasranej, protože s takto odvedenou prací fakt nejsem spokojený.
Napsal: 28 čer 2016, 19:08
od Tomas.cz
Sundej torpáda a podívej se, jestli nezapoměli vyndat z lišty na skle do které se zacvakne lišta na torpédu takovou vložku, ta slouží aby se lišta na skle při dopravě a skladování nezmáčkla.
Napsal: 28 čer 2016, 19:19
od Romcis
Díval jsem se, nezapoměli, žádná vložená lišta tam není

Napsal: 28 čer 2016, 20:26
od slovacek.milos
podle mě tam je proto to torpédo nejde dotlačit píchni tam šroubovák jestli tam zaleze v dílce té lišty na torpédu
Napsal: 28 čer 2016, 20:47
od Romcis
Zkusím, a pokud ne, tak jim to tam asi hodím na dvorek zkrz zavřený vrata...protože origo torpédo nebudu kvůli tomu upravovat.
Napsal: 29 čer 2016, 05:16
od slovacek.milos
oni ty torpéda jsou dvě jedno je vyšší jak ja protipádová přepážka, tak jestli jsi kombinoval staré nové tak ho ta přepážka může zvedat a musí se toho kus uřezat
Napsal: 29 čer 2016, 08:53
od roman1648
někdy to tam jde hoooodně blbě dotlačit a asi měli strach aby to neprasko...
to sklo XYG sis vybral sám nebo ti ho naordinovali ?
je to v podstatě to nejlevnější co se dá koupit...
Napsal: 29 čer 2016, 16:34
od slovacek.milos
roman1648 píše:někdy to tam jde hoooodně blbě dotlačit a asi měli strach aby to neprasko...
to sklo XYG sis vybral sám nebo ti ho naordinovali ?
je to v podstatě to nejlevnější co se dá koupit...
mi zrovna nedávno koupil jsem nové a lezlo furt ven, byl pařák tak jsem ho nechal a za tepla natlačil vzal jsem velkou podložku naštouboval pod šroub pantu aby torpédo drželo, druhý den sdělal podložku a bylo to ok jestli nějaká čajna vada nebo co nevím,
Napsal: 29 čer 2016, 22:56
od Romcis
roman1648 píše:někdy to tam jde hoooodně blbě dotlačit a asi měli strach aby to neprasko...
to sklo XYG sis vybral sám nebo ti ho naordinovali ?
je to v podstatě to nejlevnější co se dá koupit...
čau, to XYG naordinoval servis, já si to nevybíral. Dorazilo mě ještě navíc to, že to není malý servis, nebo servis se špatnou pověstí, spíš naopak, Golfů jim tam za týden pár projde několik, takže to nedělali poprvé, resp. si myslím že už se stím museli setkat -> to že je to XYG nejlevnější, to mi taky mohli říct, mám limit pojišťovny 5000(asi proto zvolili XYG), lepší bych si klidně doplatil.
Napsal: 29 čer 2016, 23:08
od Romcis
slovacek.milos píše:oni ty torpéda jsou dvě jedno je vyšší jak ja protipádová přepážka, tak jestli jsi kombinoval staré nové tak ho ta přepážka může zvedat a musí se toho kus uřezat
Díky za rady, dnes jsem neměl čas, zítra na to mrknu, jaký je rozdíl mezi lištou na torpédu a drážkou v liště na skle. Práže že řezat nic nechci, to jsou věci které si má zjistit servis, a dle toho volit výrobek, já jsem zákazník.
Nevim no, sám pracuji v automotive průmyslu, naši zákazníci jsou z 80% Volvo a z 20% Ford, a stát se něco takového v našem případě, firma vs. zákazník, že by něco v JITu Volva museli "uřezat", tak to začíná sortováním skladu za tisíce eur, pokračuje 8Dčkem s požadavkem na návštěvu našeho QE a vyčíslením sankce konče.
Napsal: 30 čer 2016, 05:05
od slovacek.milos
to já myslel tu venkovní zádržnou okapovou že pak ty dvě torp=da do sebe nezapadají ne zkracovat tu co tlačíš do bausetu skla
Napsal: 30 čer 2016, 07:20
od roman1648
Romcis píše:slovacek.milos píše:oni ty torpéda jsou dvě jedno je vyšší jak ja protipádová přepážka, tak jestli jsi kombinoval staré nové tak ho ta přepážka může zvedat a musí se toho kus uřezat
Díky za rady, dnes jsem neměl čas, zítra na to mrknu, jaký je rozdíl mezi lištou na torpédu a drážkou v liště na skle. Práže že řezat nic nechci, to jsou věci které si má zjistit servis, a dle toho volit výrobek, já jsem zákazník.
Nevim no, sám pracuji v automotive průmyslu, naši zákazníci jsou z 80% Volvo a z 20% Ford, a stát se něco takového v našem případě, firma vs. zákazník, že by něco v JITu Volva museli "uřezat", tak to začíná sortováním skladu za tisíce eur, pokračuje 8Dčkem s požadavkem na návštěvu našeho QE a vyčíslením sankce konče.
To bylo za hotovy nebo z pripojisteni?
Tak tu nemudruj co s tim a jdi to reklamovat ne....
Napsal: 30 čer 2016, 08:33
od roman1648
Romcis píše:roman1648 píše:někdy to tam jde hoooodně blbě dotlačit a asi měli strach aby to neprasko...
to sklo XYG sis vybral sám nebo ti ho naordinovali ?
je to v podstatě to nejlevnější co se dá koupit...
čau, to XYG naordinoval servis, já si to nevybíral. Dorazilo mě ještě navíc to, že to není malý servis, nebo servis se špatnou pověstí, spíš naopak, Golfů jim tam za týden pár projde několik, takže to nedělali poprvé, resp. si myslím že už se stím museli setkat -> to že je to XYG nejlevnější, to mi taky mohli říct, mám limit pojišťovny 5000(asi proto zvolili XYG), lepší bych si klidně doplatil.
5000 je málo no ale udělat se to za to dá, záleží kolik chce servis vydělat..
XYG je fakt těžká čajna, někdy jsou ty skla katastrofální, tuhle jsme to museli přes polystyren stahovat kurtem aby to tam vlezlo vůbec
standartně bereme Pilkington nebo Splintex a ještě jedno ale to si nevzpomenu, taky je to nějakej Tchajwan myslim,ale je to jakž takž
Napsal: 30 čer 2016, 17:05
od Romcis
Už jsem tam byl reklamovat, majitel je na dovolené, takže do 11.7. musím počkat, zůstali tam jen ti kluci co to montují, a ty mi rovnou řekli že tohle řešit nemůžou za něj.
Nj, 5000 je sice málo, ale u takto starého auta jsem nechtěl víc. Pravděpodobnost že praskne (kvalitní sklo) bude v řádech let, takže příplatek k těm 5000 z mé strany mi nevadí. Nepředpokládám totiž že bych měnil sklo každý rok.
Tak díky za rady ohledně montáže a kvality skel
