Stránka 1 z 3

oprava teplých startů........

Napsal: 15 črc 2016, 18:46
od octavie81
Ahoj všichni, měl bych jeden menší dotaz, mám octvii1 ahf 81kw, blbě to startovalo za tepla, když to bylo mooooc zahřáté, dal jsem tam tlačítko na odpojení tepl. čidla, startuje to v pohodě, ale dost to zakouří-hoodně nafty do teplého motoru. Chtěl jsem se zeptat, jsou firmy, které to umí odstranit přehrátím sowt. v jednotce. Je to to samé , co jsem udělal já ,ale bez tlačítka nebo to nezakouří? Jde mi o to, že investice kolem 1000ka mě by nezabila, pokud by to nezakouřilo..Má s tím někdo zkušenost?

Napsal: 15 črc 2016, 19:03
od UchoTD
Ked sa upravi sw tak to nezafajci vobec.

Napsal: 15 črc 2016, 19:43
od slovacek.milos
proč jezdíš s naftou když nemáš rád kouření ;) ;) https://www.youtube.com/watch?v=RIwoqwSCKy4

Napsal: 15 črc 2016, 21:53
od xshreck
Jak hulí?

Mě to dělali při chipu a v pohodě, občas bílej dým ale spíš mi přijde že to už je stavem motoru - daly se jiný trysky a vstřiky a startuju, nekouřím

Re: oprava teplých startů........

Napsal: 15 črc 2016, 23:11
od alni
skús pripojiť odpor a skúšať jeho hodnotu

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932

Napsal: 16 črc 2016, 04:13
od octavie81
zahulí to černě jak kamna, zvednout se samy otačky,jako bych startoval s pul plynem.Chytne to okamžitě. Pokud ta uprava softu pomuze, tak to pak nechám udělat

Napsal: 16 črc 2016, 06:43
od slovacek.milos
si uber sám startovací dávku, mrkni jaký máš počátek vstřiku, taky de označit nastavovač a poklepad doleva doprava


měl jsem jednou zajéímavý úkaz borec koupil forda s lukasem, při startu pod autem černé kolo, jeden odborník řekl že je motor ko tak toho forda koupil majitel velmi levně,
vzal jsem zátěžák a ubral nafty proti táhlu plynu a hulilo to jetě víc :o pak jsem nafty přidal a :o ono to přestalo kouřit operaci jsem nechápal zkusil ještě jednou a prostě motor ok

někdy to chce zkusit co motor potřebuje

Napsal: 16 črc 2016, 07:10
od NOVON
Mel bych dotaz.Hodne tady ctu,ze kluci maji problem se studenymi,teplymi starty a resi to ruzne odpory atd..No ja tyhle problemy nemam a neznam.Cim to je?Tim,ze mam motor v "originale" bez zasahu na cerpadle,softu atd?
Tohle me napada uz dlouho,bo jak tady ctu,ruzne problemy maji jen chipovana a jinak upravena auta..

Napsal: 16 črc 2016, 08:36
od alni
NOVON píše:,bo jak tady ctu,ruzne problemy maji jen chipovana a jinak upravena auta..
ani nie..

Napsal: 16 črc 2016, 08:53
od octavie81
Mam to take bez uprav, jen starter valeo,mam to od noveho,najeto 170tis,kdyz to necham dele tocit,kdyz je to hodne zahrate a nepouziji tlacitko na start,tak to nezakouri kdyz to chytne.studene starty mam super i v zime.

Napsal: 16 črc 2016, 10:18
od p.s.
tam kde se čipujou auta tam ti to upraví
třeba tu : http://www.chiptuning.cz/chiptuning/nas ... y-za-tepla

Napsal: 17 črc 2016, 14:57
od NOVON
octavie81 píše:Mam to take bez uprav, jen starter valeo,mam to od noveho,najeto 170tis,kdyz to necham dele tocit,kdyz je to hodne zahrate a nepouziji tlacitko na start,tak to nezakouri kdyz to chytne.studene starty mam super i v zime.
Ja teda nevim,ale kolem 180 tis.km bys mel delat rozvody,ne?
Nechal bych to vymenit a seridit u nekoho,kdo tomu fakt rozumi,hlavne to serizeni motoru.Me delal rozvody MarenaTDi tady z fora a jsem maximalne spokojen,priste to k nemu dam zase..

Napsal: 17 črc 2016, 15:48
od Mazik
Nehat upravit startovací mapu a už nebude problém, kouřit nebude a startování bude super

Napsal: 17 črc 2016, 15:56
od UchoTD
Nezabudni to urobit za pivo a potom sa vsade stazujte,ze nemate co robit a niesu peniaze (LOL)

Napsal: 17 črc 2016, 16:22
od HanZ
NOVON píše:Mel bych dotaz.Hodne tady ctu,ze kluci maji problem se studenymi,teplymi starty a resi to ruzne odpory atd..No ja tyhle problemy nemam a neznam.Cim to je?Tim,ze mam motor v "originale" bez zasahu na cerpadle,softu atd?
Tohle me napada uz dlouho,bo jak tady ctu,ruzne problemy maji jen chipovana a jinak upravena auta..
Je to tím, že máš prostě kliku na dobrý kus startéru a ostatní okolnosti. Nic víc v tom nehledej.

Celý problém s teplými starty spočívá v ÚMYSLNÉM nastavení softwaru výrobce. Divím se, že logické nastavení parametrů pro vytáčení bez zatížení - diselgate VADÍ a nucení zákazníků ke koupi nové baterie a startéru (oficiální dílenský postup) NIKOMU NEVADÍ!!

Problém teplých startů opravuji již desetiletí, takže opravdu není problém vyřešit trvale, elegantně a se zárukou. Logicky však za peníze. Jak tu čtu některé příspěvky, je zde opravdu hodně hazardérů, kteří svěří své jediné přibližovadlo někomu, kdo nemá řádné technické vybavení (pro případ nouze, kdy jednotka prostě umře při přehrávání), jen proto, že je to levné...škoda slov. Ale kdo chce kam...opravy bývají násobně dražší ;) Hold Frantovi z Horní Dolní za flašku rumu nelze konkurovat :D