O1 1.9TDi 66kw ALH - NYNÍ NEFUNGUJE TURBO - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 1.9TDi 66kw ALH - NYNÍ NEFUNGUJE TURBO - VYŘEŠENO
Ahoj, vyměnil jsem palivák na O1 a od té doby nestartuje. Starej idiot jsem totiž zapomněl ten filtr zalít a zatočil jsem motorem (předtím jsem měl PD a tam jsem zalévání neřešil). Tak jsem to pak hned zalil, povolil jsem trubky u vstřiků a točil jsem. Nafta začala stříkat, tak jsem to zpátky pozapojoval, ale auto pořád nestartuje. Zkoušel jsem i napřímo na čerpadlo napojit flašku s naftou ale nic. Motor točí, občas to má jakoby snahu chytit, ale nic. Žhavičky jsou fungl nové, EGR mám off. Setkal jste se prosím s tímto někdo? Zdá se mi, že to nenatahuje naftu.. Fóra jsem přečetl snad všechny, ale nic nepomohlo. Díky.
Update: Auto se povedlo roztáhnout a chytlo, vyměnily se rozvody, ale nyní nefunguje turbo. Auto chytá na první otočku startéru, ale při jízdě je to jako by ho někdo držel pod krkem. Je to chipnuté na 85kW a vždycky to prostě koplo a letělo jak střela, ale teď nic, jako by tam to turbo ani nebylo. Navíc před tím problémem s palivákem mi to turbo dost výrazně pískalo, teď ho není slyšet vůbec. Díval jsem se na různé příspěvky, ale nic jsem z toho nevysledoval. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Díky
Update: Auto se povedlo roztáhnout a chytlo, vyměnily se rozvody, ale nyní nefunguje turbo. Auto chytá na první otočku startéru, ale při jízdě je to jako by ho někdo držel pod krkem. Je to chipnuté na 85kW a vždycky to prostě koplo a letělo jak střela, ale teď nic, jako by tam to turbo ani nebylo. Navíc před tím problémem s palivákem mi to turbo dost výrazně pískalo, teď ho není slyšet vůbec. Díval jsem se na různé příspěvky, ale nic jsem z toho nevysledoval. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Díky
Naposledy upravil(a) smoto dne 29 črc 2016, 08:42, celkem upraveno 2 x.
Buď trpělivější, ono to chytne 
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Povol -sundej přepadovou hadici co vede z čerpadla, zapni klíček a na ten vývod čerpadla dej hadičku a třeba pumpičku z Š 120 nebo něco podobného a pumpuj...V hadici přívodu uvidíš , jak poleze nafta , až skončí bubliny, nastartuj...Samozřejmě je možné, že ti filtr po výměně přisává vzduch, proto to nejde natáhnout starterem. Nebo dej lano a nech motor problafat na trojku až si naftu natáhne sám. Ale není dobře, když čerpadlo běží na sucho..
nepropadat panice...
Tu pumpičku bohužel nemám. Ještě detail - proč jsem vlastně ten filtr měnil. Asi týden zpět mi to ráno začalo blbě chytat. Chytlo to za hodně dlouho, musel jsem třeba 4x zatočit, pak to chytlo jako kdyby na dva válce, vůbec to nereagovalo na plyn. Odpoledne po práci ale v pohodě, Tak jsem myslel že prostě palivák..
Tak si s tím pořád hraju a zatím nic. Napojil jsem čerpadlo na hadici s trychtýřem, do kterého dolévám naftu, povolil jsem trubky u vstřiků a zkouším to odvzdušnit. Třetí trubka z levá stříká jak šílená, ale ty zbylé 3 sotva ukápnou. Když dotáhnu trubky a zkouším to nakopnout, nechytne to. Snahu to má, ale neblafne.. Nějaký nápad? Díky.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
yardarytarda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Na spej bys to měl opatrně odvzdušnitsmoto píše:Tak si s tím pořád hraju a zatím nic. Napojil jsem čerpadlo na hadici s trychtýřem, do kterého dolévám naftu, povolil jsem trubky u vstřiků a zkouším to odvzdušnit. Třetí trubka z levá stříká jak šílená, ale ty zbylé 3 sotva ukápnou. Když dotáhnu trubky a zkouším to nakopnout, nechytne to. Snahu to má, ale neblafne.. Nějaký nápad? Díky.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34070
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tohle opravdu vypadá na zavzdušnění, trychtýř je krásná věc, ale neprotlačíš s ním naftu čerpadlem..Musí ti jít z přepadu z čerpadla čistá nafta...smoto píše:Tak si s tím pořád hraju a zatím nic. Napojil jsem čerpadlo na hadici s trychtýřem, do kterého dolévám naftu, povolil jsem trubky u vstřiků a zkouším to odvzdušnit. Třetí trubka z levá stříká jak šílená, ale ty zbylé 3 sotva ukápnou. Když dotáhnu trubky a zkouším to nakopnout, nechytne to. Snahu to má, ale neblafne.. Nějaký nápad? Díky.
nepropadat panice...
Čau, tak jsem pokročil. Včera mi napsal SZ jeden nejmenovaný dobrodinec, že měl stejný problém a nakonec pomohlo až natvrdo roztáhnout. Tak jsem tomu dal ještě šanci, vybil jsem točením na místě 2 baterky, pak jsem si půjčil třetí, úplně novou 88Ah, taky jsem ji úspěšně vymlátil a už jsem nevěděl kudy kam. Čerpadlo se tvářilo že nesaje naftu. No tak jsem si řekl že už víc to zkurv*t nemůžu, tak jsem to zapojil na lano za Feldu a zkusil jsem to roztáhnout. Světe div se, po 700 metrech to fakt chytlo a auto jede. Teda jsou skočené rozvody o zub (divný zvuk motoru, netáhne a hulí), ale to se vyřeší zítra, páč nové jsou už doma nachystané. Tak dám ještě potom vědět jestli je motor v pořádku.