Ahojte,
chcem si kupit A4 3.0TDi, ktora pise nasledovne chyby:
013128
000565
coz je elektricka regulacia turba a to druhe tlak turba, cize suvisiace veci. Trosku som pohladal po fore co tu je, ze to moze byt samotne turbo - zatuhnuta regulacia, ale vo vacsine pripadov je odidena samotna el. regulacia a treba ju opravit/repasovat, alebo vymenit - za druhu, novu?? Repasuje to niekto? Kam to mam poslat?
A dalsia vec, auto je 400km odomna, mozem na tom ist, ked aj v nudzaku, aby sa nic neposkodilo, ci na nudzovy rezim je to dost kilometrov? Predavajuci vravi, ze ked sa chyba vymaze, chvilu to ide, takze teoreticky keby si vezmem diag na palubu a vzdy ked nahodi chybu tak ju vymazem, mozno to pojde pri urcite ustalenej rychlosti na dialnici...
Vdaka za odp.
A4 3.0TDi 2005 150kW - elektricka regulacia turba...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 26 led 2009, 01:01
- Bydliště: Nitra, slovaKIA.
Odpovědi: 0
A4 3.0TDi 2005 150kW - elektricka regulacia turba...
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
nastavovač se dá sehnat nový za cca 7000.-Kč. V nouzáku jet můžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, některé auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 kou
do kopce třeba jen 20. Osobně bych takovou dálku nejel. Může nastat problém se zaneseným DPF

po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 26 led 2009, 01:01
- Bydliště: Nitra, slovaKIA.
Odpovědi: 0
DPF nevadi, ptze pokud tam vubec je (300 tisic km, rok pouze 2005), tak pojde stejne ven kvuli vykonu... Len, ci to nejak neskodi motoru ked ide v nudzaku - na zivotnost vstreky/turbo a pod... On povedal, ze ked sa vymaze chyba a nezastane, tak vykon ma, az ked sa zastane na semafore, vtedy hodi nudzak... Novy nastavovac staci nahodit na turbo, pustit cez VAG kalibraciu a hotovo? Alebo to treba vybrat turbo a nastavit to na stolici, aby konkretne turbo fungovalo na konkretny el. actuator?mecano píše:nastavovaè se dá sehnat nový za cca 7000.-Kè. V nouzáku jet mùžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, nìkteré auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 koudo kopce tøeba jen 20. Osobnì bych takovou dálku nejel. Mùže nastat problém se zaneseným DPF
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Mne praskla zmiesavaca klapkla, ci ako sa to vola. Je to daka klapka, co je na sani motora, teda za IC. Motor v nudzaku, do kopcekov ledva 70-80 a to som sa vzdy pred stupanim snazil podla moznosti rozbehnut. Presiel som takto cca 1000 km a DPF prezil bez problemov. Pred dvomi mesiacmi prva STK a dymivost snad nejakych 0.2.
Najazdil som na octavii v núdzaku asi 20 000km pretože nikto nevedel prísť na to čo tomu je, teda dokonca nebol som ta ale ešte moj otec proste to auto potreboval. Nakoniec úplne odišlo turbo a po výmene auto už nikdy do núdzaku nespadlo takže to bolo to turbo. Auto má teraz najazdené 420 000 a bezproblémov.