firma Janoušek motorsport
Moderátoři: šulda, Moderátoři
firma Janoušek motorsport
Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: firma Janoušek motorsport
Je to proste. Zeptej se jich jako maji vyvazovacku, do kolika vyvazuji, zda jsou ochotni vyvazit na vice, nezli vyvazuji seriova turba (chapej pro seriove pouziti).zero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Vse, co jsem zminil na vyzadani dostanes v Turbopoweru. Z teto firmy pochazeji turba, ktera pouziva sprinterska spicka nejen z CR.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Neblazni, on chce zrepasovat VAcko, coz je podtlakovy actuator. Mimochodem, firmy, ktere nejsou schopny zrepasovat turbo (tzn. pouzit neposkozene dily) ale jen meni cely stred tak nebrat preventivne. Zazil jsem nekolik zkroucenych stredu (nekvalitni materialy, zpracovani, tolerance).ecu123 píše:dalsi vec dost firem nevyvyzuje jen vymneni uzel a vycisti regulaci
a spousta neresi tu naklapeci eletrickou krabicku nekdy nefunguje tak jak ma
Vskutku me mrzi, ze se lide boji repasu, nicmene, nelze jim to zazlivat kdyz zakaznik nema sanci zjistit, zda se jedna o kvalitni repas nebo pouze pokus o repas.
Na druhou stranu, prispivaji tomu i taci, kteri, navzdory tomu, ze se jim dostane do ruky perfektne provedeny repas (hybrid nebo fungujici turbo), nedokazi jeho schopnosti vyuzit (chapej kvalitne namontovat doladit, pripadne maji spatneho "chiptunera") a pak vznikaji famy o tom, ze "repas je nahovno, kup si radeji new VB".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Už netřeba řešit, koupil jsem nové, problém je, že jsem koukal na staré a to se rozletelo že jsem to ještě neviděl, turbo se u sací části úplně odtrhlo, špony z vrtulky až v sani nahoře, jak je hadice na sani co vede do víka na deklu hlavy motoru, modlim se, aby nevlitly do motoru, motor po tom co vyletelo turbo chvilku ještě na volnobeh bezel, pak jsem ho raději rychle vypnul... mohlo se stát, že části turba jsou v motoru? Když jsem objevil spony v sani nahoře mám se něčeho obávat? Jak tedy postupovat? Samozřejmost je vyčistit všechno sani a cooler...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A zde se opet ukazuje jaky jsi trolik a sasek. Samozrejme, ze kvalitni repas je kvalitnejsi nezli nove turbo, ale je to podmineno nasledujicim:Vici píše:těším se,az za chvíli začneš tvrdit, že repas je kvalitnější než nové turbo
- vse krome lozisek musi byt v poradku (zustat puvodni)
- kvalitni loziska
- dovyvazeni vysoko nad uroven vyvazeni bezneho pro seriove pouziti
...nabizi se teoreticka otazka, zda nemuze mit taky kladny vliv to, ze se dily "zajely" (narazim na teplotu).
To je jen v tve hlave (a tobe podobnych), ze vsechno "new" je lepsi
Zkus pouzit mozek:
1) uvedom si kolik tlaci VB v serii
2) zjisti si jakym otackam to odpovida
3) zjisti si, jakym otackam odpovida, kdyz je turbodmychadlo podrobeno chiptuningu
Ikdyz to neni presny primer (coz me mrzi), dovolim si tvrdit, ze radeji bych jezdil rychle na jetych pneumatikach s odpovidajicim indexem rychlosti nezli na novych s nizsim indexem rychlosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: firma Janoušek motorsport
Udajne jim vyvažujou Rema strakonice co sem slyšelzero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Tak se taky podelim o zkusenost. Turbo objednano pres internet, do 48h doma doruceno v sobotu. Namontovano, zkusebni jizda ok, po nekolika desitkach km zacaly jit spaliny dovnitr auta, dovolenou jsem zmaknul a doma zacal laborovat protoze auto nejelo jak ma. Po vyndani turba praskle svody. Reklamaci zacali ihned resit, zarazilo me jen ze po rozebrani turba zacal technik tvrdit, ze mam na aute problem s mazanim a ze tedy dpporucuje vymenu stredu. Bylo mi jasne, ze jsem obet jelikoz ten stred nevidim a pokud bych mu rekl ze s vymenou nesouhlasim, tak tam.muze dat neco co za chvili padne a budu bez naroku. To turbo melo necelych 1000km, motor ma asi 150tis a vacka je ok a puvodni turbo bylo taky v poradku. Takze jsem dostal turbo s novymi svody a udajne s novym stredem za 3tis ale po namontovani auto nejelo jak by melo. Bylo mi jasne, ze uz ho vyndavat znovu nechci a kdyz to hosi nenastavili dobre, tak nema cenu ani kontaktovat reklamaci protoze prvni co bych slysel, by bylo ze mam spatny soft apod. Takze jsem si s tim jedno dopoledne pohral aby to jelo, dobre nabihalo a v ramci moznosti neprefukovalo. Takze jsem tim urcite ztratil zaruku, ale doufam ze turbo nejakou dobu poslouzi a priste se uz takovymu kolotoci vyhnu, protoze kdyz si spoctu cas straveny opravou a odstavku auta plus teda sady tesneni a tu naslednou opravu, tak jsem skoro na cene noveho turba, kteremu se repas od motosport janousek nevyrovna, jelikoz je pro ne drahy vymenit i stefty na svodech, byt byl jeden sekly a koukal ven.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: firma Janoušek motorsport
Od Rema mám komplet zrepasový obtok KKK AGR, tlačí 1.2Bar.. Denně na tom jezdím kolem 150km po Německu, nešetřím ho a turbo funguje parádně. Od Rema Strakonice za mě spokojenost.skoda píše:Udajne jim vyvažujou Rema strakonice co sem slyšelzero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX