firma Janoušek motorsport

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

firma Janoušek motorsport

Příspěvek od zero1724 »

Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Já beriem tu a nikdy žiaden problém.Sú fakt dobrý.

http://www.specialturbo.sk/kontakt/cz
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37

Příspěvek od ecu123 »

turbosport
2x za mnesic vyndavam turba kratce po repasu na reklamaci
turbosport zadny problem
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: firma Janoušek motorsport

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Je to proste. Zeptej se jich jako maji vyvazovacku, do kolika vyvazuji, zda jsou ochotni vyvazit na vice, nezli vyvazuji seriova turba (chapej pro seriove pouziti).

Vse, co jsem zminil na vyzadani dostanes v Turbopoweru. Z teto firmy pochazeji turba, ktera pouziva sprinterska spicka nejen z CR.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37

Příspěvek od ecu123 »

dalsi vec dost firem nevyvyzuje jen vymneni uzel a vycisti regulaci
a spousta neresi tu naklapeci eletrickou krabicku nekdy nefunguje tak jak ma
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

ecu123 píše:dalsi vec dost firem nevyvyzuje jen vymneni uzel a vycisti regulaci
a spousta neresi tu naklapeci eletrickou krabicku nekdy nefunguje tak jak ma
Neblazni, on chce zrepasovat VAcko, coz je podtlakovy actuator. Mimochodem, firmy, ktere nejsou schopny zrepasovat turbo (tzn. pouzit neposkozene dily) ale jen meni cely stred tak nebrat preventivne. Zazil jsem nekolik zkroucenych stredu (nekvalitni materialy, zpracovani, tolerance).

Vskutku me mrzi, ze se lide boji repasu, nicmene, nelze jim to zazlivat kdyz zakaznik nema sanci zjistit, zda se jedna o kvalitni repas nebo pouze pokus o repas.

Na druhou stranu, prispivaji tomu i taci, kteri, navzdory tomu, ze se jim dostane do ruky perfektne provedeny repas (hybrid nebo fungujici turbo), nedokazi jeho schopnosti vyuzit (chapej kvalitne namontovat doladit, pripadne maji spatneho "chiptunera") a pak vznikaji famy o tom, ze "repas je nahovno, kup si radeji new VB".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

těším se,az za chvíli začneš tvrdit, že repas je kvalitnější než nové turbo :-D
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Co ja viem. Ono ked sa kuknem na nove trurbo honywell a vidim na nom ze made in Romania a bohvie este kdeaka papua nova guinea, tak dobre spraveny repas bude zjavne lepsi ako to nove turbo od Caucesku, alebo pauancov :?
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Už netřeba řešit, koupil jsem nové, problém je, že jsem koukal na staré a to se rozletelo že jsem to ještě neviděl, turbo se u sací části úplně odtrhlo, špony z vrtulky až v sani nahoře, jak je hadice na sani co vede do víka na deklu hlavy motoru, modlim se, aby nevlitly do motoru, motor po tom co vyletelo turbo chvilku ještě na volnobeh bezel, pak jsem ho raději rychle vypnul... mohlo se stát, že části turba jsou v motoru? Když jsem objevil spony v sani nahoře mám se něčeho obávat? Jak tedy postupovat? Samozřejmost je vyčistit všechno sani a cooler...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:těším se,az za chvíli začneš tvrdit, že repas je kvalitnější než nové turbo :-D
A zde se opet ukazuje jaky jsi trolik a sasek. Samozrejme, ze kvalitni repas je kvalitnejsi nezli nove turbo, ale je to podmineno nasledujicim:
- vse krome lozisek musi byt v poradku (zustat puvodni)
- kvalitni loziska
- dovyvazeni vysoko nad uroven vyvazeni bezneho pro seriove pouziti

...nabizi se teoreticka otazka, zda nemuze mit taky kladny vliv to, ze se dily "zajely" (narazim na teplotu).

To je jen v tve hlave (a tobe podobnych), ze vsechno "new" je lepsi ;)

Zkus pouzit mozek:
1) uvedom si kolik tlaci VB v serii
2) zjisti si jakym otackam to odpovida
3) zjisti si, jakym otackam odpovida, kdyz je turbodmychadlo podrobeno chiptuningu

Ikdyz to neni presny primer (coz me mrzi), dovolim si tvrdit, ze radeji bych jezdil rychle na jetych pneumatikach s odpovidajicim indexem rychlosti nezli na novych s nizsim indexem rychlosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Re: firma Janoušek motorsport

Příspěvek od skoda »

zero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Udajne jim vyvažujou Rema strakonice co sem slyšel :)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Tak se taky podelim o zkusenost. Turbo objednano pres internet, do 48h doma doruceno v sobotu. Namontovano, zkusebni jizda ok, po nekolika desitkach km zacaly jit spaliny dovnitr auta, dovolenou jsem zmaknul a doma zacal laborovat protoze auto nejelo jak ma. Po vyndani turba praskle svody. Reklamaci zacali ihned resit, zarazilo me jen ze po rozebrani turba zacal technik tvrdit, ze mam na aute problem s mazanim a ze tedy dpporucuje vymenu stredu. Bylo mi jasne, ze jsem obet jelikoz ten stred nevidim a pokud bych mu rekl ze s vymenou nesouhlasim, tak tam.muze dat neco co za chvili padne a budu bez naroku. To turbo melo necelych 1000km, motor ma asi 150tis a vacka je ok a puvodni turbo bylo taky v poradku. Takze jsem dostal turbo s novymi svody a udajne s novym stredem za 3tis ale po namontovani auto nejelo jak by melo. Bylo mi jasne, ze uz ho vyndavat znovu nechci a kdyz to hosi nenastavili dobre, tak nema cenu ani kontaktovat reklamaci protoze prvni co bych slysel, by bylo ze mam spatny soft apod. Takze jsem si s tim jedno dopoledne pohral aby to jelo, dobre nabihalo a v ramci moznosti neprefukovalo. Takze jsem tim urcite ztratil zaruku, ale doufam ze turbo nejakou dobu poslouzi a priste se uz takovymu kolotoci vyhnu, protoze kdyz si spoctu cas straveny opravou a odstavku auta plus teda sady tesneni a tu naslednou opravu, tak jsem skoro na cene noveho turba, kteremu se repas od motosport janousek nevyrovna, jelikoz je pro ne drahy vymenit i stefty na svodech, byt byl jeden sekly a koukal ven.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Re: firma Janoušek motorsport

Příspěvek od Vedo125 »

skoda píše:
zero1724 píše:Má někdo zkušenosti s repasovanými turbami od firmy Janoušek motorsport? Jsou z Krumlova, nemám zkušenost s žádným repasem, raději se mu vyhejbam, ale jelikož nesezenu tak musím sáhnout po repasu...
Udajne jim vyvažujou Rema strakonice co sem slyšel :)
Od Rema mám komplet zrepasový obtok KKK AGR, tlačí 1.2Bar.. Denně na tom jezdím kolem 150km po Německu, nešetřím ho a turbo funguje parádně. Od Rema Strakonice za mě spokojenost.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Já dal na Foresta a nelituji... Za mě už jedině Turbopower.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nechval dne před večerem (noteeth) ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“