Ahoj lidi,
po ČR vozím auta na podvalu za E420 T . Mám B+E. Na kouli to má 2100kg.
U nás vím, jak to je, ale co v Německu? Když si budu chtít dojet pro auto do Německa, co mě čeká? Tachodraf? (většinou jsem nad 3,5 tuny)
Díky
To zavisi kdo je na kupni smlouve a kdo vlastni toho E420...
Jestli si ho povezes jako Franta Vomacka pro Frantu Vomacku, jsi v pohode. Jestli kseft, tak presne tak. Tacho a tusim i nejakou dan/poplatek, znamej dostal tucnej flastr, mel to tahajici auto na zivnostak a nevykecal se, ze jede kamaradovi pro auto.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
E420 je psaná na mě, vlek si půjčuji. Pokud bych si vezl auto pro sebe, není tedy problém, ale v případě, že bych to chtěl dělat na živnosťák je potřeba tachograf a?
Děkuju moc za rady. Na kurty si dávám pozor, ale mám je všechny bez štítků
A ted jeste taková otázka do pranice=) Budu mit na Sharanu kouli na 2t. vozejk řekněme 500kg, a ted když na to dám auto počítá se jaká hmotnost? Celková nebo pohotovostní ( O1 - celková 1950kg, pohotovostní 1350kg a v TP mám 1360-1505 =D ). Ale vzhledem k tomu že po DE jezdí mraky Sharanů tak předpokládám že pohotovostní =)