Měl bych otázku, jak se dá za jízdy amatérsky ověřit, zda je motor výkonově vpořádku nebo má nějakou ztrátu výkonu?
Nedá se například jednoduše určit u jednotlivých převodových stupňů, že tam musím při určitém počtu otáček dosahovat určité rychlosti? A když jí nedosáhnu, tak mám snížený výkon? Dnes jsem na německé dálnici vyzkoušel, že na šestý převodový stupeň mi to nejede více než 210 km/h, v technickém průkazu je udávaná maximální rychlost 225 km/h. Zajímalo by mě jestli mám pokles výkonu i u ostatních převodových stupňů.
Co bývá příčinou poklesu výkonu? Když dám auto do servisu, určí to z diagnostiky? Nesvítí mi v autě žádná chybová kontrolka.
Škoda Octavia II RS - 2.0 TDI PD 125 kw - test výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
andromedes
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 27 črc 2016, 14:12
Škoda Octavia II RS - 2.0 TDI PD 125 kw - test výkonu
Naposledy upravil(a) andromedes dne 08 srp 2016, 20:50, celkem upraveno 2 x.
Re: Škoda Octavia II RS - 2.0 TDI PD 125 kw - test výkonu
zalezi i na počasí, kvalite nafty a dalších vecech. To ze mas v technicaku 225 neznamena ze to pokazde pojede 225andromedes píše:Měl bych otázku, jak se dá za jízdy amatérsky ověřit, zda je motor výkonově vpořádku nebo má nějakou ztrátu výkonu?
Nedá se například jednoduše určit u jednotlivých převodových stupňů, že tam musím při určitém počtu otáček dosahovat určité rychlosti? A když jí nedosáhnu, tak mám snížený výkon? Dnes jsem na německé dálnici vyzkoušel, že na šestý převodový stupeň mi to nejede více než 210 km/h, v technickém průkazu je udávaná maximální rychlost 225 km/h. Zajímalo by mě jestli mám pokles výkonu i u ostatních převodových stupňů.
Co bývá příčinou poklesu výkonu? Když dám auto do servisu, určí to z diagnostiky? Nesvítí mi v autě žádná chybová kontrolka.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
meli by to poznat...budou koukat na tlak turba, teplotu, palivo za jizdy...docela me mrzelo ze RS jelo jen chvili slusne a pri zahrati(EGT misty 700) to bylo dost limitovany...mozna moc nafty kvuli spatnym tryskam a zasahla RJ ....diagnostika povi vic.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
-
andromedes
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 27 črc 2016, 14:12
Výkon motoru prý ovlivňuje EGR ventil, váha vzduchu, tlak turba, vstřikovače a další věci.
Potom palivový a vzduchový filtr, ale ty jsem nechal vyměnit.
Dá se tohle všechno nějak přeměřit? Nechci kvůli tomu kupovat kabel VAG. Nejde to nějak přes adaptér ELM327 do diagnostické zásuvky v autě? K tomu existují nějaké programy, ale nevím, jestli z toho něco dokáží měřit.
Potom palivový a vzduchový filtr, ale ty jsem nechal vyměnit.
Dá se tohle všechno nějak přeměřit? Nechci kvůli tomu kupovat kabel VAG. Nejde to nějak přes adaptér ELM327 do diagnostické zásuvky v autě? K tomu existují nějaké programy, ale nevím, jestli z toho něco dokáží měřit.