Stránka 1 z 1

Škoda Octavia II RS - 2.0 TDI PD 125 kw - test výkonu

Napsal: 08 srp 2016, 20:17
od andromedes
Měl bych otázku, jak se dá za jízdy amatérsky ověřit, zda je motor výkonově vpořádku nebo má nějakou ztrátu výkonu?

Nedá se například jednoduše určit u jednotlivých převodových stupňů, že tam musím při určitém počtu otáček dosahovat určité rychlosti? A když jí nedosáhnu, tak mám snížený výkon? Dnes jsem na německé dálnici vyzkoušel, že na šestý převodový stupeň mi to nejede více než 210 km/h, v technickém průkazu je udávaná maximální rychlost 225 km/h. Zajímalo by mě jestli mám pokles výkonu i u ostatních převodových stupňů.

Co bývá příčinou poklesu výkonu? Když dám auto do servisu, určí to z diagnostiky? Nesvítí mi v autě žádná chybová kontrolka.

Napsal: 08 srp 2016, 20:42
od tantor-bn
Vyskusaj 100-200kmh a potom pozri YT.

Re: Škoda Octavia II RS - 2.0 TDI PD 125 kw - test výkonu

Napsal: 08 srp 2016, 21:01
od standa123
andromedes píše:Měl bych otázku, jak se dá za jízdy amatérsky ověřit, zda je motor výkonově vpořádku nebo má nějakou ztrátu výkonu?

Nedá se například jednoduše určit u jednotlivých převodových stupňů, že tam musím při určitém počtu otáček dosahovat určité rychlosti? A když jí nedosáhnu, tak mám snížený výkon? Dnes jsem na německé dálnici vyzkoušel, že na šestý převodový stupeň mi to nejede více než 210 km/h, v technickém průkazu je udávaná maximální rychlost 225 km/h. Zajímalo by mě jestli mám pokles výkonu i u ostatních převodových stupňů.

Co bývá příčinou poklesu výkonu? Když dám auto do servisu, určí to z diagnostiky? Nesvítí mi v autě žádná chybová kontrolka.
zalezi i na počasí, kvalite nafty a dalších vecech. To ze mas v technicaku 225 neznamena ze to pokazde pojede 225

Napsal: 08 srp 2016, 21:52
od meeiro
meli by to poznat...budou koukat na tlak turba, teplotu, palivo za jizdy...docela me mrzelo ze RS jelo jen chvili slusne a pri zahrati(EGT misty 700) to bylo dost limitovany...mozna moc nafty kvuli spatnym tryskam a zasahla RJ ....diagnostika povi vic.

Napsal: 09 srp 2016, 09:51
od Vici
jestli je to PD BMN a neměnily se vstřiky na svolávačku.. tak buď rád, že to jede aspoň tak...

Napsal: 09 srp 2016, 11:16
od meeiro
jine PD nez BMN nebylo ve 125 ne ?

Napsal: 12 srp 2016, 18:11
od andromedes
Výkon motoru prý ovlivňuje EGR ventil, váha vzduchu, tlak turba, vstřikovače a další věci.

Potom palivový a vzduchový filtr, ale ty jsem nechal vyměnit.

Dá se tohle všechno nějak přeměřit? Nechci kvůli tomu kupovat kabel VAG. Nejde to nějak přes adaptér ELM327 do diagnostické zásuvky v autě? K tomu existují nějaké programy, ale nevím, jestli z toho něco dokáží měřit.