hjůndaj nazastavíš....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hjůndaj nazastavíš....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Když už jsme u toho hnůjdaje... nakopal bych jim prdele jak se furt navážejí do Škodovky.
Kdo mě zná tak ví, že Škodovku úplně nemusím, ale aby se do ní nějaký čong opíral v každé reklamě, s tím ať jdou do prdele.
Navíc ty kecy jako nejlepší české SUV a takové plky... vždy si vzpomenu na ten vtip s tou myší, že když se narodila ve stáji pro koně, tak je to taky kůň. Úplně stejně je hnůjdaj české auto.
Kdo mě zná tak ví, že Škodovku úplně nemusím, ale aby se do ní nějaký čong opíral v každé reklamě, s tím ať jdou do prdele.
Navíc ty kecy jako nejlepší české SUV a takové plky... vždy si vzpomenu na ten vtip s tou myší, že když se narodila ve stáji pro koně, tak je to taky kůň. Úplně stejně je hnůjdaj české auto.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
říkej si co chceš, škodovka s poslední verzí oktávek je naprostá sračka, rapid mohl být super auto, ale narvali tam malinkatý motůrky a tím to celé zničili.
Neříkám že Hyjundej je něco skvělého, ale konkuruje a hodně dobře.
A dokud ty piče budou vyrábět menší a menší motory tak mě úbytek výroby škodovky jen těší.
Neříkám že Hyjundej je něco skvělého, ale konkuruje a hodně dobře.
A dokud ty piče budou vyrábět menší a menší motory tak mě úbytek výroby škodovky jen těší.
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Ale jo, já s Tebou souhlasím, někdy mi trochu přijde že koncern to tady celé zkurvil, protože první ty EURO normy sami propagovali - tím že na ně byli připravení tak asi chtěli zatopit konkurenci ale ve skutečnosti zatopili úplně všem.... no a víš jak je to s tím kopáním jámy a padáním, to jsme mohli vidět v USA.
Ale aby se do škodovky opíral hnůjdaj a všude machrovali jak je jejich auto české a super, tak to mi přijde trochu moc.
Vidím to takhle:
- nejlepší SUV vyráběné v ČR to určitě bylo, protože bylo jediné, takže bylo ale zároveň nejlepší i nejhorší SUV, nejrychlejší i nejpomalejší SUV a taky nejdražší i nejlevnější
- České auto to není, nikde v historii nevidím Laura-ťanga a Klem-čonga, kteří tady něco stavěli, ani pana Škodguyena, který kolem toho začal něco dělat a přestavěl továrnu na nudle na výrobu aut
- Já si na hnůjdaj pamatuju jako Lantra Elantra a Lanos a mě to vždy připadalo jako největší propadák, kde se sralo úplně všechno a hnilo to pod rukama. Jestli někdo říká že se majitelé Italů viděli ráno v servisech, tak majitelé těch starých hnůjdaj v bydleli ve stanu před servisem a občas se s tím jeli někde projet
- Ty auta vypadaly vždy jako kopie Fordu, třeba ta Lantra v kombíku vypadala jako staré Mondeo
- Pak jsem najednou viděl nějaké i nebo ix, co už trochu vypadalo jako auta a jejich majitelé se dělí na ty, kteří jezdí málo a jsou spokojení a ostatní, kterým už vyměnili v záruce půlku auta
A když se pak taková firma opře v reklamě do Škodovky, tak mě to přijde uhozené.
Ale aby se do škodovky opíral hnůjdaj a všude machrovali jak je jejich auto české a super, tak to mi přijde trochu moc.
Vidím to takhle:
- nejlepší SUV vyráběné v ČR to určitě bylo, protože bylo jediné, takže bylo ale zároveň nejlepší i nejhorší SUV, nejrychlejší i nejpomalejší SUV a taky nejdražší i nejlevnější
- České auto to není, nikde v historii nevidím Laura-ťanga a Klem-čonga, kteří tady něco stavěli, ani pana Škodguyena, který kolem toho začal něco dělat a přestavěl továrnu na nudle na výrobu aut
- Já si na hnůjdaj pamatuju jako Lantra Elantra a Lanos a mě to vždy připadalo jako největší propadák, kde se sralo úplně všechno a hnilo to pod rukama. Jestli někdo říká že se majitelé Italů viděli ráno v servisech, tak majitelé těch starých hnůjdaj v bydleli ve stanu před servisem a občas se s tím jeli někde projet
- Ty auta vypadaly vždy jako kopie Fordu, třeba ta Lantra v kombíku vypadala jako staré Mondeo
- Pak jsem najednou viděl nějaké i nebo ix, co už trochu vypadalo jako auta a jejich majitelé se dělí na ty, kteří jezdí málo a jsou spokojení a ostatní, kterým už vyměnili v záruce půlku auta
A když se pak taková firma opře v reklamě do Škodovky, tak mě to přijde uhozené.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
ad bod2) Co má dnešní Škodovka společného s Laurinem a Klementem? Ta má více s Helmutem a Waltremblacklight píše: Vidím to takhle:
- nejlepší SUV vyráběné v ČR to určitě bylo, protože bylo jediné, takže bylo ale zároveň nejlepší i nejhorší SUV, nejrychlejší i nejpomalejší SUV a taky nejdražší i nejlevnější
- České auto to není, nikde v historii nevidím Laura-ťanga a Klem-čonga, kteří tady něco stavěli, ani pana Škodguyena, který kolem toho začal něco dělat a přestavěl továrnu na nudle na výrobu aut
- Já si na hnůjdaj pamatuju jako Lantra Elantra a Lanos a mě to vždy připadalo jako největší propadák, kde se sralo úplně všechno a hnilo to pod rukama. Jestli někdo říká že se majitelé Italů viděli ráno v servisech, tak majitelé těch starých hnůjdaj v bydleli ve stanu před servisem a občas se s tím jeli někde projet
- Ty auta vypadaly vždy jako kopie Fordu, třeba ta Lantra v kombíku vypadala jako staré Mondeo
- Pak jsem najednou viděl nějaké i nebo ix, co už trochu vypadalo jako auta a jejich majitelé se dělí na ty, kteří jezdí málo a jsou spokojení a ostatní, kterým už vyměnili v záruce půlku auta
ad bod3) V dobách kdy korejci produkovali Lantry a Lanosy se Škodovka zmohla s bídou na Felícii a to už ji museli tlačit skopčáci. A o tom jak na tom sou Felicie s ochranou proti korozi diskutovat nemusíme.
ad bod5) a pak se objevily Octávie a Fábie, které vypadaly jako auta a jejich majitelé se dělí na ty, co na ně nedají dopustit a budou své nebohé rotačky obhajovat, dokud pojedou, a pak na ty, kteří se svezli i v něčem jiném a je jim nějaká škodovka u prdele...
někde na autě jsem viděl :než novinku z nošovic radši stařenku z boleslavi....
jo je spousta lidí co si z oktávky přesedli třeba do 3C passata, 530D nebo A6 a je jedno jestli 2,7 nebo 3.0 ale bohužel i tyto auta je vyléčily a vzpomínaj na nenáročný rotačky na rovinu co se v poslední době nesere hlavně mi tu nepište mercedes R 320D
jízdní vlastnosti výše uvedených jo celkem dobrý a dál....
jo je spousta lidí co si z oktávky přesedli třeba do 3C passata, 530D nebo A6 a je jedno jestli 2,7 nebo 3.0 ale bohužel i tyto auta je vyléčily a vzpomínaj na nenáročný rotačky na rovinu co se v poslední době nesere hlavně mi tu nepište mercedes R 320D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jo jasně tak si kupte adekvátní auto z dnešní doby O2 nebo O3, pak si budeme říkat co je mrdka mrdek.Vici píše:asi tak nějak..
Hnůjdaj je mrdka mrdek.... navíc snažili se okopírovat kde co z kde čeho... akorát se jim to moc nepovedlo....
Máme jich několik ve firmě a je to shit.... proti tomu je O1 Rolls-Royce
nejvíc nadávaj městský policajti jak si do skvělé I30 sednou 4 tak jsou na dorazech a navíc to nejede holt život začíná ve třicítce 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!