Prosím o radu, uvedené auto Pasat 2tdi PD BMR přijelo původně s protočeným náhonem olejového čerpadla - výměna náhonu + repas vyvažováků. Při kompletaci zjištěno přidřené turbo - vyměněno za repas Turbotec. Při zkušební jízdě auto padalo do nouze, nedosažení min. plnícího tlaku - turbo reklamováno, nahrazeno druhým které se zdá že je v pořádku, při tom vyčištěno dpf a vyměněno teplotní čidlo za DPF(psalo zkrat na plus)
Auto se vrátilo kvůli rozsvícení kontrolky DPF a špatným startům. DPF zaplněno na 28procent nicméně jsme vynutily za jízdy regeneraci a kontrolka DPF zhasla. Po ujetí asi 30km zaplnění filtru opět na 30procent.
Motor na volnoběh zakopává, v paměti je porucha snímače G40. Snímač vačky vyměním u toho uděláme kontrolu nastavení rozvodů (kabbeláž ke snímači jsem proměřil) Nenapadá vás někoho co jěště kontrolovat? Proč se to DPF tak rychle plní

Budu vděčnej za jakoukoliv radu, začíná mě z toho auta pomalu hrabat
