Pasat 2TDi 16V 125Kw BMR problém s DPF.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Pasat 2TDi 16V 125Kw BMR problém s DPF.

Příspěvek od Petráš »

Zdravím, musí se sundávat nápravnice při výměně turba u Pasata v nadpise s DPF. Je tam turbo garrett, protočil se náhon čerpadla a turbo je přidřený.
V Else chtějí sundávat nápravnici i s řízením, nejde s tím nějak vydrbat? :?
Naposledy upravil(a) Petráš dne 31 srp 2016, 18:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Proč? Náprava je dole za 10min.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Samozřejmě,že jde,stačí vyměnit pouze uzel turba a parohy i dpfko se ani nehne. Ale chce to trochu zručné ručičky.Stačí vyndat vzuch. filtrbox a je tam místo na vyndání.Práce na cca 3hodky.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

dhfool píše:Proč? Náprava je dole za 10min.
Máš pravdu, vduchová dotahovačka a náprava je za 1/4hoďky dole, turbo bylo za dvě hodiny venku. Postavit DPF za motor, to vymyslel nějakej blb. :x
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Prosím o radu, uvedené auto Pasat 2tdi PD BMR přijelo původně s protočeným náhonem olejového čerpadla - výměna náhonu + repas vyvažováků. Při kompletaci zjištěno přidřené turbo - vyměněno za repas Turbotec. Při zkušební jízdě auto padalo do nouze, nedosažení min. plnícího tlaku - turbo reklamováno, nahrazeno druhým které se zdá že je v pořádku, při tom vyčištěno dpf a vyměněno teplotní čidlo za DPF(psalo zkrat na plus)
Auto se vrátilo kvůli rozsvícení kontrolky DPF a špatným startům. DPF zaplněno na 28procent nicméně jsme vynutily za jízdy regeneraci a kontrolka DPF zhasla. Po ujetí asi 30km zaplnění filtru opět na 30procent.
Motor na volnoběh zakopává, v paměti je porucha snímače G40. Snímač vačky vyměním u toho uděláme kontrolu nastavení rozvodů (kabbeláž ke snímači jsem proměřil) Nenapadá vás někoho co jěště kontrolovat? Proč se to DPF tak rychle plní :? Budu vděčnej za jakoukoliv radu, začíná mě z toho auta pomalu hrabat :(
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Nejsem si 100%jist ale myslím že to patří k příznakum filtru který je po smrti.
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

White píše:Nejsem si 100%jist ale myslím že to patří k příznakum filtru který je po smrti.
Čištění dělali včetně testu, mělo hodnoty skoro jako nové.
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Máš správně zapojené hadičky od snímače tlaku ve vyfuku? Případně konektor? Připadně bych se zameřil na snímač tlaku ve vyfuku jestli nekecá a nelže ze je filtr plný, pokud teda motor nehulí jak lokomotiva :)
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Hadičky jsou správně, konektor taky, snímač v měř. hodnotách najdu a chodí, motor za DPF nekouří, výfuk je čistý. Ještě trochu doufám že pomůže odstranění té závady snímače vačky.
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Dnes vyměněn snímač vačky, rozvody nastaveny na kolíky, zlepšil se chod motoru včetně startů, auto jede ja z praku. Ale dpf se plní jak kdyby tam saze někdo házel lopatkou, jízda po městě nepřipadá v úvahu. Vstřiky jsou včechny kolem nuly. Opravdu jste se s tím někdo nesetkal? :?
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Zkus zavolat do firmy co dělaji repase dpf, řekni co to dělá a uvidíš co ti poradí nebo přímo volat do firmy kde tu regeneraci dělali myslím že to bude filtrem.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

diferenčná hodnota je aká?
volnobeh,zohriaty motor.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Kde sa presne pozerá ten aktualny tlak zo snímaca? V kanaly 67?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

UchoTD píše:diferenčná hodnota je aká?
volnobeh,zohriaty motor.
Obrázek
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Nepriechodny filter..v akom stave su trysky? Štia vam trysky,auto dymí a vsetko to pohlcuje dpf.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“