Závada 09571 VW Crafter - 2,5TDI CECA 100kw 2011

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Pašek
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2016, 20:35
Odpovědi: 0

Závada 09571 VW Crafter - 2,5TDI CECA 100kw 2011

Příspěvek od Tomáš Pašek »

Zdravím všechny...
Mám velkou prosbu o pomoc mám craftera a píše mi závadu na snímači polohy ovladače plnicího tlaku, vím že je to ten na turbu. Chtěl jsem mít vše ok tak jsem koupil originál turbo NOVÉ!!! ne repas!!! včetně podtlakové baňky na něm. A stále to samé... Dále jsem dal ventil N75,snímač tlaku,agr ventil,váhu vzduchu a stále nic, vše jsou pouze uplně nové díly! chci mít auto spolehlivé. turbo jsem měnil, jelikož auto občas spadlo do nouzového režimu a nakonec už jelo jen v nouzáku. Baňka nešla vyvakuovat, asi prasklá membrána a nyní auto jede jen občas spadne do nouzáku ale to vždy jen a jen při skoro stání, rozjíždění nebo couvání. Skoro v nulové rychlosti!!! Dnes jsem ráno vyjížděl z dílny a rozsvítilo se to po cca 5sekundách a posílám z diag:
(odpoledne hodina jízdy a nic a při vjíždění do vrat znovu...:( )

Velice děkuji za radu, už jsem do toho narval šíleně peněz


Diag: 009571- snímač polohy plnícího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - kontrolka závad ZAP
info o závadě:
stav závad : 11100000
priorita závad : 2
frekvence závad : 1
počítadlo resetů : 255
indikace : 0

info o závadě:
Otáčky: 735/min
Rychlost : 1.0 km/h
Napětí : 13.53V
Teplota : 138 C
Lambda : -2.4%
Provozní stav : 00001110
Napětí 2,812V
Naposledy upravil(a) Tomáš Pašek dne 16 srp 2016, 07:06, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co ta teplota 138 °C ??
Aby tu neblbnul počítač.. :roll:
Tomáš Pašek
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2016, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Pašek »

Je to hned po startu a měl jsem za to že je to teplota labda sondy
Tomáš Pašek
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2016, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Pašek »

Natáhl jsem nové kabely až do ŘJ a to samé:-(((
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 563/009571

Tu píše možné riešenia.

Cidlo, kabel už maš overene, nastavenie na turbe by malo byt OK, ked je tam z tovarne, ked si pupoval zvlašt turbo a banku, može byť problem. únik podtlaku medzi N75 a bankou si over, ked nepomoze, tak vymena RJ motora.

Measuring Block Group 034.2 (specified) and 034.3 (actual) G581 Vane Position Sensor values can be logged to see if the fields should mirror each other or deviate to confirm a problem. -toto si pozri v meranych hodnotach.
[/url]
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Tomáš Pašek
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2016, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Pašek »

Díky za radu podtlak jsem nechal přes víkend a drží perfektně. Zkusím z jiného auta tu ŘJ
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

Zdravím,

prosím jak jsi dopadnul? Potkal mě podobný problém. Tak se ptám jestli jsi dospěl k nějakému závěru.

Díky za odpověď.

Jafa
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Podle toho výpisu myslím že neměl správnej podtlak.2.8V na doze bude málo proto si myslím že jednotka protestuje.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“