seat altea 1,9 77 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

seat altea 1,9 77 PD

Příspěvek od slovacek.milos »

po zahřátí se ozývá z motoru takový bu bu bu bu bu bu bu

v motoru je ticho nejvíc je to slyšet v hadicích a na filtru, když motor dusím tak je to cítit i ve spojce

korekce vstříků v normě, že by dvouhmota? uměla tak klepat :?
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

nejsou vypadlé záslepky a projetý hydra?
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Mrkni na vačku.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je to BLS, a to bubububububububu de ze sacího potrubí z hlavy

už lezeme na vačku ;)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

slovacek.milos píše:je to BLS, a to bubububububububu de ze sacího potrubí z hlavy
straší tam :D pozor ked to otvorite!!!
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Mrkni na vačku.
vačka dobrá všechny hydra KO jdou zatláčet
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Záslepky tam jsou?Není už nějaký zdvihátko prodřený?Jinak jsi to asi chytnul včas než by to vačka nedala.Dáš hydra a změřil bych pro sichr mazání.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Záslepky tam jsou?Není už nějaký zdvihátko prodřený?Jinak jsi to asi chytnul včas než by to vačka nedala.Dáš hydra a změřil bych pro sichr mazání.
jak píšeš

vačka je celá ale ty vrcholy lehce podřené, šálky mají už vydřené místy kompozice, takže asi zavčas
čtyři hydra protlačené a v jednom dírka, všechny hydra KO, pruží,

korekce vstřiků byla kolem nuly vcelku ok před demontáží,

tak šálky a hydra dám nové olej to cáká ven hned po startu co myslíš :?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
taky to tak vidím jak je to trochu odřené tak to ten hadroštel zas skur... , navíc motor je poladěný jede to za plynem jak kráva
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
co jsem zapoměl oni ty hadroštely jsou prohlé prostě to dno není rovné je to jak když otočíš hrnek na kafe, a vešechny jsou výfukové sací naprosto v pořádku

podle mě brutálně potuněný výkon se silným turbem to je prej z BMW že to ani ta vačka nezachrání :roll:
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Milkosi jestli je v hydru uz dirka, tak vacka ma hobl ubrousenej o nejaky 3 mm a ne jen odreninu
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

hydroštely su vždy pretlačené do hrnčeku ked je vačka zodratá lebo vačka už bije po nich,s ladením to nema nič spoločne,tento motor ma vlastnost zodrat vačku a vy.... hydroštely,pomôže len oprava zaslepok,vymena vačky a hydro
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no s laděním to má společnýho víc než si kdo může myslet, proč jsou asi sedřený jen výfukový zdvihátka? protože se ventil otevírá proti daleko většímu zbytkovýmu tlaku ve válci, tudíš je potřebná větší síla na jeho otevření a myslím, že dál už to není potřeba popisovat co se děje mezi vačkou a zdvihátkem ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33609
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:no s laděním to má společnýho víc než si kdo může myslet, proč jsou asi sedřený jen výfukový zdvihátka? protože se ventil otevírá proti daleko většímu zbytkovýmu tlaku ve válci, tudíš je potřebná větší síla na jeho otevření a myslím, že dál už to není potřeba popisovat co se děje mezi vačkou a zdvihátkem ;)
asi tak nějak milane ten motor tahá jak prase, to není normální ,

sací hydra rovné ale ko pruží, výfukové protřískané do hrnku jeden prasklý, pruží,

vačky mají stejné vrcholy a korecke vstřiků kolem nuly,

hadroštely nejsou vůbec odřené, lésklé jen probité výfukové, zajímavé že ty hyddra necvakali ani stetoskopem nebylo nic slyšet,

přikláním se že to způsobil brutální výkon motoru



;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“