Audi A4 B6 1.8T BFB rozvody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Audi A4 B6 1.8T BFB rozvody

Příspěvek od KONNI »

Nazdar chlapi. Kupil som spominane auticko a napadlo ma ze si len tak vizualne skontrolujem rozvodovy remen. No celkom ma prekvapilo ked som skusal ako je napnuty. Rozvody som este neriesil takze neviem ako ma byt napnuty remen no mne sa zda ze ten moj je nejaky volny. Uplne v pohode ho pod kolom vacky stlacim mozno aj viac ako centimeter. Je to normalne alebo je uz remen tak vytahany?
Do vymeny sa chcem pustit sam kedze tu kde zijem sa to len hemzi odrbavacmi a za origo servis by som preplatil nakupnu cenu auta.
Nastudovane to mam tak pomalicky to isto dam. Ak mate nejaky postreh ktory mi potom ulahci pracu tak budem vdacny. Len to napnutie ma teraz trosku zarazilo.
Audi A4 B6 1.8t
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

uřímnou soustrast :roll:
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

To bolo k vymene alebo k tomu remenu?
Viem ze vymena nie je nic extra ale namiesto servisnej polohy rovno zhodim cely predok aby som sa dostal k motoru lebo tam je aj nejaky maly unik motora ktory sa mi zo spodu tazko hlada. Cize sa mi potom uz bude robit dobre aj ked cely proces zabere dost casu. Mam na to vyhradeni buduci vikend tak snad to nebude problem.
Audi A4 B6 1.8t
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

predpokladam ze mas rozvody s tlmicom kmitov, takze ten asi isiel srat, preto je taky volny remen. Na tvojom mieste by som uz na tom ani nejazdil, lebo ked to preskoci mozes zhanat novy motor :D
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

No ano je tam automaticky sponovak a zrejme ho nevymenili kedze rozvody boli robene len raz a to pred 60 000km v roku 2013. Auto ma origo 235tkm.
Bude sa to robit buduci vikend.
Audi A4 B6 1.8t
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

mgbiker píše:predpokladam ze mas rozvody s tlmicom kmitov, takze ten asi isiel srat, preto je taky volny remen. Na tvojom mieste by som uz na tom ani nejazdil, lebo ked to preskoci mozes zhanat novy motor :D

(LOL) (LOL)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Fakt bych se bál s tím už jezdit. Radši bych to odstavil a rovnou udělal.

Pár prvních kusů tohoto modelu, co byl modelový rok 2003, má ještě interval 180.000 km. Ale od modelového roku 2004 (takže auta vyrobená někdy od 5/2003) mají interval už nastavený na 120.000 km. Ve všech případech je to navíc limitováno 5 lety provozu.

Takže jestli teď to má 235 tisíc km a napínák je původní (což je dost možné, když je v řiti), tak potěš koště.

Vyházet všechno - řemen, kladku, napínací píst, vodní čerpadlo, a vše pěkně nové. Poskládat tyhle rozvody umí i malé dítě, nic na tom není. Takže směle do toho a půl je hotovo :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Diki hosi auto je uz rozobrate a cakam uz len kedy dojdu diely. Dnes by to malo byt hotove ked dorazi vsetko co ma. Ale pravdu povediac asi som sa trosku poplasil, lebo som remen kontroloval ked bol motor horuci no teraz ked je studeny to vyzera ok. No je to jedno aj tak som ich pre istotu chcel spravit :)
Audi A4 B6 1.8t
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to by bylo něco hodně blbbě kdyby byl motor horůci a řemen jak šandy a jak vychladne je naplý to prostě nejde

a jak ti vyšla mazere nezi napínákem a pákou :?
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Tak je to cudne ale je dost mozne, ze je nieco s napinakom. Inac remen nejavi znamky opotrebovania ale to uz je jedno. Diely mam uz doma akurat som zistil ze nemam 19mm tisichran tak som ho objednal a cakam kym dorazi aby som to mohol cim skor spojazdnit.
Audi A4 B6 1.8t
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na co 19 tisícihran nechceš náhodou skurvit motor že povolíš ozubené koliesko :?
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Tiez som si myslel, ze staci povolit len tie styri inbusy ale na tomto motore musis vykrutit aj centralny srob.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

Dobry som chuj. Teraz som isiel este raz pozret tu remenicu a ked som po nej poriadne poklepal tak povolila a vybral som ju. Cize zbytocne by som cakal na ten orech. Milos dakujem ze si ma upozornil.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Některý lidi, by se do rozvodů a oprav vůbec pouštět neměli.. :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

KONNI píše: Milos dakujem ze si ma upozornil.
to je taková chybička, povolíš ten středový šroub pak ho jen utáhneš, kolečko se povolí a motor se časem potká
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“