White píše:příjde mi že stav odpovídá +- najetým km. Když po něm přejedeš prstem jde cítít že by byl nějak výrazně vymačkaný?
je napnutý ale prsty ho jakoby zmáčknu níž, i tak že volně točím tou vrchní lesklou kladkou. Jde mi o to jestli poznám jestli je to 30 tis po rozvodech, nebo to má 120 tisic najeto víš?
hele, dle mého názoru nic moc, na prvním fotu, se mi zdá, že už jsou vidět otisky drážek. Pro klid dej nový. Contitech za 800kč, je částka proti potkanému motoru nic. můj názor.
Naposledy upravil(a) rubensis dne 03 zář 2016, 20:13, celkem upraveno 1 x.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Podľa mna je ten remen upne Ok , aj ten stav tomu zodpovedá a je zosilnený nič nemen a ak si si sám neni isty tak vymena jedine za cele rozvody-remen ,kladky
Rozvodovy remen je jedna z zivotne najdolezitejsich veci potrebnych k chodu motora. Pokial mam o tak dolezitej veci akekolvek pochybnosti, bez vahania ju vymenim. Musis si uvedomit, ze to nieje gumka do stieracov na ktoru sa kuknes a povies si jaka je taka je este chvilu mozno posluzi
Nicméně, ten kdo zde rozvody dělal byl pečlivý, nový šroub na kole vačky - evidentně sražená kvůli přesnému načasování, nové šrouby náboje čerpadla + šrouby držáku motoru.
Řemen bude Gates, soudě podle struktury.
jinak ke stavu klidně muže mít jen 10 ale také to muže být 150000 těžko se hádat a zamyslete se bez poznání vozu osobní kontroly chcete někomu říci že je OK at 100000km počká??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
nechci machrova, případ kámoše, koupil auto ,majitel před ním: rozvody jsou dělané, ukázal mu servisku(kámoš v servisu mu to oštemploval) po roce se mu to potkalo, total zničený. co ted' babo rad', soud u nás? na léta, auto potřebuje hned.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
rubensis píše:nechci machrova, případ kámoše, koupil auto ,majitel před ním: rozvody jsou dělané, ukázal mu servisku(kámoš v servisu mu to oštemploval) po roce se mu to potkalo, total zničený. co ted' babo rad', soud u nás? na léta, auto potřebuje hned.
Proto při koupi jetého vozidla...rozvody automaticky měnit, takových "vyměněných" rozvodů už jsem taky viděl .. Serviska a razítko v ní není žádný důkaz, za flašku vám to orazí klidně kamarád ve značkovém servisu. Jakž takž důkaz o provedeném servisu je faktura a ani to není 100%
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Na řemenu je datum výroby,pokud odpovídá cca datumu výměny,bude to cajk. Od pohledu mu nic není. Není-li datum výroby,spolehlivě se nedá doložit výměna,vyměnit celé ( řemen,kladky,pumpa).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mám jednu zásadu, vždy keď sa kúpi auto, hneď po kúpe idú rozvody, kladky, volnobežky, všetky náplne a filtre. Do knižky ti dá hocikto hocičo len aby to o 500€ drahšie predal. Takže aj keď ti majiteľ povie že boli rozvody robené pred rokom a najazdené je na nich 10 000km neváhal by som a vymenil by som ich.