Stránka 1 z 2
výmena turba O2 FL BXE 2010
Napsal: 05 zář 2016, 09:04
od mishoE
Zdravím páni, chcel by som sa opýtať aké väčšie turbo možno použiť na tento motor, ktoré tam pasuje bez väčších komplikácii? Ďakujem
Napsal: 05 zář 2016, 10:29
od dolar100
Vacsie ? Naco ti je vacsie

?
Napsal: 05 zář 2016, 10:45
od mishoE
totiž toto povodné začína pískať a má už 300tis km, chcel by som to chipnúť, bolo by vhodné ho skôr vymeniť a myslel som že tam dať niečo silnejšie a tak SW.
Napsal: 05 zář 2016, 13:00
od cacinek
Treba gt1749vb. Pouze prevaris prirubu vyfuku a mas s velkou rezervou 160koni
Napsal: 05 zář 2016, 13:05
od Source
A prečo nie 1646 s 2.0 ? Tam to máš jednoduchšie pokiaľ sa nemýlim, príruba je rovnaká. A VBčko je konštrukčne staršie turbo tak prečo to tam dávať
Napsal: 05 zář 2016, 13:28
od cacinek
Protoze 1646 z 2.0 tam urcite nepasuje, kdyz je otoceny nahoru a strop ma nekde na 170 konich. Prototo radsi konstrukcne starsi turbo, ktery tam pasuje
Napsal: 05 zář 2016, 13:56
od Vici
navíc , že je něco konstrukčně novější, neznamená, že je to lepší...

Napsal: 06 zář 2016, 15:37
od Frenzy
Tu 1646 není problém otočit dolu...
Re: výmena turba O2 FL BXE 2010
Napsal: 06 zář 2016, 17:08
od Forest
Koukam, ze "dej tam newVB klub" opet utoci
mishoE píše:Zdravím páni, chcel by som sa opýtať aké väčšie turbo možno použiť na tento motor, ktoré tam pasuje bez väčších komplikácii? Ďakujem
Definuj prosim "väčších komplikácii" a pokus se zamerit na rozdilnost oproti "plug and play". Patri mezi ty komplikace cena? Protoze pak se oteviraji nove moznosti, diky kterym tam muzes mit turbo, ktere bude mit lepsi spodek, prubeh a odezvu VKcko (natoz VBcko).
Na dost pripadnych otazek najdes
zde odpovedi.
Vici píše:navíc , že je něco konstrukčně novější, neznamená, že je to lepší...

V pripade turbodmychadel v
drtive vetsine pripadu znamena. Vyjimku tvori napriklad novy trend (viz. GTC1549), kdy sice turba maji opravdu vytecne vlastnosti (vyjma vydrze) ale jsou na jedno pouziti (nedaji se repasovat).
Napsal: 07 zář 2016, 14:55
od Martin.D
Chcel by som skutočne vidiet BXE + VB a BXE + čokolvek iné " novšie " aký rozdiel by tam bol - vo výsledku K ( NM ) by som povedal že žiaden - limit tak či onak budú vstreky - aj s VB sa da urobiť slušný nábeh a či reakcia o 0.06 s mi za to stojí......
Alebo v čom je lepšie iné turbo k BXE ako VB ? Okrem toho že je to turbo o generáciu , dve novšie ? ?
Napríklad také GTD 1449 VZ , sem tam na tom jazdím , a aby to malo bleskurýchlu reakciu v sériovom stave to by som nepovedal , a to mám dosť citlivé receptory.....a je to o niekoľko generáciii novšie turbo ako VA, VB.......
Kto chce íst na 160 - 190 ps osobne si myslím že laborovaním úplne nič v reálnom svete nezíska - skôr len stratí - ako každý pokusný králik...
Niečo iné je ak by niekto chcel íst na 200+ .....ale 200+ na BXE ? Lacnejšie je kúpiť si nové auto...

Napsal: 07 zář 2016, 17:13
od Forest
Martin.D píše:Alebo v čom je lepšie iné turbo k BXE ako VB ? Okrem toho že je to turbo o generáciu , dve novšie ? ?
Napríklad také GTD 1449 VZ , sem tam na tom jazdím , a aby to malo bleskurýchlu reakciu v sériovom stave to by som nepovedal , a to mám dosť citlivé receptory.....a je to o niekoľko generáciii novšie turbo ako VA, VB.......
Taky bych chtel videt porovnani s GTB1749VK v praxi. Prozatim disponuji porovnani vykonosti tech dvou turbodmychadel na flowbench stolici takze vim o cem mluvim. Samozrejme, ze to nebude dosahovat vykonu jako 1752 ale rozhodne na tom bude lip nezli "newVBwoe".
Verim, ze na objektivni posouzeni potencialu tebou zminovaneho turba jsou ti receptory k nicemu kdyz nepouzivas dostatecne mozek
Ja vim, ze to bude zakerne, nicmene zeptam se te uprimne: ten seriovy stav nejspis odpovida nejake emisni norme (5 nebo 6), ktera je dosazena diky filtru pevnych castic, ktery samozrejme efektivite turba take neprida. Budu hadat, ze se jedna o turbo z
dvoulitru 184koni 04L253010H, nebo se mylim?
Budu predpokladat, ze tva odpoved mi to potvrdi takze si dovolim tvrdit, ze to turbo, paklize by bylo dano oprosteno DPF a vyladeno nekym, kdo svoji praci umi, tak by mohlo poskytnout opravdu zajimave vysledky ... dokud by se nerozpadlo. Nejsem si jist, ze je toto turbodmychadlo opravitelne.
Ohledne mnou doporucovaneho GTB1749VK - ano, jedna se komplexne o lepsi turbo nezli VB a jedine, co nehovori v jeho prospech je nezbytnost nejake montaze (nejlepe privareni) na svody, ikdyz se da napriklad dat do svodu od 1646.
Takze, jinymi slovy -
mas tam neco relevantniho?
Napsal: 07 zář 2016, 18:44
od cacinek
Foreste, uz mi prozradis, kolik mas za sebou realizaci montaze a nasledne odladeni tech turbodmychadel, co uvadis? Basnis tady o tom, jak kdybys to delal kazdy den. Hod sem nejaky grafy tebou realizovanych uprav, at se podivame, jak ty turba bez problemu funguji.
Napsal: 07 zář 2016, 22:27
od Forest
Cacinku, uz jsem ti odpovidal. Neni moji vinou, ze si to nepamatujes.
Mimochodem, na objektivnim posouzeni potencialu turba nezalezi na tom kdo to montuje, montuje-li to nekdo kvalitne. Takze netusim, kam tim smerujes. Je to stejne jako kdybych se te ja ptal kolik aut s 1,9tdi v tvem vozovem parku (ktere vlastnich) dosahlo alespon 250 koni na to, abych posoudil, zda jsi schopny namontovat pitomou 2260tku
Ver mi, ze pocet nainstalovanych "newVBwoe" nema nic spolecneho s tim jak funguje nebo nefunguje VKcko.
Pominu-li zkusenosti lidi se kterymi jsem v kontaktu, kteri toto turbo provozuji a vezmu ciste pouze fakta tykajici se toho turbodmychadla (to, co je objektivni, neoddiskutovatelne), pak je proste to VKcko nekde uplne jinde, samozrejme v lepsim svetle nezli "newVBwoe".
Temer s jistotou mohu prohlasit, ze ja jsem videl porovnani obou diskutovanych turbodmychadel na flowbench stolici takze proste vim a proto mam pravo o tom "basnit". To, ze to jeste tvuj modla_chiptuner nejspis nedelal neznamena, ze je to spatne. Ver mi, ze existuji i jini chiptuneri a nejen v CR
Takze, priste se vice
zamysli nezli polozis otazku, jo?

Napsal: 08 zář 2016, 06:12
od cacinek
Ja se jen ptam, kolik tvych vymyslenych bastlu skutecne bez problemu jezdi a kolik si jich osobne namontoval, ze muzes rikat, ze to funguje. Tvrzeni, ze jsi v kontaktu s lidmi, co s tim jezdi me nezajima.
Napsal: 08 zář 2016, 07:16
od Forest
cacinek píše:Ja se jen ptam, kolik tvych vymyslenych bastlu skutecne bez problemu jezdi a kolik si jich osobne namontoval, ze muzes rikat, ze to funguje. Tvrzeni, ze jsi v kontaktu s lidmi, co s tim jezdi me nezajima.
Nemuzes soudit ostatni podle sebe. Ja nebastlim - paklize neco nejsem schopen zvladnout svepomoci, radeji oslovim odbornika nez abych to udelal neodborne. Turbodmychadel, ktere jsem pasoval (a muj svarec navaroval) na svody funguji desitky, prozatim jsem nemel zadnou reklamaci. Az zase budes smirovat u Olega, zeptej se jeho na kvalitu mych vystupu.
Mel jsem jednu reklamaci a to konkretne od Mareny na to je tu tema. To, ze nekdo neumi a nebo zamerne nechce turbodmychadlo naladit kvalitne neni neco, co bych dokazal ovlivnit. Fakt, ze to po znovuserizeni do puvodniho stavu a nasledne montazi na temer stejnou motorizaci fungovalo jen deklarovanou kvalitu potvrdilo. Stejne tak tomu bylo i v pripade Viciho turba na jehoz vyrobe ani prodeji jsem se nepodilel ale svezl jsem se s nim a fungovalo vytecne.
Nicmene, zjevne mas problemy porozumet psanemu textu, zkus si to precist znovu, zamer se na druhy odstavec. Chci verit tomu, ze to s tebou neni tak spatny abys nedokazal neco, co je jednim z ukolu zakladni skoly a predpokladem pro dalsi pokracovani ve studiu.
Paklize by otazka znela: "Kolik jsi namontoval osobne GTB1749VK?", pak odpovim: "Osobne jsem zadne GTB1749VK do auta nemontoval."
Pokud by otazka znela: "Kolik jsi namontoval osobne GT1646V?", pak odpovim, ze v pripade toho jednoho, ktere jsem upravoval jsem se montaze aktivne ucastnil. Volbu tohoto namisto puvodniho Vcka jsem doporucil na zaklade osobni spokojenosti a desitek tisic kilometru najezdenych prave na tomto turbu, ktere bylo nainstalovano (nikoliv vsak mnou) namisto puvodniho obtoku (AGR).
Nicmene nabizi se otazka: meni to neco na jeho vlastnostech a potencialu (pozn. samozrejme, ze za predpokladu, ze to montuje nekdo schopny a nepodela to - viz. vyse jmenovane pripady)?!
Tvrzeni, ze jsem v kontaktu s lidmi co s nimi jezdi te mozna nezajima, nicmene to vypovida o tom, ze me zajima zpetna vazba jak to lidem funguje, jak jsou spokojeni.