ukroucene poloosy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ukroucene poloosy
nikde jsem to tu nenašel,trpí TDI co mají 400nm+ problémy že se ustřihnou/ukroutí poloosy ? přece jen je to stavěné na 200-300nm a né na takový výkon,proto mě zajímá jestli se ta stává hodně nebo spíš vůbec.. díky
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Odpovědi: 0
- Rolan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 508
- Registrován: 29 zář 2010, 23:18
- Bydliště: Odolena Voda
Odpovědi: 0
Jestli má motor 200Nm, nebo 500Nm je celkem jedno, protože po zpřevodování na první rychlostní stupeň, poloosa přenáší klidně tisíce Nm. Maximální moment, který poloosa přenáší je potom omezený přilnavostí pneumatik a protočením kol. Samozřejmě klouby budou trpět provozem víc, protože trvalé zatížení je mnohem vyšší.
Neberu extrémy, kdy někdo na zadní náhon obuje nízkoprofilový, lepivý pneumatiky, který se při ostrým startu nežvejknou. Potom si dovedu představit, že něco povolí.
Neberu extrémy, kdy někdo na zadní náhon obuje nízkoprofilový, lepivý pneumatiky, který se při ostrým startu nežvejknou. Potom si dovedu představit, že něco povolí.
poloosa praskne protože se pod lak nebo závaží ostane voda nahnije zeslabí se a jde do kytek...
naposled jsem řešil nissana auto vyjelo z dílny normální rozjezd na 1 a lup už to stálo zákazník byl chápavý a věděl že se to stává takže pohoda...
naposled jsem řešil nissana auto vyjelo z dílny normální rozjezd na 1 a lup už to stálo zákazník byl chápavý a věděl že se to stává takže pohoda...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
takhle utrženej kloub přes drážkování jsem viděl i na HTP že by to bylo výkonem???
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Ne Ladasi, krouticim momentem, ktery je u HTP "dechberouci"
Mimochodem, Uh-Techu, mozna bys nam mohl rict na jakych pneu to bylo.
Ja si jsem vedom pouze jednoho pripadu - Pajin, zadokolkovy Brouk.

Mimochodem, Uh-Techu, mozna bys nam mohl rict na jakych pneu to bylo.
Ja si jsem vedom pouze jednoho pripadu - Pajin, zadokolkovy Brouk.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
však High Torque Performance...Ladas píše:takhle utrženej kloub přes drážkování jsem viděl i na HTP že by to bylo výkonem???
asi tam použili špeciálny materiál ktorý poslúži ako "poistka" aby vodič nestratil vedomie pri moc prudkom zrýchlení (preruší náhon pri zaťažení pilota nad 7G)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS