Stránka 1 z 1

P407 1,6 Hdi nestartuje

Napsal: 07 zář 2016, 18:03
od Peta
zdravím všechny, P407 1,6 Hdi nestartuje. Byly preventivně vyměněny snímače na klice a vačce, stále stejně. Pak byla použita diagnostika delphi 150 a tam byla závada P0193 - snímač tlaku paliva, která nešla smazat. Zapojili jsme nový snímač (nedával se však do railu), závada již šla smazat a v datalistu při startování s původním snímačem tlaku ukazuje jak tlak paliva tak otáčky motoru. žádný chybový kod se již nezobrazí, pouze po opakovaných startech chyba P0335 - chyba snímače klik. hřídele, což si myslím že je spíš nějaký důsledek dlouhého startu než opravdová chyba snímače (navíc když v datalistu otáčky zobrazuje) Poradí prosím někdo, na co se ještě zaměřit ? děkuji předem

Napsal: 07 zář 2016, 18:26
od slovacek.milos
asi budeš tak trochu mechanik

zjednodušeně ti to řeknu tak

odpoj přepady ty spony vadělej je ven startuj a devej se na ty přdepady ze kterého se při startu bude valit nafta dej na repas

celý problém ;)

Napsal: 07 zář 2016, 18:33
od Peta
To mne taky ještě napadlo zkontrolovat přepady do bańky, ale nechce se mi věřit, že by auto které normálně jezdilo najednou úplně umřelo na vstřiky a nemělo snahu ani blafnout. osobně se myslím, že problém je jinde, nikoli ztrátě tlaku v railu propouštějícími vstřiky

Napsal: 08 zář 2016, 07:39
od jericho-3
Ono je to sporné, mě volal chlap, že mu u 2.0 HDI teče ven nafta a auto nejde natočit. Tak koukám , že jen ulítla hadička přepadu a tak dám jinou/celou nádrž ztratil během jízdy/ a auto běželo jako pohádka, tak zkusmo hadičku u přepadu sundám a nafta z trysky hnala ven jako pominutá..,Tak mu říkám pane, bude to chtít opravit trysky /trysku/, jinak bude problém. Ale proč, motor je po G.O. a jezdí parádně..Teď jste tam dal hadičku a proč bych řešil vstřikovače? No nic, nedal si říci a pak volal, že stojí naložen u pumpy a motor nechce chytit..Miloš ví co říká, tím je dobré vždy začít. Je to levné a oko vidí.. :)

Napsal: 08 zář 2016, 18:52
od Peta
Do přepadů pár kapek, takže není palivo. Jen přijít na to proč, samozřejmě se mohlo stát něco s čerpadlem. Zajímavé je že po zkušební výměně snímače tlaku paliva bez zatočení motoru starý snímač ukazuje na diagnostice 640kPa nový 3500kPa - nechápu proč ten rozdíl., Tlak se po startování nijak nemění, ještě včera bez jakéhokoli následného zásahu při startování rostl. Asi auto skončí v nějakém diesel servisu, další bádání nemá smysl ...

Napsal: 08 zář 2016, 20:04
od geo
Pokud ti to ukazuje tlak 35bar po zapnutí klíčku tak tam nemáš pořádnou kostru.

Napsal: 08 zář 2016, 21:21
od Peta
No to by na to možná odpovídalo, chvíli tlak měří, pak ukazuje nějaký konstatní. Nebylo by prosím nějaké schema ? nemám k tomu vůbec nic kde hledat a měřit