Octavia 2 motor bkd za tepla nejede, prosim o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2 motor bkd za tepla nejede, prosim o radu
Dokaze nekdo poradit s problemem u motoru bkd?
Auto mam treti tyden a z pocatku vsechno ok, az na teply starty, auto chyti vzdy, ale musi dyl tocit a postupne se jako pochytaji valce. Studeny, rekl bych az do teploty motoru 60-70 stupnu chyta dobre, studeny na skrt, teplejsi na jedno dve otoceni. To me prodejce rikal a ja si rikal ze to zmeni jina mapa, ze s tim casem nekam zajedu.
Ale to me netrapi, trapi me ztrata vykonu.
Vse zacalo vyletem do plzne. Cesta tam 120km parada, porad v rychlem pruhu rychlost 130-160km
Dojeli jsme do zoo v pohode, po zoo ze pojedem do globusu, plzen neznam jedu v provozu mestem podle navigace, najednou si rikam to auto netahne, tak se na to zamerim a taky ze jo, tam kde se muzu rozjet nic. Chcipnu to natocim, bez vysledku, auto sem tam skublo jako by turbo na zlomek sekundy zabralo. Prijedu na parkoviste globusu, za chodu jsem odpojil vahu vzduchu a dalsich 120km domu turbo tahlo.
Tyden mozna vic klid, najeto asi 300km spis po courackach, az jsem jel na odpoledni a najednou si rikam zase to netahne, zastavim vytahnu vahu vzduchu tentokrat bez ucinku. Docouram se do prace, vecer pri ceste domu vse v poradku.
Mezitim se mi ohlasila chyba motoru s hlaskou emise, do dilny
Mam znameho stareho pana co dela doma auta, vynadal mi ze mi rikal at si necham jednicku a tenhle kram nekupuju. Nicmene pripojil mi to na diagnostiku, s tim, ze psali chybu tri zhavice, a dvakrat vaha vzuchu, to rikal ze bude to jak jsem ji odpojil, a jeste ze jeden vstrik ma oproti osttnim velkou korekci a proto se motor trochu skube ze se mu to nelibi.
Chyby vymazal s tim, ze prijedu az se to zase stane, hned v sobotu odpoledne problem nastal, zajel jsem k nemu v nedeli rano a dve chyby, obe vaha vzduchu. Jednou slaby a podruhy neverohodny signal.
vahu mi pujcil jinou, taky pouzitou, chvili se zdalo ze je to lepsi, ale dnes cestou z prace, zase proble, s vykonem a vyskocila chybova hlaska.
Nejhorsi na tom je to, ze to nekdy nezdechne uplne, ale jakoby se to chyta, pri seslapnutym plynu to netahne ale chvilkama, na zlomek sec to cukne jak turbo zabere, ale nebo to jede, ale jen na tak 50% vykonu, pomalu se to rozjede ze jde jet i na sestku.
No a uplne nejlepsi na tom je to, ze jsem zjistil ze to dela jen kdyz je opravdu vedro, kdyz je do 18 stupnu jede paradne, taha dobre, kdz je do 25 jede tak jakoby na pul, jak jsem psal a dnes kdyz je ke 30 vypada upkne s popsanym skubanim a naskocila chyba emise do dilny.....
Nenapada nekoho neco? Nebo neni tu nekdo z okoli slaneho loun ochotny se mi na to podivat??
Auto mam treti tyden a z pocatku vsechno ok, az na teply starty, auto chyti vzdy, ale musi dyl tocit a postupne se jako pochytaji valce. Studeny, rekl bych az do teploty motoru 60-70 stupnu chyta dobre, studeny na skrt, teplejsi na jedno dve otoceni. To me prodejce rikal a ja si rikal ze to zmeni jina mapa, ze s tim casem nekam zajedu.
Ale to me netrapi, trapi me ztrata vykonu.
Vse zacalo vyletem do plzne. Cesta tam 120km parada, porad v rychlem pruhu rychlost 130-160km
Dojeli jsme do zoo v pohode, po zoo ze pojedem do globusu, plzen neznam jedu v provozu mestem podle navigace, najednou si rikam to auto netahne, tak se na to zamerim a taky ze jo, tam kde se muzu rozjet nic. Chcipnu to natocim, bez vysledku, auto sem tam skublo jako by turbo na zlomek sekundy zabralo. Prijedu na parkoviste globusu, za chodu jsem odpojil vahu vzduchu a dalsich 120km domu turbo tahlo.
Tyden mozna vic klid, najeto asi 300km spis po courackach, az jsem jel na odpoledni a najednou si rikam zase to netahne, zastavim vytahnu vahu vzduchu tentokrat bez ucinku. Docouram se do prace, vecer pri ceste domu vse v poradku.
Mezitim se mi ohlasila chyba motoru s hlaskou emise, do dilny
Mam znameho stareho pana co dela doma auta, vynadal mi ze mi rikal at si necham jednicku a tenhle kram nekupuju. Nicmene pripojil mi to na diagnostiku, s tim, ze psali chybu tri zhavice, a dvakrat vaha vzuchu, to rikal ze bude to jak jsem ji odpojil, a jeste ze jeden vstrik ma oproti osttnim velkou korekci a proto se motor trochu skube ze se mu to nelibi.
Chyby vymazal s tim, ze prijedu az se to zase stane, hned v sobotu odpoledne problem nastal, zajel jsem k nemu v nedeli rano a dve chyby, obe vaha vzduchu. Jednou slaby a podruhy neverohodny signal.
vahu mi pujcil jinou, taky pouzitou, chvili se zdalo ze je to lepsi, ale dnes cestou z prace, zase proble, s vykonem a vyskocila chybova hlaska.
Nejhorsi na tom je to, ze to nekdy nezdechne uplne, ale jakoby se to chyta, pri seslapnutym plynu to netahne ale chvilkama, na zlomek sec to cukne jak turbo zabere, ale nebo to jede, ale jen na tak 50% vykonu, pomalu se to rozjede ze jde jet i na sestku.
No a uplne nejlepsi na tom je to, ze jsem zjistil ze to dela jen kdyz je opravdu vedro, kdyz je do 18 stupnu jede paradne, taha dobre, kdz je do 25 jede tak jakoby na pul, jak jsem psal a dnes kdyz je ke 30 vypada upkne s popsanym skubanim a naskocila chyba emise do dilny.....
Nenapada nekoho neco? Nebo neni tu nekdo z okoli slaneho loun ochotny se mi na to podivat??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Co třeba tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=log
Tak jsem mel auto u auto elektrikare, smazal chyby s autem jezdil a na nic neprisel, prej se vsechno chova normalne. Je chladno tak to jezdi.... ale me stejne prijde ze to zabira divne mezi cca 1000 -1200 otacek se tomu nechce, kolem 2000 to zabere hodne a pak zase kolem 2500 trochu zvadne.
A prijde mi ze proste kolisa spotreba. Jendou to na volnobeh ukazuje 0.5l, nekdy 0.7-0.9l
A prijde mi ze proste kolisa spotreba. Jendou to na volnobeh ukazuje 0.5l, nekdy 0.7-0.9l

Ja mám niečo podobné na ASV octavii, keď je vonku chladno tak ide jak raketa, zaberá pekne od spodu a tiahne krásne až do 4100 otáčok ale jak je vonku teplejšie tak od spodu vôbec nechce ísť, vo vysokých sa chytí lepšie ale strašne dlho trvá kým turbo natlačí požiadavku, váha tiež ukazuje menej keď je horko. Na čo sa mám zamerať ? Môže byť aj to čidlo teploty paliva ? auto má 430 000km.