Stránka 1 z 2

tepelný štít

Napsal: 09 zář 2016, 20:43
od jaykay
Chlapi, nad posledním tlumičem výfuku mně odpadl tepelný štít. Jedná se o Ford Galaxy 1.9TDI PD rv 2006. Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky

Napsal: 09 zář 2016, 20:47
od martinsidlo
Teoreticky ne. Je tam,aby se to případně neohřívalo od výfuku,hlavně kufr a nátěrové hmoty na podvozku. Schánět a dodat ale jezdit se dá.

Napsal: 12 zář 2016, 06:24
od roman1648
předpokládám že otvory propadly přes ty vějířové matky co ?
kup si je nový a sežeň si někde velký plechový podložky, my používáme takový jak izolatéři - pozinkovaný o průměru tak 40mm a je to OK

Napsal: 12 zář 2016, 06:26
od jaykay
roman1648 píše:předpokládám že otvory propadly přes ty vějířové matky co ?
kup si je nový a sežeň si někde velký plechový podložky, my používáme takový jak izolatéři - pozinkovaný o průměru tak 40mm a je to OK
presne tak, diky

Re: tepelný štít

Napsal: 12 zář 2016, 06:49
od slovacek.milos
jaykay píše: Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky
pochybuju že by vznikll problém,

zkus někdy po dojezdu vzít pravou ruku a dát ji na zadní díl výfuku a prošahat jeho okolí pak zjistíš sám co to vlasně řešíš ;)

Re: tepelný štít

Napsal: 12 zář 2016, 07:28
od jaykay
slovacek.milos píše:
jaykay píše: Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky
pochybuju že by vznikll problém,

zkus někdy po dojezdu vzít pravou ruku a dát ji na zadní díl výfuku a prošahat jeho okolí pak zjistíš sám co to vlasně řešíš ;)

to jsem chtel slyset, sup s tim do popelnice :D

Napsal: 12 zář 2016, 07:53
od Vici
kdysi jsem šáhl na svém favoritu na konec celonerezového výfuku... hezká spálenina (LOL)

Napsal: 12 zář 2016, 09:47
od slovacek.milos
Vici píše:kdysi jsem šáhl na svém favoritu na konec celonerezového výfuku... hezká spálenina (LOL)



favorit šarin 1,9 PD to byl?
výfukům se věnuji mám na to všechno nakoupeno, nikdo v okolí to nedělá jen nové, zcela vědomě chytnu zadní díl u jakéhokoliv auta po dojezdu holou rukou a hýbu s výfukem jestli třeba leží na nápravě, kdybych se někdy popálil tak si vemu rukavici,

jak si vzpomenu změřím nějaký výfuk po dojezdu lezrem jen tak pro zajímavost

Napsal: 12 zář 2016, 09:50
od roman1648
je pravda že u nafty se poslední díl už moc nehřeje, kor když to jde přes DPF,kat a např. ještě jeden tlumič

Napsal: 12 zář 2016, 09:53
od Vici
miloši dělal jsem si srandu...

jinak mám pocit, že někdy když dáváš tažné, musíš ten štít i vyhodit...
ale já osobně bych ho připevnil nazpět.. :-)

Napsal: 12 zář 2016, 10:03
od slovacek.milos
Vici píše:miloši dělal jsem si srandu...

jinak mám pocit, že někdy když dáváš tažné, musíš ten štít i vyhodit...
ale já osobně bych ho připevnil nazpět.. :-)
šak jo já to jen tak pro zajímavost někdy změřím, podle mě to tam je pro srandu králíků až kvůli extrémům,

viděls někdy svítit kat pod autem jak lampion, světle červený ?

Napsal: 12 zář 2016, 12:04
od Vici
jj.. viděl
viděl jsem i na 120 svody rozžhavené do běla :-D

Napsal: 14 zář 2016, 11:07
od slovacek.milos
Vici píše:jj.. viděl
viděl jsem i na 120 svody rozžhavené do běla :-D
čoveče a co to způsobilo ?

mrknu pod feldu a kat svítil jak lampion :o skoro bíle,
jel jsem do autorizáku a borec že to už viděl ale co to způsobuje neví, felda byla MPi a způsobila to zapalovací lišta, benál tekl do katu a tam hořel,

ty svody taky :o kurna co to je, zlé sen nebo co, svody na favoritu svítily, :o :? :idea: první jsem volal do výrobního družstva nevím už kam, favorit byl upravený čtyři trubkové svody a jiný výfuk tam nic neřekli, pak jsem zjistil že se protáčí v tisícihranu rozdělovač, druhý rozdělovač a ok


a k věci tak přijel HTP byl chvilku nastartovaný před dílnou dal jsem ho na zvedák výměna oleje vemu lejzr a zadní díl 38 stupnů

Napsal: 14 zář 2016, 11:55
od Vici
kat je svině.. jak to nepálí, nebo dává moc, tak to chytne v katu a je hotovo.. vím o feldě mpi, špatný benzín, ten přidřel vstřiky.. a do katu šel benzín navíc, začal hořet a podpálil auto od podlahy.. asi se to občas stane... v benzinu prý byl litinový prach - benzín se bere na váhu...........

můj favorit byl taky trochu jiný.. v poslední verzi měl obsah 1490, MPI z feldy a celonerez výfuk se svody 4-2-1 od Motor-Excelu... dneska mě mrzí, že jsem ho rozprodal... :(

Napsal: 14 zář 2016, 13:14
od karel4
roman1648 píše:je pravda že u nafty se poslední díl už moc nehřeje, kor když to jde přes DPF,kat a např. ještě jeden tlumič
Pokud probíhá regenerace,tak ten výfuk vzadu je horký jak sviňa,umí to když kolem jdeš v kratasích spálit chlupy na noze.