Stránka 1 z 1

rotačka - podtlaková pumpa K.O.?

Napsal: 01 říj 2016, 11:55
od Romcis
Čau kluci, mám jen rychlý dotaz, podezírám podtlakovku že je K.O., po nastartování vytvoří tak do 3 sekund cca -0,8 bar, šlápnu 3x na brzdu a podtlak padne na -0,3 bar a TRVÁ cca skoro 10 sekund než se podtlak vrátí na těch -0,8 bar.
Ptám se z toho důvodu, že typicky nejvíce po zabrždění má auto hodně vlažnou akceleraci, jako kdyby nebyl podtlak pro zatažení táhla do baňky, nebo byl nedostatečný.
Hadičky, N75, baňka, váha, podtlak hadice do posilovače nové. Nátrubek na vakuovce zalepen dvousložkou. EGR off. Předpětí na baňce mezi 1mm-2mm, protitlak výfuk.plynů na volnoběh 0,14 bar. Regulace vypodložena 0,1mm podložkama.
Auto v podpisu.

Napsal: 01 říj 2016, 17:17
od ferdy91
Mal som podobny problem takmer identicky na ibize asv naslapal som pedal a tvrdy az po pridani nad 2500ot zmakol takisto turbo prislo na 2500 a riadny kopanec vymenil som podtlakovku a vsetko ide ako ma ja by som skusil to

Napsal: 02 říj 2016, 09:16
od octaviask
Tieto podtlakovky za tie km...sa necudujte. Vsetko co ma cez 300-400t uz nema podtlaku kolko treba.

Vymenit a bude to brzdit ako nove ;)

Samozrejme pokial nemas niekde niedu a neuteka ti podtlak.