Stránka 1 z 4
skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Napsal: 10 říj 2016, 00:09
od Martinkokes
Zdravim mam problem z motorom auto nemozemnastartovat bol tam totiz meneny motor po vymene motora som nemohol auto nastartovat vobec mechanik povedal ze je to zavada cerpadla lebo vsetko ostatne je v poriadku vymenil som cerpadlo tak isto mi tp nejde pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ... na sprej mi to chyta bez problemov ale iba na sprej..naftu nepali potom zdochne .. zase ked tam dam naspet stare cerpadlo tak mi to chyti ale iba ked startujemz plnym plynom a motor ide len na vysokych otackach cca2000-3000..akonahle uberiemtrochu plyn auto zdochne ... prosim poradte .. a inak skusal som obydve cerpadla napajat priamo cievku na baterku cut off ventil a nic ...
Napsal: 10 říj 2016, 07:19
od eXi
tak si asi dal zase špatný čerpadlo.. pokud ti vše sedí... co VAG ? hodnoty ?
Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Napsal: 10 říj 2016, 11:48
od slovacek.milos
[quote="Martinkokes"]pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ...
takže připojíš jeden vstřik na trubku točíš motorem a stříká ti nafta cca 40 cm rozprášená jo?
Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Napsal: 10 říj 2016, 13:24
od Martinkokes
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna a na vagu s to mal na klasickej diagnostike a nic neukazovalo ziadnu chybu .. a skusali sme nastatovat aj predvstrek a nic proste .. inaksvieti mi imobilizer ale ten bol pred rokom odstraneni pocitacovo.a aj kebyze funguheten imobilizer tak by to nestriekalo naftu vobec
Napsal: 10 říj 2016, 18:57
od slovacek.milos
pokud jsi měl venku vstřik a práší ti skoro 40 cm
setrvák máš na rysku vačku na přípravek a čerpadlo na kolík
chytá ti to na sprej a dáll to nejde
tak někde kecáš to je proti přírodě

Napsal: 10 říj 2016, 19:30
od tom hanks
změřil bych tlaky na tom "novým" motoru
Napsal: 10 říj 2016, 20:21
od White
Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
Napsal: 10 říj 2016, 20:26
od slovacek.milos
White píše:Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
když dáš vačku naopak jak zasuneš přípravek?
Napsal: 10 říj 2016, 20:34
od White
slovacek.milos píše:White píše:Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
když dáš vačku naopak jak zasuneš přípravek?
Někdo tady psal že vačka nemá tu aretaci excentrickou nebo jo? Možná ty starší motory ale pár vlaken dole se to tady řešilo, já osobně to nikdy neřešil dal sem pravítko a hotovo nestudoval sem jestli je drážka na středu vačky nebo není

Napsal: 10 říj 2016, 20:49
od tom hanks
jenže jemu to vrčí,ale mizerně

Napsal: 10 říj 2016, 21:07
od slovacek.milos
[quote="White"][quote="slovacek.milos"]
Někdo tady psal že vačka nemá tu aretaci excentrickou
no právě že má a jinak pravítko nezasuneš
Napsal: 10 říj 2016, 21:12
od slovacek.milos
tom hanks píše:jenže jemu to vrčí,ale mizerně

, protože není možné aby ti šel 4O cm prach při startu z trysky, rozvody ok a nejelo to, po start spreji,
Napsal: 10 říj 2016, 21:35
od rami
nemas natankovany benzin v nadrzi

Napsal: 10 říj 2016, 23:27
od Martinkokes
Slovacek ..mal si pravdu bola pretocena vacka .. kontrolovali sme to pomocou srubovaka.dali sme dole vstrek jeden a tam zasunuli srubovak aby sme vedeli polohu piestov .. len problem sa nevyriesil auto stale nejde ..v hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek .ako keby cerpadlo z niekadial aj vzduch..len nevieme prist nato odkial ..motor naskoci bez spreja iba len tak zavrci a koniec.. zo sprejom parselund bezi na naftu a potom zdochne .. .. ako som pisal cerpadlo je dobre a rozvody nastaneve na maximalnu prestnost.. ja uz som si stym nevedel dat rady tak som to daval roznim mechanikom o ktorych bolo zname ze su dobri ... lenze aj ty krutili hlavoua nevedeli vo je tomu ... a nakoniec by som chcel dodat ze ten pan co pisal tu na fore ze mamdoliat naftu nech doleje sebe rozum ..

Napsal: 11 říj 2016, 07:11
od slovacek.milos
ide nafta rozvody su dobre nastavene
kontrolovali sme to pomocou srubovaka
třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině,
http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna
hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek
pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin
a ještě se toho hodně naučit
